واکنش یا خودم وا می کنمش

واکنش پسرا به خرید کردن دخترا براشون یا دادن پول بهشون : 

- خرید تا 10 هزار تومن -  مرسی ( پسر لبخندی میزند و توی دلش سه بار کیر را تکرار می کند و به دختر انواع فحش های خار مادر را بخاطر خسیس بازی می دهد و در اولین فرصت مثل سگ دختر را می کند تا عقده خود را خالی کند)

- خرید تا 50 هزار تومن - مرسی عزیزم (پسر لبخندی میزند و در دل می گوید همینجوری کم کم باید زیادترش کنم تا خرجمُ بده و در اولین فرصت مثل سگ دختر را می کند تا خوشحالی خود را بروز دهد)

- خرید تا 100 هزار تومن - مرسی عشقم (پسر دختر را می بوسد و در دل میگوید دمش گرم برم خونه ببینم چی ندارم بیام جلوش بگم شاید برام بخره کسخل و در اولین فرصت دختر را مثل سگ می کند تا از دختر قدردانی کرده باشد) 

- خرید تا 200 هزار تومن - مرسی زندگیم ( پسر دختر را عاشقانه می بوسد و دستش را محکم میگیرد و در دل میگوید دمش گرم دیگه خرجمُ میده کم کم می تونم رو پای خودم وایستم و دیگه از بابام پول نگیرم و در اولین فرصت دختر را مثل سگ می کند تا گوشه از زحمات دختر را جبران کند)  


- خرید تا 500 هزار تومن - مرسی همسرم (پسر اینجا دختر را می بوسد و به او قول ازدواج میدهد که دختر با خیال راحت تر خرج او کند و در دل میگوید ایول دیگه وقتشه چند سالی با این باشم تا یه ذره خوب زندگی کنم و بتونم ولخرجی کنم و طعم پول خرج کردن و لباس رنگاوارنگ پوشیدنُ بچشم و در اولین فرصت دختر را مثل سگ می کند که دختر مطمئن شود که او دیگر می خواهد دختر را بگیرد) 


- خرید تا 1 ملیون تومن - مرسی مادر بچه هام ( پسر در کونش عروسی است و دیگر دقدقه های مالی را فراموش میکند، دیگر فقط با دختر از اسم گذاری روی فرزندانشان حرف میزند که بتواند دل دختر را پر پر کند تا دختر پول بیشتری به پایش بریزد و در دل میگوید خارشو گاییدم این چقدر خره ولی ای کاش بیشتر خرج کنه تا بگیرمش و در اولین فرصت دختر را مثل سگ می کند تا به او ثابت کند پدر بچه هایت کسی جز من نیست و سعی کن پولت را غیر از من خرج کسی نکنی) 

- خرید تا 10 ملیون تومن - مرسی خدا (پسر اینجا نه تنها دختر را می بوسد راست می کند بلکه زانو زده از خدای خود هم تشکر می کند و همش در دل میگوید وای این کسخلُ نباید از دست بدم با این باشم تا آخر عمر تامینم باید بدون کاندوم بکنمش که ازم حامله بشه مجبور بشم بگیرمش و در اولین فرصت بدون کاندوم دختر را مثل سگ می کند تا به سمت پولدار شدن قدم بردارد و تا آخر عمر در پول غرق شود و خوشبخت شود - ایشالله هرکی از این دخترا گیرش میاد به حق علی بره زیره تریلی من که راضی نیستم خدا هم راضی نباشه ایشالله داغش به دل مادرش بمونه) 


واکنش دخترا به خرید کردن واسشون و دادن خرجی بهشون : 

- خرید تا 10 هزار تومن -  مرسی شوهرم (دختر لبخندی میزند و با خود میگوید عجب خسیسه کسکش ولی چاره ای نیست همینو باید بچسبم وگرنه شاید بترشم و در اولین فرصت مثل سگ به پسر میدهد تا ثابت کند خوب میدهد و به پسر بفهماند کم توقع است) 

- خرید تا 50 هزار تومن - مرسی شوهرم (دختر لبخندی از رضایت میزند و کلی تعارف تیکه پاره می کند که ای وای این چه کاریه و این صوبتا ولی تو کونش عروسیه و در دل میگوید خب حالا زیادم ولخرج نیست ولی از هیچی که بهتره خدا کنه بیاد منُ بگیره بعد که شوهرم شد افسارشُ میگیرم همه پولاشُ خرج می کنم و در اولین فرصت مثل سگ به پسر میدهد تا به او ثابت کند خوب میدهد و پسر را از دست ندهد) 

- خرید تا 100 هزار تومن - مرسی شوهرم (دختر در کونش عروسی می شود ولی نشان نمیدهد و به پسر میگوید من تورو واسه خودت دوس دارم و این کسشرا تا پسر را خر کند که پسر او را بگیرد و در دل میگوید خسیس نیست ولی باز از ایده آل من فاصله داره ولی اگه شوهرم بشه خیلی خوبه معلومه وضعش خوبه که 100 تومن خرج من می کنه و در اولین فرصت مثل سگ به پسر میدهد تا ثابت کند خوب میدهد و جوری کمر پسر را خالی میکند که پسر سمت کس دیگری نرود) 

- خرید تا 200 هزار تومن - مرسی شوهرم (دختر اینجا خاره کسکش بازی را میگاید و اول قصد دارد پول و یا هدیه را پس بدهد ولی بالاخره قبول می کند و به پسر میگوید تو خودت برام از همه چیز ارزشت بیشتره تا پسر را خر کند که او را بگیرد و در دل میگوید ایول چه خریه خدا کنه بتونم یه کاری کنم بگیره منُ و در اولین فرصت مثل سگ به پسر میدهد تا ثابت کند خوب میدهد و پسر را ترقیب کند که بیشتر برایش خرج کند و او را بگیرد) 

- خرید تا 500 هزار تومن - مرسی شوهرم (دختر دیگر دست و پای خود را گم می کند و با کلماتی مانند : عجغم . من چگد دوچت دالم، من تولو می خام نه پولتوووو، جیگلتو بلم و از این لوس بازی ها سعی می کند پسر را خر کند که او را بگیرد دختر این فرصت را استثنایی میداند زیرا پدرش اینجوری برایش خرج نمی کند برای همین پسر را دو دستی می چسبد و در دل میگوید وای خدایا مرسی. دیگه هیچی ازت نمی خوام فقط یه کاری کن این منُ بگیره، خدایا همین یه بار یه چیزی ازت خواستم و در اولین فرصت به پسر مثل سگ میدهد تا ثابت کند خوب میدهد و تا جان در بدن دارد زیر پسر می خوابد که بتواند پسر را راضی کند اور ا بگیرد) 

- خرید تا 1 ملیون تومن - مرسی شوهرم (دختر از تعجب کُس و کون خود را گم کرده لکنت زبان میگیرد اول به پسر می گوید پولاتو جمع کن واسه زندگیمون و کار را تمام شده میداند و در دل میگوید مادر جنده ام اگه از این حامله نشم که منُ بگیره، وای اون النگویی که پریسا داره رو میخرم موقع عقد. تا عقد کنیم یه سفر میرم دوبی عکس میگیرم میذارم فیسبوک ندا و نگار از حسودی پاره بشن و در اولین فرصت مثل سگ به پسر میدهد تا ثابت کند که خوب میدهد و در حین سکس همش به پسر می گوید بدون کاندوم بدون کاندوم، بریز توش بریز توش، و حتی در مواردی دیده شده دختران بعد از سکس که پسر حواسش پرت شده محتویات کاندوم را توی کُس خود خالی کرده اند که حامله شوند تا آویزان پسران شوند که متاسفانه این کار جواب نمیده و جا داره بگم ریدین) 

- خرید تا 10 ملیون تومن - (اینجا هیچ دختری جوابی نداره چون اصن همچین پسر خری نداریم ، عمرن یه پسر انقدر خرج یه دختر کنه ، یعنی پسری که 10 ملیون اونم یه روز خرج یه دختر کنه من خودم میرم زنش میشم - شرمنده این گزینه در مورد پسرا وجود نداره و جا داره به دخترا بخاطر نداشتن همچین گزینه ای تسلیت بگم - حتی شوهراتون تو یه روز 10 ملیون براتون خرج نمی کنن اینو می تونم بهتون قول بدم اگه همچین مردی پیدا بشه  من در خونشون دخیل می بندم که بهش بدم - مورد داشتیم دختره به پسره گفته 10 ملیون لازم دارم میتونی بهم قرض بدی؟ پسر از ترس دختر رفته خودکشی کرده و الان تو قطعه پسران با شرفِ بهشت زهرا خاک شده و روحشم شاده) 

به امید روزی که ملاک آدما پول نباشه بلکه ... بلکه ... ببخشید چیزی گیر نمیارم همون پولُ بچسب بقیه چیزا خرافاته که ما پسرارو گول بزنن که دختراشونُ قالب ما کنن ^_^ 

۵ نظر:

  1. با عرض سلام خدمت کصخل بزرگ نویسنده وبلاگ
    دختر دایی دارم بس کص و همیشه دوست دارم مخش را بزنم ولی فکر میکنم با پسرخاله ام در رابطه است

    نا گفته نمونه که دختردایی از من کوچکتر و پسرخاله از من بزرگ تر است
    چیکار کنم مخش دختر داییم رو بزنم
    با تچکر میثم
    میدونم دارم مغزتو میگان ولی بگو کی میذاریش ؟

    پاسخحذف
  2. سلام
    من اوبی هستم ( کیر خر کسکش اسمم جان مایکل اوبی -بازیکن نیجریه-هست )
    همه من رو از وقتی بدنیا اومدم مسخره میکردن
    من رو پدرم بعد از انتخاب اسمم گذاشت پرورشگا
    اونجا معلمام فکر میکردن کونیم برای همین روز اول مهر اول ابتدایی از مدرسه و بهزیستی فرار و ترک تحصیل کردم و راه ورزش رو در پیش گرفتم
    تو ورزش کلی سختی کشیدم که جاش نیست بگم ولی بالاخره فوتبالیست معروفی شدم
    الان بابام رو بعد از سالها پیدا کردم
    حالا میخوام انتقام سختی هام رو از پدرم بگیرم و کونش بزارم ولی اینکار خیلی کسکشانه اس و من نمیتونم حالا به اینجا پناه اوردم تا به من راهی نشون بدید که انتقامم رو بگیرم و کسکش نباشم
    با تچکر از وبلاگ اموزنده تون ^_^
    با احترام به جناب تجاوز
    جان مایکل اوبی - نی جر یه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امیر دهنتو گاییدم :))))
      میذارمش تو نوبت وقت بشه حتمن جواب میدم حالا واقعن همچین کسخلی داریم؟ برم تحقیق کنم یا از خودت در اوردی :))))))

      حذف
  3. کارت خیلی درسته مدت ها بود اینجور مثل سگ هار نخندیده بودم. منتظر آپدیت هستم

    پاسخحذف
  4. و حتی در مواردی دیده شده دختران بعد از سکس که پسر حواسش پرت شده محتویات کاندوم را توی کُس خود خالی کرده اند که حامله شوند تا آویزان پسران شوند :)))))))))))

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O