روایت های آموزنده - فصل آموزش جسمانی

روزى اصخر به محضر مبارك امام مکابیز شرفياب شد (چیه ؟ اسم همه اماما که نباید بی کلاس باشه ، ایشان یکی از امامای با کلاسمون بودن) و پيرامون تشكيلات و خصوصيّات بدن انسان سؤال هائى را مطرح كرد

امام مکابیز در جواب او اظهار داشت :
خداوند متعال بدن انسان را از دوازده قطعه تركيب كرده و آفريده است ، تمام بدن انسان داراى 2246 قطعه استخوان و 3601 رگ مى باشد.

اصخر: مطمئنی؟ من یه چیزای دیگه ای شنیدما 

امام مکابیز: بلی فرزندم ، من بهتر میدونم یا تو ؟ 

اصخر: تو 

مکابیز : منُ ایشان خطاب کن 

اصخر : من به کیرم میگم ایشان 

مکابیز: اسمشُ عوض کن 

اصخر: اسم شناسنامه ایش اینه نمی شه عوض کرد 

مکابیز: می شه من ثبت احوال آشنا دارم 

اصخر: چشم ایشان، ایشان ادامه بده 

مکابیز: رگ ها جسم انسان را سيراب و تازه نگه مى دارند، استخوان ها جسم را پايدار و ثابت مى دارند، گوشت ها نگه دارنده استخوان ها هستند، و عصب ها پى نگه دارنده گوشت ها مى باشند.

اصخر: گوشت کیر و کُس چی ؟ 

مکابیز: اون فرق داره قضیه اش ، اونا گوشت نیستن 

اصخر: پس چرا وقتی یه دختر می بینی میگیم چه گوشتی ؟ 

مکابیز: اشتباه میکنید ، وقتی یک گوسفند می بینید باید بگید عوف چه گوشتی ، وقتی یک دختر می بینید باید با او با احترام برخورد کنید 

( اصخر نگاهی به مکابیز کرد و با هم زیر خنده زدن )

اصخر: خیلی فیلمی خدایی ، خب ادامه بده 

سپس مکابیزافزود:
خداوند دست هاى انسان را با 82 قطعه استخوان آفريده است ، كه در هر دست 41 قطعه استخوان وجود دارد و در كف دست 35 قطعه ، در مچ دو قطعه ، در بازو يك قطعه ؛ و شانه نيز داراى سه قطعه استخوان مى باشد.

اصخر: خدایی دستش درد نکنه دست خیلی خوبه ، من که از دستم راضی ام ، واسه جق قشنگ جواب میده

مکابیز: دست برای جق آفریده نشده

اصخر: پس برای چی آفریده شده ؟ واسه اینکه بکنیم تو دماغمون ؟

مکابیز: نه دست کار بردهای مختلفی دارد

اصخر: میدونم ، جق ، دست تو دماغ ، دست تو کون ، خاروندن ، انگشت کردن ، سیلی زدن ، نیشگون، فاک دادن ، بیلاخ

مکابیز: آری درست است ولی دیگر ادامه نده

اصخر: خب دیگه چیا بلدی ؟

مکابیز افزود: همچنين هر يك از دو پا داراى 43 قطعه استخوان است ، كه 35 قطعه آن در قدم و دو قطعه در مچ و ساق پا؛ و يك قطعه در ران و نشيمن گاه نيز داراى دو قطعه استخوان مى باشد.

اصخر: مثلن نشیمن گاه جنیفر لوپز به اندازه نشیمن گاه ما استخون داره ؟

مکابیز: بلی فرزندم

اصخر: آیا این عدالته که یکی مثل جنیفر نشیمن گاهش شبیه توپ چهل تیکه باشه نشیمن گاه بعضیا شبیه سینی؟

مکابیز: بله

اصخر: من کاملن قانع شدم ، ادامه بدید

مکابیز: در كمر انسان 18 قطعه استخوان مهره وجود دارد و در هر يك از دو طرف پهلو، 9 دنده استخوان است ، كه دو طرف 18 عدد مى باشد.

اصخر: اسپرم ها چطور؟ اونا کجان ؟

مکابیز: تو بیضه

اصخر: پس چرا میگن تو کمره

مکابیز: کُس میگن

اصخر: ایول

مکابیز: در دهان 28 عدد تا 32 قطعه استخوان غير از فكّ پائين و بالا، موجود است .

اصخر: نمی شد خدا یه جوری دندونُ بسازه که این دخترا انقدر دندون نزنن؟

مکابیز: حالا انسانا خوبن تو فکر کن دراکولاها چی می کشن

اصخر: آخ آخ فکرشم می کنم کیرم زخم می شه

مکابیز: و اما در مورد کیر ، خدا در کیر چندتا رگ و کمی گوشت بنا نهاده تا مرد ها بتوانند زنان را بگایش دهند 

مکابیز برگشت ببیند اصخر قانع شده یا نه که دید اصخر رفته است ، ایشان با کلی فحش ، خار مادره اصخر را مورد عصابت قرار دادند و گفتند چقدر کسشر گفتم ، اینارو از کجام در آوردم ؟ سپس کمی خندیدن و چون ایشان عادت داشتن بعد از علف کره میکردن و باید چیزی می خوردند به آشپز خانه رفتند و سوسیس تخم مرغ درست کردند و خوردند

۱ نظر:

  1. سلام دکتر مرادوند هستم ؟ الان که خیلی معروفم همه بهم میدن حتی سلبریتیا . چجوری میشه صاحب این وبلاگ رو کرد ؟ واقعا تو کفشم (کفش نه ، کَفِشَم ) . ممنون از شما . جواب ندی کونت پارس :)))

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O