پا داش یا پای داعاش؟

امروز سوار تاکشی شدم ، تا سوار تاکسی شدم راننده تاکسی گفت دانشجویی؟ منم تو دلم گفتم کیر ، باز خوردیم به پُسته یه آدمِ مهربون که می خواد بگه بچه منم دانشجوئه و از این کسشرا ، خلاصه کلمه کیرو چند بار با خودم تکرار کردم  
گفتم: خیر قربان 
گفت: کار می کنی ؟ 
+ نه بی کارم 
- چرا نمی ری سر کار ؟ می خوای انگل جامعه بشی؟ 
( یه لحظه حس کردم بابام داره باهام حرف میزنه )
گفتم: به شما ربطی داره آقا ؟ 
گفت: بی ادبم که هستی !
+ شما تو زندگی مردم دخالت می کنی بی ادبی نیست ؟ 
- سنی از من گذشته بالاخره 
+ خرم سنش زیاده باید تو زندگی مردم دخالت کنه ؟ 
- اتفاقن خر سنش کمه ، خرا 12 سال بیشتر عمر نمی کنن 
(چون در مورد خرها اطلاعاتی نداشتم سعی کردم نظری ندم و موضوعُ عوض کنم)
گفتم: می شه مارو پیاده کنی ؟ من حال این حرفارو ندارم 
گفت: واسه من از حالُ حوصله حرف نزن که خودم بی حوصله ام 
+ خب پس منُ پیاده کن جفتمونُ خلاص کن 
- کرایه ات 3 هزار تومن می شه 
+ چرا چرند میگی کرایه ولیعصر تا ستار خان 1200 تومنه 
- مثل اینکه خیلی بی ادبی 
+ مثل اینکه خیلی گیری 
- بچه های من تُخس تر از تو بودن اونارو آدم کردم تورم آدم می کنم 
+ کیرمم نمی تونی بخوری
- احترام موی سفیدمُ نگه دار 
+ احترام پشم سفیدتم نگه نمیدارم
- تو دهنی می خوریا عنتر
+ فحش مادر می خوریا کسکش 
- کرایتو بده پیادت کنم 
+ کیرمم بهت نمیدم 
- منم پیادت نمی کنم می برم خونه پسرام بُکننت 
+ دخترم داری؟ 
- با قفل فرمون میزنمتا بی پدر 
+ چیه؟ غیرتی بازی در میاری دخترات می ترشنا 
- واقعن که بی شعوری خر از تو بیشتر می فهمه 
+ نه خر 12 سال بیشتر عمر نمی کنه ، فوقش تو اون سن بتونه دیپلم بگیره تازه اگه جهشی بخونه ، من فوق لیسانس دارم جاکش 
( ماشینُ زد کنار دست انداخت از جلوی من دره سمت منُ باز کرد) 
گفت: شعور به درس خوندن نیست گمشو از ماشینم بیرون 
گفتم: امشب خونتون برنامه است کجا برم ؟ 
- از ماشین من برو بیرون 
+ حالا یه ماشین داریا ندید بَدید 
 - کرایتو بده گمشو 
+ حرف کرایه رو بزنی میام خونتونا
( دست کرد از زیر صندلی قفل فرمونُ در بیاره کمرش گرفت ، گفتم حاجی طوری شده ؟ گفت: نه ، داشتم پیاده می شدم برم صدام کرد گفت گوشی منُ بردار به پسرم زنگ بزن اسمش احمد سیو شده ، گفتم اسم دخترت چیه؟ تو همون حالت که خم شده بودُ درد داشت سرشُ آورد بالا یه نگاه بهم کرد گفت شعور میدونی چیه؟ شماره پسرشُ گرفتم یه پسره مودب گوشی رو برداشت گفتم: آقا پدرت گاییده شد . پسره گفت چی شده؟ پیرمرده گفت بی شرف گوشی رو بده به من، گوشی رو دادم بهش دلم براش سوخته بود یه 1000 تومنی گذاشتم رو صندلی وایستادم بالا سرش تا مطمئن بشم که حتمن کمرش گرفته و خدایی نکرده منُ اسکل نکرده باشه، دیدم بعله کمرش گرفته و رسمن بگا رفته، خیالم که حسابی راحت شد خدافظی کردم اومدم اینور خیابون، تو راه همش فکر می کردم نکنه ریدم به این پیرسگ خدا برینه بهم بعد فکر کردم خدا واقعیه یا آدم فضاییا، اصن کدومشون وجود داره، همینجوری که داشتم فکر می کردم دیدم جلوی پام یه ده هزارتومنی افتاده، ازش رد شدم و در اوج کسکشی برگشتم و طوری برخورد کردم که انگار واسه خودم بود و از دستم افتاده، 10 هزاری رو برداشتم و همونجا زانو زدم و سجده شکر به جای آوردم، تازه فهمیدم همه چیز عوض شده، قبلن اگه کار خیری می کردی خدا یه حالی بهت میداد، الان اینجوری شده اگه کسی رو بگایی خدا بهت پاداش دنیوی میده، کیرم تو پاداش اُخروی از فردا همه رو میگام) 

 پس تا اینجا این شد که اگه کسی رو جوری بگایید که کمرش بگیره 10 هزار تومن پاداش از خداوند متعال دریافت می کنید

پاداش خدا صدا نداره ^_^ 

۱۳ نظر:

  1. با عرض سلام و خسته نباشيد، دانشجويي هستم بدبخت ِ مشروطي ِ سنواتي، شوهر خاله اي دارم به غايت جاكش و مادرجنده كه هميشه در جمع از من مي پرسد چند واحد پاس كردي كي درست تموم ميشه هنوز تموم نكردي؟ از شما كه در همه ي زمينه ها لقب استادي را با خود يدك مي كشي مي خواهم كمكم كني كه جوري جوابشم را بدهم كه مادرش در جا حامله شود.
    با تشكر هادي از همدان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جواب میدم بزودی دوست کسمغزم ^_^

      حذف
    2. آقا جواب اینو بده ثواب داره
      میثم

      حذف
  2. بسیار آموزنده بود :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    پاسخحذف
  3. هلو (هولو نه هلو به اینگیلیسی میشه سلام) ای ام لیوینگ این اینگیلیس (جزیره ای کوچک در غرب قاره ی افریقا) ای وانت (وانت نیسان نه وانت به اینگیلیسی میشه خواستن) تو جلق بات مای فادر فهمید و پاره کرد مای اس (ass ) ای وانت ، وانت  فور تراول تو تایلند فور کس کردن بات ای دونت هو انی مانی فور بای(خریدن نه خدافظ) وانت سو کام هر تا شما هلپ می هلپ می تا خدا هلپ یو موفق و مستدام باشید با تنک یو^_^ امیر قزوینی اینگیلیس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عالی بود امیر :)))))))))))))))))))
      جواب میدم حتمن :)))))))

      حذف
  4. یادمه قدیما میگفتی کس خارجی نکردی و شبا به در گاه حق دعا میکنی بتونی کس خارجی بکنی؛موفق شدی؟ ما از اونروز تا به الان داریم نماز میخونیم دعا میکنیم برات

    پاسخحذف
  5. چقد دلم واسه اینجا تنگ شده بود D:

    ایول کلی شاد شدم پستا خیلی بهتر شده D:

    :)))) 3>


    "عارش"

    پاسخحذف
  6. خیلی علمی و آموزنده بود مرسی از این مطلب زیباتون

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O