چگونه نشان دهیم پاک دامنیم - فصل پنجم ( مخصوص بانوان)

با سلام عرض کیر خر اسب و اینک رسیدیم به پایان چگونه نشان دهیم پاک دامنیم ، به کسانی که این پست را نخوانده اند توصیه می کنم فصل های قبلی را اول بخوانند بعد این فصل را شروع کنند 


اینم لینکاش : 

چگونه نشان دهیم پاک دامنیم - فصل اول ( مخصوص بانوان)

چگونه نشان دهیم پاک دامنیم - فصل دوم ( مخصوص بانوان)


چگونه نشان دهیم پاک دامنیم - فصل سوم ( مخصوص بانوان)


چگونه نشان دهیم پاک دامنیم - فصل چهارم ( مخصوص بانوان)


اکنون شما برای اولین بار با شوهر دلبندتان سکس داشته اید ، احتمالن شوهرتان می خواهد یکبار دیگر شمارا بکند ولی شما بگویید من باید نمازم را بخوانم ، شاید او بگوید نماز دیر نمی شه بعدن بخون ولی شما باید بگید نمازِ اول وقت باعث قداصت یک زن می شه و با ذکر یک صلوات از جای خود بلند شوید و به سمت حمام بروید که غسل بنمایید ، اگر شوهرتان گفت الان که نصفه شبه نمازه چی می خوای بخونی هول نشوید فقط کافی است بغض کنید و با صدای لرزان و ضعیف بگویید : تو به من شک داری؟ همسر دلبنده کسمغزتان تا بغض شما را می بیند قانع می شود و میگوید برو عزیزم منم دعا کن ، شما به قصد غسل به حمام می روید ولی شما پاره تر از این حرفا هستید که غسل بلد باشید پس دو سه بار با شوکری که از قبل آماده کرده اید خود را ارضا کنید به اتاق برگردید الکی ادای نماز خواندن را در بیاورید بعد از نماز هم تسبیح حضرت زهرا را فراموش نکنید و 100 بار صبحان الله ، بعد قرآن کوچکی که از قبل آماده کردید را در می آورید ولی شما بلد نیستید بخوانید چون شما وقتی که باید میذاشتید قرآن یاد بگیریدُ رفتید دادید، بنابراین سوره قُل هو والله احد را بیاورید سه بار از روی همان بخوانید ، اونو دیگه هر اسبی بلده ، من سه سالم بود یاد گرفتم جنده ها. در تمام این مراحل شوهرتان با کیری راست شده روی تخت منتظر شماست و به شما خیره شده، چه بسا وقتی شما به رکوع و سجده می روید دوتا تلمبه هم با دستش به کیرش زده باشه ، پس شما بعد از تمام شدن قرآن دست های گدایی خود را بالا بیاورید و با صدایی تقریبن بلند بگویید: خدایا به حق اصخره حسین کاری کن بتونیم زندگیمونُ پاک نگه داریم و مارو از شر گناه دور نگه دار. بعد هم کمی گریه کرده و بساط نمازو جمع کنید ( مورد داشتیم انقدر زیاده روی کرده بعد از نماز شروع کرده کل قرآن و ختم کرده تازه بعدشم یه ساعت سینه زنی کرده شوهر بیچاره اش از شق درد کارش به بیمارستان کشیده ) 

اما در مورد سکس دوم شما نیازی به آموزش ندارید ، خودِ شوهرتان مراعات می کند فقط کافی است مراحل درد کشیدن را ادامه دهید.

 اما کار هایی که بعد ها باید انجام دهید به شرح زیر می باشد : 

- همیشه کیر شوهرتان را ستایش کنید این کار باعث می شود شما یک ندید بدید به تمام معنا جلوه کنید 

- در خانه لباس های تنگ بپوشید که شوهرتان بیشتر شما را بُکند 

- شوهر دلبندتان را مرده خونه صدا کنید بگذارید فکر کند کیرش بزرگ است 

- تا چند روز درد داشته باشید و به همسرتان بگویید حس می کنم پاره شدم ( این جمله خیلی موثره چون شوهرتون اگه بفهمه پاره اید فکر می کنه کار خودش بوده ولی بدبخت نمیدونه شما از قبل و با دادن های بسیار پاره شده اید ) 

- به نماز خواندن خود چند مدت ادامه دهید ( اگه با خلوص نیست باشه چه بهتر )

- طاعات و عبادت را فراموش نکنید 

- همیشه در مواجه شدن با کیر همسرتان بترسید و نام انبیاء را بکار ببرید

- جلوی مادر شوهر و خواهر شوهرتان پای خود را ببندید و بنشینید ، این کار باعث می شه فکر کنن شما تنگید 

-  در مهمانی ها از خیره شدن به چشمان مردان بپرهیزید ( سعی کنید جنده بازی را کنار بگذارید تا بعد از طلاق دوباره به جنده بازی خود روی بیاورید ) 

تبریک می گم شما الان تونستید به همسرتان ثابت کنید که پاک دامنید ولی من که میدونم پاره اید ^_^

با استفاده از این روش بسیاری از هموطنانمان شوهر کرده اند و راضی بوده اند 

چند مورد از دوستانی که از این روش استفاده کردن: 

- مورد داشتیم از این روش استفاده کرده الان خانوم جلسه ایه دوبارم ازدواج موفق داشته و الان از ازدواج موفق دومش خارج شده و طلاق گرفته داره وارد ازدواج سومش می شه!

- مورد داریم باکره بوده و خواسته چوسی بیاد شوهرش باهاش حال نکرده طلاقش داده اومده یکی از موردایی که از این روش استفاده میکننُ گرفته ! 

- مورد داریم با همین روش می خواد خودشُ به امیر تتلو بندازه !

- مورد داریم از این روش استفاده کرد انقدر اقراغ کرد که شوهرش دیگه نمی کنش !

- مورد داریم از این روش استفاده کرده الان پورش سوار می شه!

- مورد داریم از این روش استفاده کرده الان اسمش الهام چرخنده است !


باکره مجرم نیست ، مریض است  ^_^  گودبای 


۲۹ نظر:

  1. سلام کانگرو جان هر روز که وبلاگت را می خوانم عشق بیشتر دامنم را میگیرد!می دانم حس تخمی و کیری و... ای هست ولی چکار کنم که دیگر میلاد (my kiiiir name) طاقت ندارد!من عاشق مرام و منش اصخر و خواهر جنده اش شده ام تو رو به کیرت راهی برای وصال به خواهر اصخر بر من بنما
    با تچکر امیر از شمال
    کونی و کامروا باشید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حتمن بزودی از اصخر و خواهرش آدرسی در اختیار شما میگذارم :)))

      حذف
    2. شما فعلا تا اطلاع ثانوی کیرتون رو تو کله ماهی فروع کنید تا به شما خبر داده بشه

      حذف
  2. سلام.
    می‌خوام روی وبلاگ شما سرمایه‌گذاری کنم :)
    برای اطلاعات بیشتر با ایمیل من در تماس باشید: babak.znjni@gmail.ir

    پاسخحذف
  3. آقا یه بار برای همیشه تکلیف کردن کیس شوعر دارو مشخص کن
    اگه پاسخت منفی بود لطفا یه بار دیگم تکلیف کردن کیس شوعر دارو مشخص کن!
    موشکر هستم از پاسخ درخور

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کیس شوهر دار نیستم . کسکش خوشت میاد یکی زن خودتُ بکنه ؟
      نه ؟ پس من دیگه حرفی ندارم :)))

      حذف
    2. من که زن ندارم، حالا تا اون روز
      بعدم اینایی که من میگم خیلی نازن، چن واحد خونه اجاره ای کوچیک دارم، اکثرا مستجرام زوجای نوپان اثن این نو عروسا رو ببینی خودت میفهمی، آدم دلش نمیاد نکرده وا بده این عروسکارو همه هیکلا رو فرم بدون چربی....
      اوخ اوخ نزن آقا! نزن! جق نزن برادر من! انگاری دارم داستان سکسی میگم
      آقا من میرم از یه مرجع دیگه استفتاء کنم که نظرش به نظر من نزدیک تر باشه

      حذف
    3. ای کسکش تو همون مشاور املاکی که کار میکنی میگم با توکونی بندازتت بیرون حقوق ماهی 350 هزار تومان توافقیتم قطع کنه تا دیگه توهم فانتزی نزنی ...
      "این تاپیک قفل و به بخش داستان های سکسی منتقل شد"
      ادمین

      حذف
  4. سلام چطوري؟ البته به اين سوال کسي نتونسته جواب بده و سوال منم اين نيست حالا بريم سر اصل مطلب اينکه. زن آدم غذا بلد نباشه بپزه به نظرت بايد چي کار کرد مثلا نبايد با يه لگد در کونش بفرستيمش خونه باباش؟بابا من خودم حاضرم زنم يه دست نداشته باشه ولي غذا بلد باشه بپزه
    مرسي کلي
    حميد

    پاسخحذف
  5. سلام...
    یه کمکی بهم میکنی ؟؟؟
    بابام بهم ماشین نمیده....
    الآن 25 سالمه خودمم پول ندارم ماشین بخرم ، هر وقت میخوام برم بیرون گیر میده بهم...یه چندتا راهکار بگو....ممنون :|

    ( محمد از اراک )

    پاسخحذف
  6. با عرض سلام و عدب عحترام خدمت راننده گرامی وبلاگ
    دوستم، پدر مادرا چگونه بچه دار میشن؟
    ^__^
    امین حیایی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کسکش بیا یه اسم بگو درست مثل آدم جواب بدم دیگه :)))

      حذف
    2. کسکشه با شرف اسمم اینه دیگه بابام صدا میکنه "آقا امین" مامان صدام میکنه "امین جان" بیرونم بم میگن "آقای حیایی" حالا تونم فرض کن "امین حیایی از بهره برداری سد گتوند"
      حتما جواب بده خیلی کنجکاو شدم ^__^

      حذف
  7. دیوث اون کون گشادتو تنگ کن روزانه پست بزار این پشت میمیرم ما خو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. موافقم باهات
      ولی توهین به استاد نکن که میام کونت میذارم :)

      حذف
    2. :)))))))))))))))))))))))))))
      بحث کون گشاد نی . درگیرم . یه چند وقته مشکل دارم . ولی سعی می کنم بیشتر پست بزارم چشم :)

      حذف
  8. سلم ببین داداش من دوس دخترم پرده نداره و یه چند باریم از کون گائیدمش اما راضی نمیشه که از جلو بده میگه میترسم حامله شم عجیجم(اون به من میگه...!)ولی تو هر چقد دلت بخواد منو از کون بکن...حقیقتش از بس کون کردم اسکندر سرش درد میکنه(اسکندر همون کیرمه اسم کوچیکشه)نمیدونم چرا اما از کون زیادی خوشم نمیاد اگه برات زحمتی نیس(اگه باشه هم به کیرم)یه کاری بگو که من برا زیدم بکنم که از ترس حامله گی راحت شه یا حداقل یه چیزی بگو لامصب...!و همچنین دوس دخترم با کاندوم مشکل داره فک کنم به پلاستیک حساسیت داره مهملش و خود منم دوس ندارم از تاخیری ماخیری ازاین جور چیزا استفاده کنم آخ خودم دیر ارضاع هستم اگرم اونو بزنم زیدم و خارماردش نمیتونن منو ارضاع کنن و کلا سرویس میشن......
    دیگه زیاد حرف زدم فقط یادت نره تا آخر هفته جواب بده آخ باش قرار سکسی تخمی دارم....
    در آخر ممنون از وب گه مسبیت..خدابات فلن شرم کم...... :{|

    پاسخحذف
  9. اینجوری خب \س ما از کجا بفهمیم زنمون \ارست و قبلا جنده بوده :|

    اومدی ۵ فصل هم در موردش نوشتی :|‌:|‌:|‌:|‌:|‌:|

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این یه مبحث دیگه است :))))))))))

      حذف
    2. خو کسکش جواب منو میدی یا نه ..!؟

      حذف
    3. مجی کونی سوالتو تو یه خط بنویس جواب بدم خوبه . نهایتن تو سه خط این خودش سه تا پسته کسکش . کیرم سر در اون مدرسه ای که تو درس خوندی :)))

      حذف
    4. دوس دخترم میترسه بم کسشو بده بکنم میگه میترسم حامله شم و منم نمیتونم از تاخیری استفاده کنم آخ حال نمیده وبه کاندوم نیز زیدم حساسیت داره حالاهم ازبس کون کردم کیردرد گرفتم..برام راحل بگو لطفا...!؟
      آخ آخر هفته خونمونه....

      حذف
    5. مجی جان ، دوست و هموطن جقیه من ! شما بهترین کار واسط اینه که همینجوری که دستت تو شورتته و داری جق میزنی بری تو سایت لوتی دات نت قسمت داستان های سکسی تخیلی... اونجا یه داستان در مورده خودت و دوست دخترت و این که از کون بدت میاد بنویسی و تو داستانت انقدر از لغت کون استفاده کنی تا آبت بیاد ...

      حذف
    6. ممنون عزیزم ولی دیگه با اون مادرجنده بهم زدم ..! :)

      حذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O