سوالات شرهی - فصل خودم

چگونه کیرخر خود را به کسی فرو کنیم؟ ( سوال از خودمه خودمم می خوام جواب بدم به کسی هم مربوط نیست - وبلاگ خودمه اصن می خوام بکشم پایین کیرمُ بمالم به در و دیوارش ) 

به نام خالقِ گه نخور 

شاید فکر کنید که سوال کم آورده یا کسی ازم سوال نمی کنه ولی جا داره بگم گه نخورید، چون بسیار سوال های خوبی در صف سوالات قرار دارند که بزودی پاسخ داده می شود، ولی خب منم مشکلاتی دارم که باید حل شود دیگر، مثلن همین سوال یکی از بزرگترین مشکلات زندگی منه، فکر کنم همگی قبول دارید که کیر خر بزرگه دیگه ؟ پس دیدین؟ مشکل واقعن بزرگی دارم. برای همین می خوام به این سوال خوب جواب بدم تا یکی از مشکلات خود را حل نمایم 

برای این کار ابتدا لازم است شما کیر خر گیر بیاورید، پیدا کردنش سخت نیست ولی حملش یه ذره مشکله 

در مرحله بعد باید کسی را گیر بیاورید که کیرخر را در او فرو کنید، این مورد هم نایاب نیست و به راحتی پیدا می شود، جا داره بگم احتمالن منظور سوال کننده از کیر خر همون کیر خودشه، یا شایدم من اشتباه می کنم، بالاخره ما که نمیدونیم تو ذهن بقیه چی میگذره، خلاصه برای این سوال چیز هایی که به ذهنم میرس به شرح ذیل میباشد است : 

1 - شاید منظورتان از کیرخر خود همان کیر خودتان باشد که در این صورت می توانید از کیر خود همان گونه استفاده کنید که دیگران استفاده می کنند ( خودمم نمیدونم منظورم از کیرخر خود کیره خودمه یا کیر خرم ) 

2 - کیر خر خود را به صورت عادی به دیگران فرو کنید، همونجوری که همه فرو می کنن ( البته معلومه شما Hدم خاصی هستید و از راه های عادی نمی خواید استفاده کنید پس این گزینه از همین الان کیرتوش) 

3 - تُف بزنید ، شما می توانید سر کیر خر خود تف بزنید و آن را به دیگران فرو کنید (عجب داستانی شد یه سوال طرح کردم معلوم نیست چی به چیه، تف که حتمن میزنید دیگه خشک خشک که نمی شه کرد، حالا اگه بشه کیر خودتونُ خشک خشک جایی بکنید کیر خرو  نمی شه خشک خشک جایی کرد - یه بار تو داهاته ما خر کشتن که گوشتشو بخورن بعد کیرشو میخواستن بزارن تو یخچال مجبور شدن به کیره تف بزنن تا بره تو یخچال) 

4 - تُف نزنید - همه کارایی که تو گزینه بالا کردید برعکسشو بکنید ( عجب داستانی شد یه سوال طرح کردم معلوم هست چی به چیه، تف که حتمن نمیزنید دیگه خشک خشک می شه کرد، حالا اگه نشه کیرخودتونُ خشک خشک جایی بکنید کیرخرو میشه خشک خشک جایی کرد - یه بار تو داهاته ما شمارو کشتیم که گوشتتونُ بخوریم بعد کیرتُ می خواستیم بزاریم تو یخچال مجبور شدیم به کیره تُف نزنیم تا بره تو یخچال) - عجب کسشر تو کسشری شد 

5 - دوست عزیز همیشه که نباید انسان کیرخر خود را به کسی فرو کند، بعضی وقت ها باید کیرخر دیرگران را در خود فرو کنید ( پیام اخلاقی وبلاگ ) 

6 - برای فرو کردن کیر خر خود به دیگران اول باید کاندومی را که مناسب با کیرخر شما باشد گیر بیاورید وگرنه بدون کاندوم فوله ( پیام بهداشتی وبلاگ) 

7 - اگر شما خر دارید که بعید میدونم داشته باشید، یعنی تا اونجایی که من میدونم ندارید، ولی اگه دارید باید خر خود را خانه به خانه و منزل به منزل ببرید تا کسی پیدا شود کیرخر شما را در خود فرو کند الان دخترا همه کیر گنده دوس دارن واسشونم فرقی نمی کنه خر باشه یا آدم - ( نکنه خر خریدم به خودم نگفتم ) 

8 - اگر کیر شما شبیه خر است و خیلی گنده است ( الان دخترا حشری میشن می خوان به صاحب این سوال بدن - این شماره تماسشه 091234562459) من به شما دکتری را معرفی می کنم که خودم رفتم پیشش کیرمُ کوچیک کردم شما هم برو پیشش جواب میده ( الان همه می خوان به منم بدن شما با همون شماره بالا تماس بگیر حله) 

9 - و اما بهترین راه و آخرین راه تجاوزه (ای بابا چطوری تجاوز می تونه بهترین راه باشه؟ به کی آخه؟) شما کیر خر خود را برداشته و به خیابان های این شهر شلوغ میروید و به هر کسی خواستید تجاوز کنید و بعد به سمت مرز فرار کنید - فقط موقع فرار کیر خر خود را با خود نبرید چون هم جا گیره  هم حملش مشکله 

منتظر سوالات بعدی شما هستیم ، جا داره بگم این سوال بهترین سوال کل وبلاگ بوده (چیه؟ وبلاگ خودمه می خوام مدال طلای بهترین سوالو بدم به این سواله واقعن فلسفی - اصن وبلاگ خودمه می خوام توش کون بدم به کسی ربطی نداره آقا ) 

خدا خرو شناخت بهش کیر خر داد اگه به شما کیر نداده حتمن شناختی از شما نداره 

۲ نظر:

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O