سوالات شرهی - فصل دکترا

کار ما یه جوریه منشی ها خودشون میان میدن پرستارا رو هم راحت میشه کرد همراهای مریضا که اصلا اومدن بیمارستان که به ما کس بدن خود مریض هارو هم خوب که شدن میکنیم مشکل با یکی از اساتید دانشگاه است که خانم دکتری بسیار کس و بسیار مغرور است و به هیچ کس نمیدهد چگونه میتوان استاد سابق خود را گایید ؟ راهی بجز تجاوز اگر هست بنمای ( دکتر مرادوند ) 

با سلام خدمت دکتر مرادوند افتخار این مملکت در عرصه پزشکی ( من اصن نمی شناسمت ولی حتمن آدم معروفی هستی که این وبلاگُ می خونی و حتمن افتخار این مملکت هستی چون من معمولن کُس نمی گم ) 

اول عرایضم بگم که : تو دهن منُ گاییدی - کون منُ جر دادی کسکش - مدرک دکترات دستمال کاغذیه جقمه - تو دکتر نیستی کسخلی ، نه من کسخلم که دارم جوابتُ میدم، کسکش، جنده 100 تومنی ، تو عمه منُ حامله کردی - به سگ ارمنی میدادم انقدر حرص نمی خوردم - هزار بار این سوالُ پرسیدی جاکش ، هر پستی رو باز می کردم اسم کیری تورو میدیدم ، شبا از دست تو خواب نداشتم ، همش فکر می کردم جواب ندم دکترا باهام لج می کنن من با یه سرماخوردگی ساده میمیرم - کیری صفت ، کیری ماهیت ، کیری هویت . 


دوم اینکه قسمت آخر سوالت واقعن کسشره ، یعنی چی اگه راهی به غیر از تجاوز هست بنمای؟ تجاوز آرمان ماست ، همیشه تجاوز باید اولین گزینه باشد ، تجاوز بهترین است ، هزاران روایت در مورد تجاوز داریم ، هزاران راه نگاییده هزاران داستان نخونده ، پس با توهین به تجاوز سعی نکنید خود را در دل من جای دهید که نمی توانید ، اگه می خوای عزیز من بشی باید تجاوز کنی حتی به خودت . 

چند راه به نظرم می رسه بهت میگم تا بتونی بکنی دکتره رو : 

- نکنش - کسکش آدم استاد خودشُ نمی کنه 

- بُکنش - کردن هر زنی بر هر مردی واجب است و استادُ شاگرد هم ندارد 

- برخورد صادقانه: صادقانه کیر خود را روی میزش بگذارید و بگویید کیرم می خوادت (شاید جواب نده ولی صداقت یکی از راه های درست برای ما مردان خداست) 

- برخورد غیر صادقانه : او را به عنوان استاد به یک مهمانی در خانه خود دعوت کنید او را مست کنید  از کون بکنیدش 

- با گریه زاری و التماس : با التماس از او خواهش کنید که به شما بدهد وگرنه شما میمیرید ، او را بکنید و نمیرید 

- با او ازدواج کنید: استادتان هر چقدر هم نده باشد وقتی حرف ازدواج در میان باشد بده میشود 

- به کُس هایی که می کنید قانع باشید : کسکش من هزار تا کُس کردم . واسه من کُس کردن فقط طعم کاندوم میده . اگه این کاره باشی میدونی فرقی نمی کنه زیاد ، فقط آستانه تحریک با یه سریا بالا تره ، مطمئن باش اون جنده رو بکنی باز کیرت یکی دیگه رو می خواد ، پس اهل قناعت باشید و کُس های اطراف خود را انبار کرده و برای روز مبادا نگه دارید 

- همیشه بهترین راه و آخرین و اولین راه تجازو است که گفتی فیلان بیسال اصن کیرم دهنت جاکش برو گمشو از وبلاگ من بیرون . گمشو کیرم تو مدرک دکترات 

بخونید واسه پروفسورا ^_^ 

۳ نظر:

  1. سلام خیلی دکتر مرادوند هستم از وقتی سوالمو جواب دادی خیلی معروف شدم همه کسا ریختن مطب پول میدن میگن بکن مارو شما ره حساب بده کس بریزم به حسابت .... استاده هم خودش جوابتو خونده بود اومد محترمانه داد ....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همچین امام رضایی هستم ، سریع حاجت دادم

      حذف
  2. سلام دکتر مرادوند هستم ؟ الان که خیلی معروفم همه بهم میدن حتی سلبریتیا . چجوری میشه صاحب این وبلاگ رو کرد ؟ واقعا تو کفشم (کفش نه ، کَفِشَم ) . ممنون از شما . جواب ندی کونت پارس :)))

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O