دوس دختری که سگ داره

یه دوس دختر داشتم سگ داشت ، بعد ما هر سری سکس می کردیم اون می اومد بالا سرمون وایمیستاد بهمون نگاه می کرد من معذب می شدم همش حواسم پرت می شد به سگه سکسمون یه ساعت طول می کشید تو اون دوران شده بودم دیر انزال ترین آدم تاریخ ، دوس دخترم همش بهم افتخار می کرد کسکش، بعد من همیشه حرکات این سگه رو نگاه می کردم این کسکش خاره اعتماد بنفس منُ گاییده بود ، می اومد میرفت بالای تخت وایمیستاد من تا می کردم تو نگاه می کرد ، بعد یه وقتایی روشُ بر می گردوند من فکر می کردم از کیرم حالش بهم خورده برگشته، یه وقتایی سرشُ تکون میداد من با خودم میگفتم الان داره با خودش میگه چه کیره کوچیکی داره ، یه بار داشتم صاحبشُ می کردم کسکش گذاشت رفت، این حرکتش باعث شد من یه هفته کیرم راست نشد ، همش با خودم فکر می کردم حوصلش از سکسم سر رفته ، یه بارم اومد کیرمُ بو کرد یه نگاه به چشمام کرد سرشُ تکون داد رفت ، خلاصه ضربه روحیی که من تو اون رابطه خوردم جهان تو جنگ جهانی دوم نخورد ، حالا سگ خوبه گربه همش میو میو می کنه دهن آدمُ میگاد آدم فکر می کنه هی داره میگه نکن نکن صاحبمُ نکن ، یه سری دخترا تو خونشون میمون نگه میدارن اونارو دیگه نمی شه تحمل کرد ، آقا اگه قرار به کیری بازیه پسرا می تونن کیری تر از دخترا باشنا، مثلن من به شخصه بخوام دهن دخترارو بگام میرم گاو می خرم تو خونه نگه میدارم ، بعد موقع سکس میارمش تو اتاق میذارم نشخار کنه برینه به حس دختر،حالا واقعن گاوخوبه اون دخترایی که سگ و گربه دارن با همون دهنی که کیر آدمُ می خورن با همون دهن سگشونُ بوس می کنن ،حالم بهم خورد . بخدا دو سه بار کیرم سرشُ کرد رو به من گفت: کسکش نذار اینا دهن نجسشونُ بزنه به من ، یه همچین کیر حساسی دارم ، خلاصه خواستم بگم اگه قراره همتون سگ و گربه بخرید ما هم گاو و شتر می خریم تو خونه نگه میداریم تا ریده بشه بهتون ، با ما کل نندازید ^_^ 

۲ نظر:

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O