آلزایمر

والا من زیاد تو عمرم جق نزدم، ولی نمیدونم چرا انقدر حافظه ام ضعیفه، مثلن یه وقتایی شب میرم مسواک بزنم، میرم تو دستشویی رو مسواک خمیر میزنم می کنم تو دهنم، می شینم میرینم همینجوری مسواک می زنم از دستشویی میام بیرون (الان با مزه ها می خوان بگن دستتُ نشستی که، آره کسکش نشستم چون بعدش می خوام بکنم تو کونت) میام پای سیستم میشینم یه ساعت توییت می کنم همینطوری به مسواک زدنم ادامه میدم، میرم یه عکس از خودم در همون حالت مسواک در دهن و کف دوره دهن میگیرم میذارم اینستا گرام ولی همچنان متوجه نمی شم که دارم مسواک میزنم چون اصن یادم میره به کل دارم مسواک میزنم، یه بار یادم رفت شب مسواک تو دهنم جا مونده بود صب بیدار شدم دیدم مسواک تو گلوم گیر کرده، کلن زندگیمُ گاییده، تو زندگی جنسیم تاثیر تخماتیکی گذاشته، یه بار داشتم با یکی سکس می کردم وسطش پا شدم رفتم خونمون، تو راه بودم زنگ زد گفت کجایی؟ گفتم تو خیابونم عزیزم رسیدم خونه اس میدم هیچی دیگه رسیدم خونه اس دادم دیگه جواب نداد، بارها شده چیزای مختلف یادم بره مثلن هزار بار کارت ملی و شناسنامه و مدارک دیگه رو گم کردم اینا به جهنم ولی یه سری سوتیا هست خیلی برام گرون تموم می شه، مثلن یه بار یه دوس دختر داشتم یادم رفت بکنمش، در این حد حافظه ام ضعیفه ها . فکر کن دوس دختر داشتم یادم رفته بکنمش، اونم دید بخاری از من بلند نمی شه گذاشت رفت، مادرم خیلی سعی کرد کمکم کنه مثلن واسه جورابام یه سطل خرید که بریزمشون اون تو که هر وقت خواستم سریع پیداشون کنم، ولی اون سطله رو گذاشتم یه جا که یادم رفت دیگه نتونستم پیداش کنم، به فکرم زده بود رو جورابام گوشی نصب کنم که هر دفعه گمشون کردم به گوشیه زنگ بزنم پیداش کنم، مثلن شماره جوراب سفیدمُ تو گوشیم سیو کنم به اسم: جوراب سفیدم، بعد بهش زنگ بزنم پیداش کنم، ولی متاسفانه فردای اون روزی که این فکر بکرو کردم این فکر بکر یادم رفت و نمیدونم چرا الان یه دفعه یادم اومد - از خاطرات فراموشیم بخوام بگم می تونم یه وبلاگ جدید بزنم ولی همیشه یادم میره واسش یه وبلاگ بزنم، الانم یه دفعه یه چیز یادم رفت گفتم یه پُست در موردش بنویسم، بعضی وقتا که یادم میاد چه چیزایی یادم رفته خیلی بگا میرم، مثلن یه بار دوس دخترمُ اومدم بکنم... کردم توش وقتی آبم اومد یادم رفت بکشم بیرون، دوساعت بعد دختره پرسید خوبی؟ گفتم فدات :* گفت کسکش کُسم تاول زد چرا نمی کشی بیرون؟ نمیدونم می خواست باهام بهم بزنه یا نه ولی خودم باهاش بهم زدم نه بخاطر اینکه بهم گفت کسکش بخاطر اینکه کونش مو داشت کثافت، همین امروز میدونید چی شد که اومدم اینو بنویسم، الان ساعت یازده شبه یه روز از روزای آخره مرداده من خسته ساعت سه اومدم خونه رفتم دوش گرفتم بعدش نشستم پشت سیستم یادم رفت سیستمُ روشن کنم ساعت هشتُ سی و یک دقیقه فهمیدم که یادم رفته سیستمُ روشن کنم، الان تو دلتون میگید کُسشر میگه ولی گه می خورید از این حرفا بزنید تو این وبلاگ لاشیا، نشسته بودم جلوی مانیتور خیره شده بودم بهش، جدن حافظه ام خیلی بگاس نه بخاطر جق بخاطر دقدقه فکری، بعد اینُ به هرکی میگم باور نمی کنه، مثلن یه بار انقدر فکرم مشغول بود که وقتی داشتم با دوس دخترم سکس می کردم یادم رفت آبم بیاد، فکر کن سه ساعت تلمبه میزدم دختره داشت فوت میکرد من داشتم به آیندم فکر می کردم، بعد صدام کرد گفت کسکش جر خوردم قرص خوردی که آبت نمیاد؟ یه دفعه یادم اومد دارم سکس می کنم سریع آبم اومد. البته یه جاهایی هم به دادم رسیده این حافظه مثلن یه بار با یه دختره قرار ازدواج گذاشتم چون خوب منُ میشناخت میدونست حافظه ام ضعیفه مشکلم حل شد، چون دو هفته مونده بود به اینکه ما بریم خاستگاری یه دفعه یادم اومد دارم ازدواج می کنم و نباید همچین خریتی بکنم به دختره گفتم من تورو یادم رفته دیگه به من زنگ نزن ، برعکسشم بوده ها یه دختره رو دوس داشتم ولی یادم رفت باهاش ازدواج کنم - آخ بقیه پست یادم رفت ... کیرتوش بزار یه چیز دیگه بگم: چیزی یادم نمیاد :| 

انقدر سرم درد می کنه که گه نخور ^_^ 


۱۲ نظر:

  1. کامنت اول شدم :))))))))))))))))))))))

    پاسخحذف
  2. سلامو احوالپرسیو این حرفا،
    سلام میگم من تصمیم دارم ۱۰ روز دیگه یا شایدم نه روز دیگه خودکشی کنم چون نا امید شدم از دوسدختر پیدا کردن هیچ امیدی نیست،هیچکیم نمیاد بمن بده میدونم مطمعنم چون پولدار نیستم خوشگلم نیستم دیگه خسته شدم از جق از زندگی خفت باره جقیانه تجاوزم نمیشه تا بیام بکنم توش داد ابم میاد خوابم میگیره فرار میکنه یعنی ارمان وبلاگم که تجاوزه شدنی نیست هیشکی نمیاد بمن بده این دیگه اخرشه دیگه جق نمیزنم بعد خودکشی و این یعنی ارزو و ازادی حالا چیکار کنم برم خودکشی کنم یا پندی اندرزی ؟ من یکیو میخوام همیشه باشه بهم بده اما هیشکی منو ماحال پشم کسشم نمیکنه اگه میخواید یه انسانو از مرگ نجات بدید پیشنهادای دوستیتونو بزارید اینجا ایشالله یروز بیاد که برای همه کس باشه البته برای هر کیر ۱.۴کس وجود داره اما نمیدن ‎:(‎ الهی امین زود جواب بده تا دیگه خیلی دیر نشده اووووم اوووم (صدای ماچ) ‎-o-‎

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سه بار خوندم . خدایی نفهمیدم چی میگی :)))

      حذف
  3. با عرض سلام خدمت کصخل بزرگ نویسنده وبلاگ
    دختر دایی دارم بس کص و همیشه دوست دارم مخش را بزنم ولی فکر میکنم با پسرخاله ام در رابطه است

    نا گفته نمونه که دختردایی از من کوچکتر و پسرخاله از من بزرگ تر است
    با تچکر میثم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این سوال بود ؟ :))))))))))))))

      حذف
    2. آره دیگه راهنمایی کن چجوری مخش رو بزنم
      میثم

      حذف
  4. کونی بودن یا نبودن ...؟ :/
    گاییدن یا ریدن
    برینم یا بکنمت
    ریدم به این کردنت
    واسا بکنمت بعد برین
    اه انقد ریدی که کردیم
    ^_^

    پاسخحذف
  5. سلاااام خدمت دومین باعث و بانی فراموشی هام بعد از جق
    یه دوس دختر دارم هم کصه هم کصش خله ،اب دهنتو قورت بده اومدم اینجا مشکلم رو حل کنی نه دوس دخترم و خودمو بکنی حشری ،من میخوام از دست دختره فرار کنم چون خیلی فاز ازدواج داره میخوات هرچی که تو این مدت کردمش رو یه جا حساب کنه ولی هر دفه ولش میکنم باز تا کیرم پا میشه زنگ میزنم بش دوباره بر میگرده میکنمش روز از نو روزی از نو .این قدر جق زدم که نقش کف دستم رو کیرم فسیل شده ولی باز نمیتونم جلو خودمو بگیرم لطفا کمکم کنید تا نشده زنم ، روم نشه بیام اینجا از ترس این که بگید سلام خانوم بچه ها رو هم برسونید

    پاسخحذف
  6. لطفا هرچه سریعتر به مناسبت عید قربان ویژه برنامه اسماعیل و دوستان رو بفرستید رو وبلاگ

    پاسخحذف
  7. چی تو اون مخته =))))

    دست درد نکنه اینارو مینویسی :))))

    پاسخحذف
  8. سلام دکتر اول خواستم تشکر کنم ازت بابت همه چیز مرسی که وقت میذاری مینویسی و سوالارو جواب میدی کونی من خایمال نیستما دارم تشکر میکنم ادم باش و خواستم بگم دمت گرم ایشالا خدا با ساشا گری محشورت کنه
    اقا راستش یه سوالی داشتم من یه دختر دایی دارم که سه سال از من کوچیکتر و دبیرستانی هست و برادرش هم سنه منه و ما خیلی با هم صمیمی هستیم خواستم بپرسم چجوری مخش رو بزنم.خیلی مهمه داداچ کمکم کن قربونت بوعس بوعس
    امیر هسم :))

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O