سوالات شرهی - فصل همسایه داری

طبقه پایینی ما در پاسیوش رو باز می زاره و صدا ظرف شستن زن جندش، دعواهاشون، حتی صدای کردنشون توی خونه ما می پیچه! با روش های انسان های متمدن آدم نشدن! به فکر این افتادم ته سیگار، تفاله چایی، کاندوم ... رو از پنجره پرت کنم تو پاسیوشون! فحش خار و مادر بدم فرار کنم! قبل اینکه با این روش ها بگا برم به صورت اصولی اینجانب را یجوری راهنمایی کنید که نتونم راه برم! (بی تشکر از شما. شهرام)

با سلام به دوست کسکش خودم شهرام کیری 

دست روی نکته ای گذاشتید که از مقدار حشر بسیار بالایی برخوردار است ، شُستن ظرف و آمدن صدای شُستن ظرف توسط زن همسایه از دیدن فیلم پورن هم سکسی تره و من همین الان که دارم حرفشُ میزنم شق کردم و کیرم مانع از این می شه که بتونم درست حسابی تایپ کنم پس اگه جایی اشتباه تایپی داشتم به بزرگی کیرم ببخشید 

اولن بگم که من اگه بیل زن بودم باغچه خودمُ بیل میزدم ولی خب به مادرجندگی همسایه هم مربوطه مثلن همسایه ما زنشُ می کنه نه تنها صداشون میاد بلکه پنجره رو باز میذاره میشه خونشونُ دید ، حالا این هیچی کسکش زنشم می کوبه به دیوار اتاق من ، من حتی حضوری خدمتشون رسیدم بهش گفتم کسکش تو دهن مارو گاییدی زنتُ ببر تو یه اتاق دیگه بکن ، گفت : زنه خودمه هر جا بخوام می کنمش ، گفتم پس حداقل نکوبش به دیوار ، گفت: زنه خودمه به دیوار که هیچی به سقفم بخوام می کوبمش ، گفتم حداقل پنجره رو ببند ، گفت : پنجره خودمونه اصن می خوام بکنمش تو کونم ، منم گفتم کُس ننت ، اونم گفت آیینه. از اون روز کُس ننه زنشُ میذاره دم پنجره می کنه که دهن منُ بگاد 

اما کارهایی که باید انجام دهید تا از شر این پدیده خانمان سوز راحت شوید چیست: 

1 - به صورت مخفی و طوری که متوجه نشوند در پاسیو بچوسید و حتی اگر میتوانید گوشه ای از پاسیو برینید که بوی گه تمام پاسیو را فرا بگیرید ( در این صورت خودتان هم باید قید پاسیو را بزنید ) 

2 - همسایه مورد نظر را در راه پله یا جایی گیر بیاورید و به او بگویید : فیلان روز بیسال همسایه ی مادرجنده را دیدید که داشت از پنجره خانه او را نگاه می کرد و با دید زدن همسرش جق می نمود ( شاید مردک غیرتی شود و در پاسیو را ببندد ، مورد داشتیم اصن رفته بنا آورده جلوی اون پنجره رو آجر کشیدن) 

3 - این وضعیت را تحمل کنید - به چند دلیل: اول اینکه هنگاهی که دوس دختر ندارید و شق درد دارید دید زدن زن همسایه بهترین گزینه برای رفع نیاز جنسی می باشد ، دوم اینکه اگر زن همسایه در دعواهایشان بگوید می خوام برم بدم شما اولین نفر متوجه می شود و فردای آن روز خود را جلوی زن می اندازید و او را می کنید ، سوم اینکه به شخصه هیچوقت صحنه زن همسایه ای که در حال ظرف شُستن است را از دست نمیدهم و بعد از نوشتن این پست کسشر می خوام برم جق بزنم به عشق این صحنه 

4 - مص ع دمنخ چجو دعهاا م ( خارشُ گاییدم اینجا انقدر راست کردم که کیرم رسمن جلوی کیبوردو گرفته نمیذاره تایپ کنم ، من برم یه دوری بزنم بعد بیام ادامه بدم ) 

5 - مقابله به مثل کنید : مثلن شما هم دوس دختر خود را در اتاق بکنید و پنجره را باز بگذارید و به دوس دخترتان بگویید تا جایی که می شود این جملات را فریاد بزن: وای چقدر کُلفته ، خدایا پاره شدم ، دارم واسه باره هیجدهم ارضا میشم تو هنوز ارضا نشدی ، خوش به حال هر کی بهت میده ( این جملات چند مزیت دارند - اول اینکه با شنیدن صدای سکس شما شاید همسایه ننه پتیاره به اشتباه خود پی ببرد و اگر نبرد زنش حتمن به شاخ بودن شما در سکس پی می برد و به شما میدهد - البته هم شما و هم من میدانیم که شما همچین مالی نیستید در سکس و همه اینها فیک می باشد و تنها شخص ایرانی که خوش سکس اورجینال پیج است من هستم . وسلام )

6 - پنجره خود را ببندید - به عنوان یک انسان شما می توانید و حق دارید پنجره خود را ببندید و این صدا ها را نشنوید ولی چون شما کرم کون دارید این کار را نمی کنید پس این گزینه کسشر محض می باشد و من خودم از همین تیریبون واسه نوشتن این گزینه از همه ایرانیان ، خارجیان ، رژیمِ صکونیستی، رژیم غذایی، حرومزاده ها ، مادرجنده ها و کُس ننه ها معذرت می خوام 

7 - و اما مثل همیشه بهترین گزینه و آخرین گزینه تجاوز می باشد که در این مورد بسیار جواب میدهد ، شما با تجاوز به تک تک همسایه ها می توانید فرهنگ همسایه داری را آموزش دهید ، با این حرکت هم به فرهنگ این مملکت کمک کرده اید و هم به آرمان وبلاگ پایبند بوده اید 

همسایه ای که پنجرشُ باز میذاره نعمته و هر کی بدش بیاد کسکشه ، همانا در یکی از کتاب های آسمانی آمده ، کفر نعمت نعمتت کیرخر کند و فیلان بیسال 

قدر زنای همسایتونُ بدونید وگرنه یکی دیگه قدرشُ میدونه ^_^ 

۴ نظر:

  1. بی تشکر از شما بابت جواب کسشعری که به سوال کسشعرتر من دادید :*
    ضمن اینکه دهنت و گاییدم از بس خندیدم نمی دونم چرا پشت سرم درد گرفتِ!
    مورد 5 و 7 رو امتحان می کنم که 100% مورد 7 جواب می ده. مشکل اینجاست دید ندارم بهش فقط صداش میاد، دید داشتم که به تو نمیومدم بگم الان از بس جق زده بودم باهاش کبود شده بودم!
    البته چند روز پیش که زنیکه داشت با شوهرش سر 400 هزارتومن دعوا می کرد به این نتیجه رسیدم می شه با پرداخت پول هم زنِ رو کرد هم صداشون رو قطع کرد هم به رابطه دوستی این زوج کمک کرد.
    در ضمن پنجره بستس صدا میاد! ببین باز باشه چه خاری از ما گاییده می شه :|
    بی تشکر از شما که وقت گذاشتید و با قلم زیبای خود اینجانب رو مورد عنایت کردید! خوب کردید!
    بوس بوس :*

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. :))))))))))))))))))))

      کسکش حالا اگه قانع کننده بود جوابم به این سوال می خوای اون یکی سوالتو از لیست حذف کنم ؟ :)))))))))))

      یه سوال بسته دیگه دیوث

      حذف
  2. اشکال نداره این دفعه رو می بخشمت، برو در جمع کانون گرم relationship ـت :*
    فقط می خوام یه قول بدی بهم، که هر سربازی دیدی فحش بدی بهش و اینکه نذار این دخترا از این وبلاگ و جایگاه والای کانگورو دورت کنن. #جدی

    پاسخحذف
  3. تقدیم به کانگوری عزیز
    http://shahvani.com/photos/%D9%82%D9%85%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D8%A7%D9%84-%D8%B8%D8%B1%D9%81-%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D9%86

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O