#IceBucketChallenge

الان طوری شده که بگن مثلن انجمن بیماران سرما خورده قرص چرک خشک کن کم دارن و با راه انداختن چالشِ کردن کیر تو کُس ننتون بهشون کمک کنید ، ایرانیا به صورت پیشتاز در این امر شرکت می کنن و گوی سبقت رو در کردن مادراشون از همه کشور ها می ربایند 


حالا این کسشرارو ول کن ، به عنوان یک وبلاگ آموزنده که تمام هم و غم خود را گذاشته تا به مردم این سرزمین مشاوره دهد و کمک های مالی این وبلاگ به تمام شیرخارگاه های آمنه ی تمام جهان رسیده ، وظیفه خود دانستم در این چالش شرکت کنم، از آنجا که من نمی توانم از خود فیلمی منتشر کنم زیرا کپی کاران عزیز همچون محسن کورتکس کس ننه و حتی سهیل میقاتی سریع فیلم مرا بر می دارن میذارن  می گن این منم و خودشونُ معروف می کنن جاکشا، برای همین تصمیم گرفتم نوع چالش خود را بصورت شفاهی برای شما توضیح دهم

#کانگروئه به چالشِ آیس اهمیت دهنده

اولش یه ذره انگلیسی بلغور می کنم : آی ام پرشین ، نو کت پرشین ، ایت ایز انسان پرشیا، نو پرشیا کار، ایرانین، آی ام چلنج آیس کیریم ، اوه مای گاد ساری ، آیس باکت (بعدم الکی رو یه کاغذ یه چیزی می نویسم یه برگه می کنم میذارم رو میز که مثلن من کمک مالی کردم و این حرفا، ولی در واقع کیرمم اهدا نکردم به این چالش) بعد یک سطل آب کیر را جلوی خود میگذارم ، یه چیزی حدوده 20 کیلو آب کیر که حاصل ساعت ها تلاشم بوده ( به این شکل که 300 کیلو موز خریدم و هی موز خوردم هی جق زدم تا تونستم این سطل رو پر کنم پس اون کودکای کسکشی که مریض شدن  اگه بفهمن من چه زحمتی کشیدم زودتر خوب می شن - البته فکر کنم اگه آمریکاییا بفهمن من این کارو کردم نسلشون منقرض بشه) 30 کیلو یخ که از قبل آماده کردم را کنار سطل آب کیر میگذارم ، یخ ها را کم کم به سطل آب کیر اضافه می کنم ، مقداری شکر میزنم ( چون میگن آب کیر شوره - یه ذره شکر میزنیم که یه ذره متعادل بشه) توجه داشته باشید که یخ ها حتمن باید با فاصله زمانی وارد آب کیر بشه و نمی شه همه رو یه جا ریخت چون اسپرم غلیظه و باعث می شه غلظت بالا بره و نشه هم زد ، ولی کم کم که اضافه کنید راحت با یک کفگیر می توانید هم بزنید ، خیلی مراقب باشید که وسوسه نشوید که کمی از آن سطل بخورید زیرا قیافه اش شبیه بستنی وانیلی می شود ، سطل را که خوب هم زدم از جای خود بلند می شوم ، دختری که از قبل آماده کرده ام وارد صحنه می کنم ، دست ها و پاهای دختر را با سیم خاردار محکم بسته ام و طبق آرمان های وبلاگ قبلن به او تجاوز کرده ام ، کیس مورد نظر آماده است که چلنج شود ، سطل آب کیر را که یه چیزی حدود 50 کیلو می باشد را به راحتی از زمین بلند می کنم ( زیرا من برای این چلنج ماه ها باشگاه پروش اندام رفته ام و از قدرت خاصی برخوردار میباشم ) سطل را بلند می کنم و می کوبم توی سره دختر ولی از پشت صحنه می گویند که حرکت را دارم اشتباه انجام میدهم و باید محتویات سطل را خالی کنم روی او ، من هم قانع می شم و محتویات سطل را می پاشم روی سرو صورت آن دختر و کمی از آب کیری که دور صورتش چسبیده است را با دست درون دهان او می کنم تا بخورد و حال کند ، بعد سطل که خالی شد با همان سطل می کوبم توی سرش و سطل را خورد می کنم ، در اینجا رو به دوربین می کنم و میگویم: من از آقای ابوموسی عشعری ، احمد خاتمی و اصخر رو دعوت می کنم در این چالش شرکت کنند ، سراغ دختر می آیم در همان حال یک دور او را می کنم بعد تسبیح خود را که به سوتینش گیر کرده بر میدارم و ذکر گویان صحنه را ترک می کنم 

درضمن همه پول هایی که از گذاشتن این پست عاید وبلاگ می شود را به این انجمن اهدا می کنم که می شه تقریبن حدوده کیر تومن . امیدوارم با این کمک نه تنها بچه های اون انجمن بلکه همه بچه هایی که هنوز تو کُس ننشون هستن درمان بشن 


۲۲ نظر:

  1. از شما کس مغز گرامی انتظار می زود در ازسال پاسخ اینجانب تاجیل فزمایید
    بچه دوماهش شد هندز اسم نداره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خسرو دارای دو جفت فرزند

      حذف
    2. سوالت چی بود ؟ گفته بودم جواب میدم ؟ خیلی سوال تو نبوته نمیدونم واقعن کدومو میگی. اگه گفتم جواب میدم فقط جواب میدم . همونجایی که سوال کردی گفتم جواب میدم ؟

      حذف
  2. ااااا آلفرد تویی؟ ^_^
    میدونیستم این وبلاگ تويه زودتر میومدم بخونمت دیوث -_-

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به کیرم که مادرتون جنده است :))))))))))

      حذف
  3. کونی اون داستانه که فرستاده بودمو آ\ میکنی ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چی کار کنم اونو ؟ اون خودش طنزه دست :))))

      حذف
  4. "کم کم که اضافه کنید راحت با یک کفگیر می توانید هم بزنید" :)))
    یاد سامان گلریز افتادم

    پاسخحذف
  5. سلام من دکتر مرادوند هستم مشکل مهمی دارم ببین کار ما یه جوریه منشی ها خودشون میان میدن پرستارا رو هم راحت میشه مخ زد و کرد همراهای مریضا که اصلا اومدن بیمارستان که به ما کس بدن خود مریض هارو هم خوب که شدن میکنیم مشکل با یکی از اساتید دانشگاه است که خانم دکتری بسیار کس و بسیار مغرور است و به هیچ کس نمیدهد چگونه میتوان استاد سابق خود را گایید ؟ راهی بجز تجاوز اگر هست بنمای

    پاسخحذف
  6. ولگرد اون راه های تماس با خودته اون بغل ؟ میخوام بیام کونت بزارم :)))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. راه تماس با منه ، اونی هم که گفتی نمیدونم کیه کسکش

      حذف
    2. کس ملق تک تک پستات گوشش نوشته
      by ولگرد
      اونوخ میگی نمیدونی این ولگرد بچه کونه اُبی کون نشور بده کیه؟
      فردا شب منو بقیه جا کشای پایگاه میریزیم تو لونت مونیتورو فرو میکنیم تو کونت از سیمش میگیریک میبریمت اونجایی که.......

      حذف
    3. کُس نگو مومن ولگرد نداریم اصن تو جامعه مجازی . یه رفیقی داریم به نام ول گرد که به ما لطف داره . اسمشم اونجوری که تو می نویسی نیست . کسمغز گرامی بیاید خونه خودتونه

      حذف
    4. داداچ گلم نمیدونم جدی گرفتی یا خودت میدونی به هر حال با فیدلی که میخونمت گوشش مینویسه by ولگرد یا by ول گرد یا هر کون قلمبه دیگه، خودتو چس نکن دیگه یه جا میگن کانگورو یه جا ول گرد من که پلاس نیسم اسم کوچیکتو میدونم دیگه خود دانی از باب امنیت گفتم شایدم کلن کیرته من نمیدونم، به هر حال ما و بقیه بچه های پایگاه جهت ارائه عرض عدب به درزتون خدمت میرسیم

      حذف
    5. ناشناس پرسنده ی سوال۷ شهریور ۱۳۹۳، ساعت ۲۰:۳۶

      کس نگو دیگه ؛ ولگرد تو توییتر نداریم ؟ مادر جنده ای دیگه :)))

      حذف
  7. آیا تا حالا به واسطه این وبلاگ آموزندت کسیو کردی؟
    واقعیا یعنی بدین گونه که کیر شق شدتو به داخل وی فرو کنی سپس از وی خارج کنی دوباره داخل کنی بعد بکشیی عقب مجددا بدی تو و قص علی هذا؟
    الان سر دو راهیم که وبلاگ بزنم یا مانتو فروشی کدومش بیشتر جواب میده ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مانتو فرشی 100 در صد جواب میده . ولی الان همه بده شدن برو فیسبوک همه میدن

      حذف
  8. AMIRHOSEINBZ (حوصله لوگین ندارم)


    پفیوز اونو اپش میکنی ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کدومو ؟ کسکش میای به یه چیزی اضشاره می کنی میری:))))))))

      حذف
  9. سلام من دکتر مرادوند هستم مشکل مهمی دارم ببین کار ما یه جوریه منشی ها خودشون میان میدن پرستارا رو هم راحت میشه مخ زد و کرد همراهای مریضا که اصلا اومدن بیمارستان که به ما کس بدن خود مریض هارو هم خوب که شدن میکنیم مشکل با یکی از اساتید دانشگاه است که خانم دکتری بسیار کس و بسیار مغرور است و به هیچ کس نمیدهد چگونه میتوان استاد سابق خود را گایید ؟ راهی بجز تجاوز اگر هست بنمای

    پاسخحذف
  10. عی کیرم تو دماغت اون لعنتی ای رو که فرستادم آپ میکنی ؟ همون خدایان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه کونکش چرا باید بزارم :)))))))))
      اون پست مورد تایید شواری کانگروئه نمی باشد :)))

      حذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O