متن مصاحبه من با نشریه اینترنتی فاک یور بلاگ

این - اون یارو خبره نگاره است 
این + منم دیگه . همینجور از مثبت بودنم می تونید بفهمید من کدومم 
-----------------------------------------------

- سلام 
+ ممنون 
- سلام کردم 
+ ببخشید هول شدم 
- استرس داری؟
+ نه ، شما چی؟ 
- من چی؟ 
+ استرس داری؟ 
- نه من هزار بار این کارو کردم استرس ندارم
+ دیگه گشاد شدی 
- سعی کن زیاد فحش ندی چون مجبوریم حذفش کنیم 
+ به کیرم 
- اینُ حتمن حذف می کنیم 
+ به کیرم 
- می خوای موضوع رو عوض کنیم؟ 
+ مثلا بجای کیرم در مورد تخمم حرف بزنیم؟
- نه در مورد کانگروئه حرف بزنیم
+ نه من دارم حال می کنم 
- چقدر مسخره ای 
+ مسخره باباته 
- چرا توهین می کنی 
+ تو شروع کردی 
- من به خودت گفتم تو به بابام 
+ ببخشید حواسم نبود از این به بعد به مادرت فحش میدم 
- ولش کن بزار سوالامُ شروع کنم 
+ بُکن 
- از کی فهمیدی می تونی وبلاگ بنویسی؟ 
+ یاد برنامه احسان علیخانی افتادم 
- تا کلاس چندم درس خوندی؟ 
+ کلاس چندم؟ 
- ببخشید تحصیلاتت چقدره؟
+ تا کلاس سوم دبیرستان 
- بهت نمیاد 
+ آره خوب موندم 
- نه بهت نمیاد انقدر کم درس خونده باشی 
+ نه درسامُ همیشه می خوندم، یه بار از رو دیوار مدرسه پریدم تو حیاط مدرسه بقلی که مدرسه دخترونه بود دخترا جنده بازی در آوردن صدای باغ وحش از خودشون در آوردن اونام منُ اخراج کردن 
- پس تقصیره دخترا بوده 
+ همیشه تقصیره اوناست 
- از دخترا عقده داری؟ 
+ به تو چه 
- چه طرز حرف زدنه؟ 
+ مگه بابامی؟ 
- خب باید درست حرف بزنی 
+ به تو ربطی نداره 
- پس رابطتت با دخترا بده 
+ نه همشون بهم میدن 
- پس باهاشون خوبی 
+ نه همشونُ می کنم 
- سکس که خوبه 
+ سکس خوبه ولی تجاوز یه چیز دیگه است 
- چندتا سوالم در مورد تجاوز دارم 
+ بوگو 
- بزار نوشتم در بیارم ، توی کیفه ( خبرنگار دست در کیف کرد و یک دفترچه 100 برگ در آورد که پر از سوال بود)
- آیا تجاوز کار درستی است ؟ 
+ بله
- همین؟ 
+ بله
- توضیح نداره؟ 
+ نه خیر
- چرا ؟ 
+ چون بعضی چیزا حسه و کلمه خوبی واسش نیست 
- آیا شما خوشتون میاد به خودتون و خونوادتون تجاوز بشه؟
+ سوال بعدی 
- آیا تشویق کردن مردم به تجاوز کار درستی است؟
+ نه 
- پس چرا می کنید 
+ بله 
- چی؟ 
+ نه 
- خب بگو چرا درسته؟ 
+ خب جوونا الان تفریح ندارن اگه تجاوز نکنن میره معتاد میشن ، تجاوز کنن بهتره یا برن معتاد بشن؟
- معتاد بشن
+ وقتی با تجاوز میشه ریشه اعتیادُ کند چرا باید معتاد داشته باشیم ما تو این کشور؟
- چون اعتیاد درمان داره تجاوز خیلی زشته درمانم نداره 
+ اگه زیاد شدید نباشه درمان داره ، تازه اگه خیلی هم شدید باشه طرف تجاوز شونده میمیره و طرف تجاوز کننده میره ترکیه ، اینجوری جمعیت هم کنترل میشه
- ولی تجاوز کار زشتیه 
+ گوزیدنم کار زشتیه مگه شما خودت نمی گوزی
- تجاوز با گوزیدن قابل مقایسه است؟ 
+ خب با ریدن که قابل مقایسه است 
- من قانع نشدم ولی بریم سوال بعدی 
+ من که مشکلی ندارم تو بحث می کنی 
- آیا فکر نمی کنید تشویق مردم به تجاوز بد آموزی دارد؟ 
+ نه 
- پس چرا هر کی می خونه می خواد بره تجاوز کنه ؟ 
+ هر گونه برداشت بدی از این مطالب از ذهن بیمار خواننده می باشد و نویسنده بیگناه و معصوم است، درضمن اگه تجاوزُ یه عمل زشت بدونیم بد آموزی داره ولی اگه تجاوز یه کار روتین باشه دیگه زشت نمیشه مثلن نیاز انسان باشه ، طرف روزی سه وعده غذا می خوره چند بار می ره تولات یه بارم تجاوز میکنه، انقدر جا بیوفته که مثلن پسره داره میره بیرون مادرش پرسید کجا میری؟ بگه دارم میرم تجاوز، مادره بگه برو مراقب خودت باش واسه شام برگرد عزیزم 
- مشکل روحی روانی دارید
+ نه مشکل جسمی تناسلی دارم 
- هدفت از تجاوز چیه ؟ 
+ من که تا حالا تجاوز نکردم 
- پس چرا کاری که نکردی رو به دیگران توصیه می کنی؟ 
+ خب من تا حالا پورش سوار نشدم ولی دلیل نمی شه توصیه نکنم بقیه سوار نشن که 
- نمی ترسی بگیرن کونت بزارن ؟ 
+ کونت بزارن با ادبانه است آقای با ادب؟
- اگه بد باشه حذف می کنیم تو جواب بده نمی ترسی؟
+ بله 
- پس چرا می نویسی؟ 
+ خرم 
- پس ننویس
+ به توچه ؟
- واسه خودت میگم 
+ گه نخور، منم واسه خودت میگم گه کلی ضلر داره 
اصخر کیه؟ 
+ اصخر یه نماد ملیه ، ما حرف زدیم عکس اصخرو بزنن وسط پرچم کشور ولی چون عکسشُ گیر نیاوردیم بیخیال شدیم 
- اصخر در واقع همون پدرت نیست که تو به واسطه اون عقده هاتُ نشون میدی؟ 
+ نه اصخر مادرمه ، ادای روانشناسارو در نیار یعنی من همچین پدری داشتم؟
- کی می خوای جمع کنی وبلاگو؟ 
+ هر وقت تتلو بذاره بره 
- از تتلو بدت میاد ؟ 
+ نه خوشم میاد 
- مسخره می کنی؟ 
+ نه پس دارم اورانیوم غنی می کنم 
- خواننده مورد علاقت کیه 
+ محمدشفیع یارکوب
- اسمشُ نشنیدم
+ منم 
- الگوت تو زندگی کیه؟
+ آقا نادر 
- آقا نادر کیه ؟ 
+ همونی که تتلو اول همه آهنگاش میگه 
- چرا اون ؟ 
+ خیلی بچه پایه ای نشون داده، هر وقت تتلو میگه بریم آقا نادر اونم میره 
- چرا انقدر فحش میدی ؟
+ چون بلدم، بالاخره آدم باید از چیزایی که یاد گرفته تو زندگیش استفاده کنه دیگه 
- دماغتُ عمل کردی؟ 
+ نه ولی سینه هامُ پروتز کردم 
- نظرت در مورد پسرایی که ابرو برمیدارن چیه؟ 
+ نظری ندارم ولی یه خاطره دارم از چند روز پیش
- چیه؟
+ مورد داشتیم امسال تو هیئت داشت زنجیر میزد یه پیرزنه وسط خیابون دیدش گرفتش کشیدش کنار گفت دختره بی حیا بیا بیرون از وسط مردا ، هیچی دیگه ساعت ها طول کشید به پیرزنه ثابت کنیم طرف پسره 
- زن داری؟
+ نه 
- چرا نمیگیری
+ پول ندارم 
- پول داشتی میگرفتی؟
+ می خوای بهم پول بدی؟
- نه 
+ پس اگه داشتم میگرفتم 
- بچه دار بشی وبلاگتُ بهش نشون میدی؟ 
+ نه ولی اگه یه روز بفهمم آدرس وبلاگُ پیدا کرده و می خونه منفجرش می کنم
- به زنت میگی ؟
+ نه نشونش میدم 
- چیو؟
+ تو منظورت چی بود؟
- من وبلاگُ می گم 
+ آهان ، نه بهش نمی گم تا ریده بشه بهش 
- چندتا خواننده داره وبلاگ ؟
+ اگه خودم هر روز سر بزنم تقریبن روزی دوتا 
- جدی؟
+ مگه من با تو شوخی دارم ؟
- ببخشید، حرفی برای گفتن نداری؟
+ چرا 
- خب؟
+ چی خب؟
- حرفی داری بزن
+ نمی خوام 
- پس چرا گفتی حرف دارم 
+ حرف که دارم ولی دوست ندارم بزنم 
- اوکی
+ باشه 
- پس خوشحال شدم خدافظ
+ خب خدافظ 

(چاپ شده در مجله اینترنتی فاک یور بلاگ که بخاطر نداشتن مخاطب بسته شد)

۴ نظر:

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O