چگونه یک طرفدار مرتضی پاشایی باشیم

بخواب آروم گلِ بی تای بی تاب 
بگو جز تو توقلبم جای کی هست؟
دارم میسوزم از داغ نبودت 
بیا بازم بخون واسم "یکی هست" 
#مهدی یغمایی

یکی هست،  توقلبم ، که هرشب با صداش یاد تو می افتم #طلیسچی


مورد داشتیم خیلی خدارو قبول داشته و فکر می کرده مرتضی پاشایی با دعای مردم شفا پیدا می کنه برداشته واسه شفا گرفتن مرتضی پاشایی آهنگ خونده الان آهنگ مونده رو دستش کیر شده، کلی هم خرج کرده که در واقع رفته تو کونش و جا داره بگم حالا که رفته تو کونش می تونه بره پولشو از خدا بگیره، کسخل حالا رو خدا زیاد حساب می کنی رو دعای این مردم حساب نکن، اینا اگه کاری از دستشون بر می اومد الان اینجای دنیا نبودن کسخل، دفعه بعد خواستی یه آهنگ بخونی که مشهور بشی واسه کیر من آهنگ بخون هم معروف میشی هم مردم ازت راضی میشن هم روح مرتضی پاشایی شاد میشه، نمیدونم چرا باید با آهنگ کیر من روح مرتضی پاشایی شاد بشه ولی روحه دیگه شعور که نداره شاد میشه، حالا بپردازیم به موضوع مورد بحث، حالا که طرفدار مرتضی پاشایی بودن رو بورسه خیلیا دوس دارن از دوستان کم نیارن و خودشون رو نشون بدن، الان نون تو عزاداری واسه پاشاییه، البته بگم من از اونجا که خودم خوره موزیکم و اون موقع که هیچکس مرتضی رو نمیشناخت من میشناختم و از اونجا که خودم به خیلیا معرفیش کردم یکی از طرفداراش محسوب میشم ولی خب ناراحتم نیستم چون فکر می کنم همه میمیرن حتی شاید باورتون نشه ولی صاحب این وبلاگم یه روزی بگا میره و این وبلاگ خاک می خوره، انقدر خاک می خوره تا سیر بشه دیگه خاک نخوره،ولی امیدوارم هیچکدومتون اون روز زنده نباشید و همه تون به یه طریقی پیش مرگ من بشید به حق علی اکبرِ حسین، خب حالا که بازار عزاداری گرمه و خیلی از پسرا با چوسناله در مورد پاشایی دارن مخ دخترارو میزنن و خیلی از دخترا گویا توی مراسم خاکسپاری پاشایی شوهر پیدا کردن، ما هم وظیفه خودمون دونستیم راه هایی بهتون یاد بدیم که بتونید از مرگ مرتضی سواستفاده کنید و مخ بزنید یا حتی شوهر کنید، روایت داریم توی خاکسپاری دخترا با گریه همش می خوندن: یکی بود که دیگه نیست، واسه همین پسرا همه دلشون سوخته گفتن من هستم و رفتن خیلیاشونُ گرفتن .

راه های یک طرفدار دو آتشه شدن : 

- شما که تا قبل از مرگ به او فحش خار مادر میدادید و میگفتید صدایش با برنامه کامپیوتری اینگونه شده و دارد ادای محسن یگانه را در می آورد فقط کافی است عکس پروفایل خود را به عکس مرتضی تغییر دهید و یک پست حاوی این جمله روی فیسبوکتان بگذارید: مــیـــمـــ  مـــثـــل مــرتــضـــی ، باقی مسائل را به دختران واگذار کنید آنها انقدر جو گیر شده اند که می آیند با شما چت می کنند و به شما میدهند 

- اگر دختر هستید در تمام مراسم های مرتضی شرکت کرده و خوشتیپ کنید، زیرا اکثر خواننده ها آنجا هستند و شاید قسمت شد کسی مخ شما را بزند اگرم نزد این نخاله هایی که مثل خودتون واسه عزاداری اومدن با شما ازدواج می کنن، چون الان همه جوگیر شدن، یه جوری ملت این جوری دارن با هم ازدواج می کنن انگار قراره بزنن توش یه بچه مثل مرتضی تولید کنن کسکشا، پس سعی کنید لباس تنگاتونُ بپوشید  کونُ قلمبه بندازید بیرون 

- در مراسم ها علاوه بر شرکت فعال و از آنجا که شما یک ایرانی ندید بدید هستید باید یک گوشی با خود ببرید تا بتوانید از تمام مراسم فیلم بگیرید، سعی کنید اگر آیفون دارید آن دسته بیلش را هم ببرید تا بتوانید از خود و عزاداران کنار خود سلفی بگیرید و در ایسنتا گذاشته و بنویسید: یه روز خوب بالای سر جسد مرتضی پاشایی، این کار باعث محبوبت شما در جامعه مجازی میشود و همه بهتون میدن حتی خود من الان تحریک شدم بیام بهتون بدم 

- سعی کنید اگر پریود میشوید از نوار بهداشتی مشکی استفاده کنید، بالاخره ما عزاداریم درست نیست از رنگ سفید استفاده کنید، تا سه ماه از مرتضی پست بگذارید و جوامع مجازی را جوری بگایید که خانواده بدبختش دائم به فکر او باشند تا دق کنند، وقتی کردین تو این موضوع دیگه ولش نکنید تا بتونید یه مخ باهاش بزنید چون خیلی جای کار داره لامصب، به دختران چت بدهید و با آنها در مورد آهنگ های او حرف بزنید و اسمایلی گریه بزنید تا دخترا بخواهد شما را آرام کند، به پسر ها از علاقه شدید به مرتضی بگویید و متذکر شوید که دنبال کسی هستید که جای او را در زندگی شما پر کند، پسرا تیزن خودشون داستانُ میگیرن میان می کننتون، جاشو پر می کنن، البته اگه جاش خالی باشه ... مرگ او را فتنه اسرائیل قلمداد کنید و خبرساز شوید جوری که حتی تلوزیون ایرانم هنگ کنه و بگا بره از این حجم کسشر، همش بگویید من از قبلش میدونستم مرتضی میمره تا همه فکر کنن شما پیامبری چیزی هستید و به شما ایمان بیارن، روی کیر خود اسم او را خالکوبی کنید، این کار رسمن توهینه ولی چون الان همه داغن کسی به این چیزا فکر نمی کنه، سر قبر او بروید و خود را روی سنگ قبرش بی اندازید و زار بزنید تا جایی که یک جنس مخالف بیاید شما را آرام کند، قبل از بلند شدن به قد، هیکل و سن و سال طرف نگاه کنید بعد بلند بشید چون اگه بلند بشید طرفو دوس نداشته باشید دیگه راه برگشتی نیست، انقدر روی قبر بیوفتید و انقدر دست رد به سمت آنهایی که می خواند شما را بلند کنند بزنید تا کیس مورد نظرتان را پیدا کنید - در شبکه های مجازی بنویید به احترام او می خواهم اسم بچه هامُ بزارم مرتضی حتی اگه دختر باشه، شاید این کارو نکنید شایدم این کارو بکنید و اسم دخترتونُ بزارید مرتضی و زندگیشُ تباه کنید ولی در هرصورت این کار باعث میشود شما محبوبیت دو چندانی پیدا کرده و همه کیر و کُسا بریزن دورتون - در حرکتی انقلابی و با اعتماد بنفس زیادی که از شما سراغ دارم می توانید بروید و خواننده شوید به امید اینکه روزی جای او را بگیرید، در این که شما هیچ گهی نمیشوید شک ندارم ولی به این که هر عنی تو این کشور میتونه خواننده بشه هم شکی ندارم

مواد لازم برای یک طرفدار بودن: 

- عکس های پاشایی ( برای اشتراک گذاری در شبکه های مجازی)

- چسناله های مخصوص بعد از مرگ (میتوانید از روی قبر اقوام و آشنایان دزدی کنید و بزارید تو فیسبوک یا هر جای کسشر دیگه)

- لباس مشکی (این موردو همه دارید ولی من ندارم فکر کن الان همه خاندانم بیوفتن بمیرن زبونم لال البته همه بمیرن به حق پنش تن آل عبا غیر از خونوادم، آره فک و فامیل بمیرن من لباس ندارم برم سر قبرشون تن لششونُ ببینم، مجبورم با تیشرت قرمز و گرمکن سفید برم بالای جسدشون وایستم فاتحه بخونم برای کسمغزیشون - پس توصیه می کنم پکیج لباس مشکی رو کامل کنید)

- گوشی مجهز به دوربین (برای اینکه در مراسم ها فیلم گرفته و بعد شیر کنید که بگید من یک طرفدار خوبم حالا کی میاد بده؟ یا کی میاد بکنه؟)

- پیشنهاد ما اینه که به کیرتون یه روبان مشکی ببندید، به صورت پاپیونی یه روبان دور کیرتون بزنید(شاید تمام مردم از این کار با خبر نشوند ولی شما وقتی کسی را بکنید طرف تا چشمش به آن روبان بی افتد می فهمد شما طرفدار مرتضی بودید و با عشق به شما میدهد)

- شورت سوتین مشکی بپوشید و برای چند روز شورت سوتین رنگی و راه راه و صورتی و بنفش و عکس دارو بی خیال بشید (البته پسرا بخوان بکننتون دقت نمی کنن چی تنتونه اونا کسکشن فقط می خوان بکنن)

- مهم اینه که دلتون سیاه باشه که هست بقیه چیزا کسشر 

- مهم اینه که ذات سیاهی داشه باشید ، بخت و اقبال سیاهی داشته باشید بقیه چیزا حل میشه

 آقا شما ادا در بیارید ولی من واقعا طرفدارش بودم و هستم ، پس کیرم دهن همه تون 


طرفدار بودنتونُ گاییدم ^_^ 

۳ نظر:

  1. خیلی خوب بـــــــــــــود :))))))))

    پاسخحذف
  2. کانگروعه جواب بده دیوث
    اینم عالی بود
    کیرو دستت گرفتی فرو میکنی تو همه کصکش :))

    پاسخحذف
  3. واقعا زدی تو خال کسکش!
    این مادر قهبه های طرفدار دوزاری مرتضی که بعد مرگش شد فیوریت آرتیست اینا رسما سپوختن مارو!

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O