سوالات غیر شرهی - فصل تک سکسی

سلاااام خدمت دومین باعث و بانی فراموشی هام بعد از جق ، یه دوس دختر دارم هم کصه هم کصش خله ،اب دهنتو قورت بده اومدم اینجا مشکلم رو حل کنی نه دوس دخترم و خودمو بکنی حشری ،من میخوام از دست دختره فرار کنم چون خیلی فاز ازدواج داره میخوات هرچی که تو این مدت کردمش رو یه جا حساب کنه ولی هر دفه ولش میکنم باز تا کیرم پا میشه زنگ میزنم بش دوباره بر میگرده میکنمش روز از نو روزی از نو .این قدر جق زدم که نقش کف دستم رو کیرم فسیل شده ولی باز نمیتونم جلو خودمو بگیرم لطفا کمکم کنید تا نشده زنم ، روم نشه بیام اینجا از ترس این که بگید سلام خانوم بچه ها رو هم برسونید

با نام خالق چوچول 

کیرم تو وضع سوال پرسیدنت، کسکش من آب دهنم کجا بود؟ من هرچی بزاغم تولید می کنه میریزم کف دستم باهاش جق میزنم، این مشکلی که تو داری همه پسرای بی عرضه و کم دوس دختر دارن و این مشکل از چند جا باعث می شه یا سکس طرف خیلی بهت جواب میده یا تو عرضه نداری بری یکی دیگه رو پیدا کنی، اگه موضوع اول در میونه که به کیرم اگه دومین موضوع هم هست که به کیرم، کلن کیرم دهنت، اما راه هایی که می تونم بهت پیشنهاد کنم به شرح ذیل میباشد است : 

- با او ازدواج کنید: اگر نمی توانید کسی را گیر بیاروید بکنید و جق هم جواب نمیده خب کسکش این بهترین گزینه است، ولی اگه زشته یا گشاد شده توصیه من به شما این است که جق را ادامه دهید 

- او را در حال ریدن ببینید: وقتی به توالت رفت که بریند در را باز کنید و او را در حال ریدن ببینید، شاید بگید چه ربطی داره ولی گه می خورید بگید چون شما شعورتون نمی رسه و فقط من شعورم میرسه، وقتی شما دختری را در حال زور زدن و ریدن می بینید نه تنها دیگر دلتان نمی خواهد او را بکنید بلکه احتمال اینکه روی او استفراغ کنید با رویش بشاشید هم هست (این قضیه در مورد پسرا فرق داره پسرا موقع ریدن سکسی تر میشن و اگه دختری مارو تو اون حالت ببینه میاد میشینه رو کیرمون که بشاشیم تو کُسش) 

- کون لخت از خانه بیرون بروید - حتمن از خودتون می پرسید این کار چه کمکی می کنه، میگم شعورت نمی رسه همینه ها، من یه رفیق داشتم هفته پیش علف زده بود کون لخت رفت بقالی سر کوچه یه دختره تو راه خفتش کرد بردش خونه بهش داد الانم با هم دوس شدن رفیق ما زرتو زرت میره اینو می کنه تازه دیشبم از کُس دختره عکس گرفته بود جاکش به ما نشون داد ما دیدیم دختره چه کُس چاقی داره - خلاصه جاوتن خالی واویلا واویلا کُسش خیلی تُپل بود (این راه را هم امتحان کنید بالاخره از قدیم گفتن از تو حرکت از خدا برکت) 

نکته مهم: 
دوستان توجه داشته باشید اگر به هر دلیلی احتمال ازدواج هست بین شما و دوس دختر یا دوس پسرتان، در مورد آنها در این وبلاگ سوالی مطرح نکنید زیرا اینجوری که من جواب میدم و طرفُ جنده می کنم فردا که شما باهاش ازدواج کنید میاید اینارو میخونید بگا میرید، فکر کن من این همه کسشر پشت سر زنت گفتم بعد تو اینو داری می خونی چه حالی میشی؟ عمرن اینارو پاک نمی کنم، اصن من اینارو آرشیو می کنم که همه تون وقتی ازدواج کردید بیاید اینارو بخونید زندگیتون بگا بره، بر اثر تحقیق محققان این وبلاگ بزرگترین عامل طلاق در کشور معرفی شده و همینجوری هم داریم سطح فعالیتمونُ گسترده تر می کنیم کم کم می خوایم به کودک آزاری و پایمال کردن حقوق زنان و حتی مردان روی بیاریم تا جامعه ای بگاییم که هیتلر نگایید - همینی که هست 

- من یه بار با یه دختره دوست بودم ازش لب گرفتم فرداش عموش مُرد، از کون کردمش خاله اش مُرد، از کُس کردمش باباش مُرد، خواستم حامله اش کنم گفتم این دفعه خودش می میره پای ما هم گیر میشه واسه همین باهاش قطع رابطه کردم، اینا کلن معلوم بود رو سکس خیلی حساس بودن - میدونی چرا اینو تعریف کردم؟ والا خودمم نمی دونم یه دفعه یادم افتاد گفتم شاید کمکی بکنه 

- اگر برادر داری برو این دختره را برای برادر خودت بگیر، اینجوری او زن داداشت می شه و تو دیگه نمی تونی بکنیش واسه همین میری سراغ یکی دیگه (اگه از این آدما هستی که زن داداششونم می کنن که کیرم دهنت واقعن. خیلی بی شعوری. خیلی نجسی. آب کیرم واسه تو آب زمزمه. آب دهن سگ یزید از خون تو پاک تره. اون خوکه که تو اون فیلم سوپره زنه رو می کرد از تو آدم تره - البته شما اون فیلمُ ندیدین ولی خیلی کیری بود) 

- اگه عکس دستت رو کیرت فسیل شده داداش شما از آثار باستانی این مملکت به حساب میای خیلی مراقب خودتُ کیرت باش - مورد داشتیم تا آخر عمرش جق زده کیرش یه خراشم برنداشته تو خیلی کارت درسته 

- یک قاتل استخدام کنید که این دختر را بُکشد که شما مجبور شوید برای سکس سراغ کس دیگری بروید و اینجوری شاید دوس دختر جدیدی پیدا کردین و نجات یافتین (اگه از این آدمایی هستی که طرف بمیره ام میری با جسدش سکس می کنی که کیرم دهنت واقعن. تو عن از تر عنکبوتی. حقش بود لاشخور میشدی، لاشخور با همه لاشخوریش مُرده رو نمی کنه مُرده رو می خوره، سیاره مشتری تو کونت، واسه خودت اسفند دود کن حشری) 

- مثل همیشه بهترین و آخرین راه تجاوز است، که در این مورد بسیار جواب میده، البته تجاوز همیشه جوابه. شما با تجاوز به دختر مورد نظر کُس و کون او را جوری جر دهید که دیگر بدرد کسی نخورد و سریع به سمت مرز ترکیه فرار کنید، اونجا دوستانی که تجاوز کردن و فرار کردن زیادن، با اونا تیریپ رفاقت بریزید و از وبلاگ حرف بزنید، اکثر اونایی که تجاوز کردن از ایران فرار کردن رفتن ترکیه از خوانندگان وفادار این وبلاگ هستن و جاشون روی چشم ماست البته الان ترکیه ان و دستشون از این دنیا کوتاهه . خلاصه سلام برسون به بچه ها 

اگر کُس کُن نیستید حداقل کُس ها را هدر ندهید  ^_^ 

۱ نظر:

  1. کانگورو دمت گررررررم کیرت کلفت انت نرررررم

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O