بازدید از صفحه - 2100322

به مناسبت دولیونی شدن بازدید پست ویجه گذاشتم براتون - این پست واسه کسایی هستشن که اعتراض دارن به مطالب وبلاگ و قصد نقد سازنده دارن، اگه به هر دلیلی با مطالب وبلاگ حال نمی کنید و قصد دارید یه جوری حال منُ بگیرید و برینید بهم  من بهتون حق میدم حتی برای این کار بهتون مشورت هم میدم، چند روش معرفی می کنم که بتونید از اونا استفاده کنید و حال منُ بگیرید

- شما می توانید وکیل گرفته یک شکایت نامه تنظیم کرده و آن را به دادگاه ببرید و از من شکایت کنید (البته فکر کنم اگه مورد شکایت بررسی بشه نه تنها پیگیری نمی کنن کارتونُ بلکه شاید بهتون تجاوز کنن فرار کنن سمت مرز. چون بچه های دادگستری همه تو این وبلاگ بزرگ شدن)

- خودتان را طوری بزنید که دماغتان بشکند و بعد پیش پلیس بروید و بگویید صاحب این وبلاگ منُ زده (بعد پلیس میاد اینجا کامنت میذاره میپرسه: آیا زدن این آقا کار شما بوده؟ منم یه پست میزنم و توش می نویسم : نه . بعد همه چیز حل میشه من بی گناه شناخته میشم چون بلدم بیگناه شناخته بشم) 

- از اونجایی اکثرتون سن پایین هستید می تونید برید به خونوادتون بگید صاحب این وبلاگ منُ اذیت می کنه. که مثلن باباتون بیاد منُ بزنه که متاسفانه باباتون زورش به من نمی رسه من خیلی قوی ام هر روز یه لیوان شیر می خورم 

- می توانید به صورت خودجوش تظاهرات کرده به خیابان ها بریزید ماشین ها را آتش بزنید و مغازه ها را با خاک یکسان کنید که نمیدونم واقعن با این کار می خواید به چی برسید ولی اگه خایه این کارم داشته باشید و این کارو انجام بدین میگیرن کونتون میذارن

- می تونید بیاید در خونمون به مادرم بگید: پسرتون تو وبلاگش همش کیر و کُس میکنه (اعتراف می کنم این روش بسیار جواب میدهد ولی چون شما آدرس منزل ما را ندارید پس گه نخورید) 

- کاری کنید که کسی به این وبلاگ سر نزند، مثلن برید لینک وبلاگُ بزارید تو فیسبوک و پلاس و هر جنده خونه ای که عضوید بعد بالاش بنویسید: مادر هرکی رو بره تو این وبلاگ گاییدم (از اونجایی که ایرانی جماعت کرم کون داره به حرفت گوش نمی کنه پس میان اینجا شلوغ می شه و ماهم گسترش میدیم وبلاگُ یه جنده خونه سمت چپ می زنیم یه قحبه خونه سمت راست میزنیم درآمد زایی می کنیم در حد پسر رفسنجانی پولدار میشیم بیا و ببین - حالا به کسی نگید ولی من شنیدم این وبلاگم مثل کوه البرز واسه پسر رفسنجانیه *_*)

- مراسم اعتکاف راه بی اندازید، سه روز در این وبلاگ بنشینید و روزه بگیرید تا ما از دست شما خسته شویم و مجبور شویم وبلاگ را تخته کنیم (البته چون خودم بخاطر اینکه زندگی داره میگادم هرسه روز سه روز میام پس بنابراین تا من بیام شما سه روزتون تموم شده رفتید، پیشاپیش طاعاتُ عباداتتون قبول) 

- تبلیغات تلوزیونی و بنری به صورت گسترده انجام دهید (خب چرا؟ چرا باید در این حد از این وبلاگ بدتون بیاد که برید پول بدین به تلوزیون که برینید به ما، کسکشید؟ جاکشید؟ مگه به زور آوردمت اینجا جاکش خاتون؟ بدو برو دم وبلاگ خودت بازی کن بدو) 

- نامه ای از طرف خودتان به مسئولین بنویسید و از حرف های زشتی که در این وبلاگ زده می شود شکایت کنید که متاسفانه نامه شما هیچوقت خانده نمی شود چون من خودم سه ماه پیش یه نامه واسه قالیباف فرستادم توش نوشتم: بسمه تعالی . کُس ننت . من الله توفیق . هنوز کسکش نامه رو نخونده چون بخونه حتمن می افته دنبالم

- به خانواده و اقوام درجه یک خود تجاوز کنید (این راه نمیدونم چه کمکی بهتون میکنه ولی حداقلش اینه که بنیان خانواده رو میگاد بعدن می تونید منُ مقصر بدونید) 

- به استرالیا بروید و تمام کانگروهای به تربیت فرزندان خویش اهمیت دهنده را بکنید و بعد بُکشید و بعد روی جسدشان جق بزنید و آبتان را روی کانگروئه بریزید و برگردید، این کار بسیار سخت و حتی نشدنی است و اگر بشه خیلی کاره کثیفیه ولی خب باعث می شه کلی از عقده هاتون درمان بشه

- اعتراض را بی خیال شوید بیاید با هم مثل دوتا دوست باشیم حتی بیشتر از دوتا دوست مثل سه تا دوست یا اصن چهارتا، و تا آخر عمر به خوبی خوشی که نه ولی همینجوری بگایی زندگی رو ادامه بدیم دیگه 

- می توانید از جمع خوانندگان وبلاگ خارج شوید که در این صورت ما شما را خوارج می نامیم و خوارج هم که دشمن پیامبر بودن پس دشمن ما هم هستن. میدم برادران فعال در عرصه اسید بگانتون 

راستی اونایی که فکر می کنن من بیماری جنسی دارم و همش از کیر و کُس حرف میزنم یه سر یونان برن، اونجا همه آخر اسماشون کُس دارن یا اول اسماشون کیر دارن. استپانوکُس ، کیرانوس ، آمانداکُسولوس، کیراکلس

پس کُس نگو مومن، کیری بازی در نیار برادر، خواهرم بگامت، دخترم کیرمونی، خجالت بکشید. شرم کنید کسکشا، این وبلاگ حقشه تو تلوزیون پستاش فیلم بشه انقدر آموزنده است حالا شما می خواید اعتراض کنید؟ کیرم تو اون کلیه سمت چپ همه تون، آبم تو لیوان چایی همه تون، کیرم مثل آبنبات زیر زبونتون بمونه ایشالله تا پوست پوست بشه، کپک بزنه کساتون انقدر بی کیر بمونید، کیراتون رنگ کُسُ فراموش کنه به حق علی اصخر، آبتون تو کمرتون تبدیل به لجن بشه انقدر بمونه، واژناتونُ جای کمد استفاده کنید انقدر پسر گیرتون نیاد، ممه هاتونُ به قصابی ها کیلویی 5 هزار بفروشید انقدر که کسی دنبالش نباشه، ما مهد فرهنگ و هنر هستیم، اینجا همه چیز شوخیه اگه نباشه هم آموزنده است و هر برداشت بدی از این مطالب از ذهن بیمار خواننده بوده و نویسنده کاملن سالم است و تازه رفته پیش رواشناس و گفتن حالش خوبه - حالا آخر بحثه اعتراضه یه خدارو شکرم بگم آخه همین الان دیدم پمپاژه قلبم انقدر خوبه تا اراده می کنم کیرم راست میشه، سریع انگار همه خون بدنم سرازیر میشه تو کیرم 

نقد حق اساسی شماست ولی به کیرم گفتن هم حق اساسی منم هست که خوشبختانه همیشه میگم. من از نقد خیلی خوشم میاد به شرطی که هم به حق باشه هم درست باشه هم سازنده باشه هم از من نباشه، نقد خوبه ولی تعریف تاثیرش بیشتره، مثلن شما می خوای از کیر من نقد کنی بگی سایزش اگه بزرگتر بود بهتر بود، ولی اگه بجاش بگی چه کیری داری جووووووووون بخورمش چقدر کلفته اندازه کیر کوروش کبیره جووون کله کیرت بره توم جر می خورم (شاید با این کار مثلن کیر من یا کسی که بهش میگید بزرگتر نشه ولی حداقل شما این قضیه رو به خودتون و طرفتون تلقین کردید و 40 درصد از لذت تلقینه دیگه، خدارو چه دیدین یه دفعه شاید خدا خواستُ مثلن با کیر 10 سانتی شوهرتون واقعن جر خوردین البته پیشنهاد ما اینه که انقدرام تلقین نکنید در حد درد کفایت می کنه) اعتراضم همینجوریه، اعتراض خوبه و اینکه خایه اعتراض داشته باشید عالیه ولی شما مثلن می خواید به دولت اعتراض کنید یه باتوم می خورید و بگا می رید پس پیشنهاد من اینه که برید نماز جمعه نماز بخونید هم ثواب کردین هم کتک نمی خورید - البته یکی از دوستام رفته بود نماز جمعه بعدش با یکی دعواش شده بود زده بودن خارشو گاییده بودن. اینا دیگه خواست خداست ما هیچ کاره ایم . 

ممنون که وقت گذاشتید و خواستید اعتراض کنید ولی دیگه از این گها نخورید ^_^

۱۴ نظر:

  1. یه t وسط متن انداختی... اصن چجوری اومده اونجا؟

    بعد اون نه قبلشو فهمیدم بعدشم همش درگیر اون t شدم نفهمیدم تا عاخر |:

    /:

    عارش /:

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خیلی درگیرش نشو
      مرسی برداشتمش . اون کسکش چرا اونجا بود نمیدونم :)))

      حذف
  2. کٌُس ننه اونکه حالتو بگیره

    پاسخحذف
  3. کیر خر تو کون دوستت که دوست نداره
    بعد جاکش پدر میاد پستاشو از اینجا میدزده
    اعنراضم میکنه؟
    بیاد کیر طرفداری تورو بخوره (ینی ما)
    :))

    پاسخحذف
  4. سلام جوون من متخصص زنانم تو یکی از این بیمارستانای دولتی شلوغ پلوغم مشغولم یعنی داستان زندگیم اینجوریه هر روز صبح ساعت شیش میرم بیمارستان مشغول معاینه کس میشم تا عصر تازه بعضی شب ها هم شیفتم یعنی روزی صدتا کس باید ببینم همه زندگیم تو کسه هر کسی بگی من دیدم کس پیر کس جوون با کلاس کس تخمی کس چاق کس نصفه کس افقی کس مایل کس کیری کس پاره پوره کس عفونی که یه هفته بو گندش تو دماغته کس عمیق کس کم عمق کس پشمالو کس کپک زده کس کلامیدیایی کس منفجر شده هم دیدم تازگی یه زنه اومده بود نارنجک کرده بود تو کسش که حال کنه میخاسته درش بیاره ضامنش دررفته بود کسش ترکیده بود بگذریم یعنی انقدر کس میبینم دارم دیونه میشم شبا که میرم خونه زنم میگه منو بکن خیلی هم خوبه خانمم خوب چیزیه خودمم خیلی حشریم سکس دوست دارم ولی تا چشم به کس میفته حالم بد میشه نمیتونم تو خونه خودم هم کس ببینم همه از سر کار میرن خونه به عشق کس من بدبخت ........ تا میخوام جق بزنم هم یاد کس میفتم باز حالم بد میشه تجاوز هم به همین منوال و......... کیرم تو مغزت یه راه حلی پیدا کانگرو جان کسشر هم نگو چون بازم یاد کس میفتم کس نگو اصلا کمک کمک کمک دکتر علی لاریجانی هستم از بهارستان تهران

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز به چند دلیل نمی تونم جواب بدم یکی اسمی که نوشتی . به دلایل امنیتی نمی تونم دومی هم بخاطر اینکه سوالت داستانه سوال نیست . سوال کوتاه و مختصر ^_^

      حذف
  5. سلام درود تو شرفت آریایی.
    می خواستم یه راهنمایی بکنید که چطور جق بزنیم که حس یه سکس گنگ بنگ رو به آدم دست بده و چطور جق بزنیم که بخودمون تجاوز کرده باشیم. مرسی لطفا جواب بده عاچقتم :*(چنگیز از قزوین)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پاسخگو می باشم رفت تو لیست سوالات

      حذف
  6. سلام
    جوانی هستم12ساله به مدت 10 سال است که خود ارضایی میکنم
    ولی الان که 5 دقیقه پیش ترک کردم دیگه سیخ نمیکنم فی الواقع کیرم کنده شده الان هم تو کمدم کنار بخوانیم بنویسیمه
    حالا سوالم ابنه که چجوری دوست دخترام رو بکنم در حالی که کیر ندارم ؟ ؟ ؟
    :(((((
    علی کوچولو از جردن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امیر نفهمیدم داستان چی شد آخرش . چی شده ؟ تو کمد چی شده ؟

      حذف
    2. کیرم دیگه سیخ نمیشه
      چون کنده شده
      گذاشتمش )کیرم رو( کنار کتاب بخوانیم بنویسیم
      سوالمم اینه که چجوری دوس دخترام رو بکنم در حالی که کیر ندارم؟

      حذف
    3. جواب میدم دیوث ولی تو سه تا سوال داری تو صف :)))

      حذف
  7. عالی بود :* :D
    داشتم وبلاگتو میخوندم یادم رفت 7 صبحه
    با اجازت برم مدرسه
    فدا مدا :*

    پاسخحذف
  8. کس کش عاشق خودت و اون کس شعرایی که تفت میدی هستم
    بوج بوج

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O