سوالات شرهی - فصل حساسیت های واژنی

دوس دخترم میترسه بم کسشو بده بکنم میگه میترسم حامله شم و منم نمیتونم از تاخیری استفاده کنم آخه حال نمیده وبه کاندوم نیز زیدم حساسیت داره حالاهم ازبس کون کردم کیردرد گرفتم... برام راحل بگو لطفا...!؟ ( مجی )

با سلام 

قشنگ دوتا بیمار خوردید بهم ، کم مونده دوس دخترت فلج اطفال بگیره که درداتون کامل بشه ، دوست گرامی دخترا ناز زیاد دارن شما بزن تو ، البته احتمال میدم که الکی گفته باشه به کاندوم حساسه که تو بریزی توش مجبور بشی بگیریشا ، به نظر من ریسک نکن همون جقتُ بزن ، ولی تا جایی که بتونم کمک می کنم ، چندتا روش هست که می تونی برای کردن دوس دخترت انجام بدی .... 

- ببرش دکتر بگو این کسکشه حساسُ خوب کنید بهم پس بدید ، اونام خوب می کننش بهت پسش میدن ( منظورم اینه که درمانش می کنن ، البته اگه اونجوری بگی شایدم بکنشش من زیاد در جریان نیستم ) 

- وقتی دوس دخترت خوابه با کاندوم بکنش تا مطمئن بشی حساسیت داره یا نه ( برای این کار تعدادی قرص خواب در آب پرتقال حل کرده به خورد دختر مادره مُرده میدهید - مورد داشتیم زیاد قرص انداخته دختر مردمُ بگا داده ، خیلی مراقب باش کسمغز گرامی)

- به دوس دخترتان بگویید قرص اچ دی بخورد و با خیال راحت بریزید توش ، بهش بگید کسکشه حساس تو که به کاندوم حساسی حداقل قرص بخور چوسی هم نیا چیزی که زیاده کُس (این جمله آخرو نگو چون بدبخت میشی - حالا اینم بره باز باید جق بزنی)

- او را ترک کنید - کسکش این همه دختر ریخته تو ایران تو رفتی یه بیمارشُ پیدا کردی ؟ خب برو با یکی دیگه دوس شو مگه مازوخیزم داری؟ 

مازوخیزم چیست ؟ 
دقیق نمیدونم ولی گویا یه بیماری خود آزاری باشه - امروز تو یه کتاب خوندم مثل این داهاتیا دلم خواست استفاده کنم ازش ( وبلاگه خودمه عکس کیرمم بخوام توش میذارم به کسی ربطی نداره ) 

- او را تاق بزنید ، ببین الان پسرایی هستن که دوس دختراشونُ تاق می زنن ، تازه اگه خوب چیزی باشه دوس دخترت می تونی یه چیزم سر بگیری یا فوقش یه چیزی سر میدی میندازیش به یکی دیگه دوس دختر اونُ میگیری می کنی و تا آخر عمر خوشبخت و کمر خالی زندگی می کنی 

- او را جوری از کون بکنید که حساسیتش بر طرف شود ( مثلن یه بار که با زانو بری تو کونش دیگه خودش به کُس دادن راضی می شه )

- با او ازدواج کنید ، اگر او را دوس دارید و کسخل هستید با او ازدواج کنید و تا آخر عمر از یک کُس حساس لذت ببرید 

- و اما در آخر بهترین راه و سریع ترین را برای رسیدن به هر هدفی تجاوز است ، شما می توانید با تجاوز به هر کسی یا هر چیزی به هدف خود برسید ، دخترک حساس را در جایی خفت کنید و به او تجاوز کنید تا خاره حساسیتش گاییده بشه و بعد از تجاوز چهار نعل به سمت مرز فرار کنید 

حالا اون خوبه کُسش حساسه ، من کیرم حساسه ^_^ 

۵ نظر:

  1. نمی خوای بالاخره جواب سئوال شرهی من رو بدی؟ :|
    چگونه به یک متجاوز تجاوز کنیم؟ طوری که از تجاوزات خود پشیمان گردد!
    به بار سوم نکشه سئوالم که به فحاشی خواهم پرداخت :|

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کسکش گفته بودم جواب میدم ؟
      نبود تو لیست چرا ؟
      حتمن گفتم جواب نمیدم . خیلی سخته بابا :)))))))

      حذف
    2. گفته بودی جواب می دی قرمدنگ :| می زنی زیرش؟ بزنم زیرت؟ :|

      حذف
    3. به جون شهرام نگفته بودم ولی جواب میدم . گذاشتمش تو صف :*

      حذف
  2. سلام دکتر مرادوند هستم ؟ الان که خیلی معروفم همه بهم میدن حتی سلبریتیا . چجوری میشه صاحب این وبلاگ رو کرد ؟ واقعا تو کفشم (کفش نه ، کَفِشَم ) . ممنون از شما . جواب ندی کونت پارس :)))

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O