انتقاد از پدر مادر

از آنجا که احترام به پدر مادر از اوجب واجبات است و از آنجا که امر به معروف و نهی از منکر از فرایض دینی خوب است و از انتقاد بسیار سازنده است ولی چون ما در ایران هستیم و هر انتقادی با فحش مادر پاسخ داه می شود وظیفه خودم دیدم شما را راهنمایی کنم تا بتوانید از پدر مادر خود انتقاد کنید تا بتونید اونارو آدم کنید، ببخشید یعنی بتونید اون هارو راهنمایی کنید که مثل آدم رفتار کنن، ببخشید یعنی یه کاری کنیم که پدر مادرهای خوبی باشن و سگ نباشن، ببخشید که اینجوری حرف میزنم هول شدم ولی خلاصه اینکه می خوام یه کاری کنیم بگایم دیگه. نه اینکه پدر مادرا رو بگاییما، نه . بلکه می خوام یه کاری کنیم همه چیز بین شما و خونوادتون خوب باشه و مشکلی به وجود نیاد که ریده بشه به زندگیتون . 

احترام به والدین یعنی چه؟ 
احترام به والدین قدیما خیلی متفاوت بوده و هر چی گذشته آپدیت شده و باگ هاش گرفته شده حتی الان میشه گفت تقریبن احترام به والدین انقدر آپدیت شده که رسمن به بی احترامی رسیده ولی معنی جمله احترام به والدین یعنی احترام به والدین. عجب جمله تخمیی گفتم :| 
حالا اینکه احترام به والدین چیه خودش سال ها حتی قرن ها وقت میبره توضیحش ولی مثلا قدیمیا دراز نکردن پای خود را جلوی پدر مادر احترام می پنداشتند ولی الان همین که بچه ها کون پدر مادرشون نمیذارن خودش احترامه 

چند نمونه بی احترامی به پدر مادر را با رسم شکل نام ببرید: 

خب کسکشا مگه کلاس نقاشیه که با رسم شکل نام ببرم؟ اصن ذات این کار اشتباهه فکر کن من بخوام شکل بزارم مثلا این % میشه بابات این & میشه ننت، خب این هم توهین به جایگاه پدر مادره هم توهین مستقیم به ننه بابات، پس از رسم شکل میگذریم و فقط چند نمونه بی احترامی نام می بریم : 

زل زدن به چشم پدر و گفتن جمله تو پدر واقعی من نیستی بی احترامی است، وقتی پدر مادرتان در اتاق مشغول بُکن بُکن هستند دید زدن آنها از سوراخ کلید بی احترامی است ( چیه؟ خب زشته دیگه . بچه ای که کُس و کون ننه باباشو ببینه دیگه معلومه حساب نمی بره از ننه باباش) وقتی مادرتان میگه ذلیل مُرده برو نون بگیر ولی شما دایورت کنید به کیرتان و نروید بی احترامی است، اگر سر سفره شلوار خود را پایین بکشید و جلوی فامیل برینید رو سرو صورت پدرتان بی احترامی است (البته این حرکت بی احترامی به کل بشریت هم محسوب میشه) اگر مادرتان را انگشت کنید هم بی احترامیه هم فوله و کارت قرمز داره آخه کسکش کی مادر خودشُ انگشت میکنه؟ گفتن جملاتی مثل: مادرتُ گاییدم ، کُس پاره ، جاکش ننه ، کیرم دهنت ، خارتوگاییدم، کیرم لای پستون های پیر ننت، خار مادرتُ ضربدری گاییدم، مادرتُ گاییدم به توان 2، کیرم تو کون تنگ بابات، شورت ننت رو کیرم پرچمه ، کیرم چوب پرده خواهره باکره ات شد، مُرده زندتُ داگ استایل گاییدم، مادرتُ تو امام زاده داوود رو خر گاییدم و گفتن جملاتی از این قبیل به پدر و مادر بی احترامی محسوب میشود متاسفانه :( 


و حالا انتقاد کردن که البته من پیشنهادم اینه که اسمشو انتقاد نذاریم که جبهه بگیرن همه ، پس میگیم خبر دادن از نارضایتی . 


چگونه مراتب نارضايتي خود را به پدر و مادر خود اعلام کنيم: 

- این کار را نکنید (این همیشه بهترین راهه، شما می تونید این کار را نکنید چون به احتمال 99 درصد آنها قبول نمی کنند و از این به بعد کونتون میذارن. پس جون مادرتون این روش رو انتخاب کنید و خودتونُ راحت کنید عوضش می تونید وقتی بچه دار شدید خار مادر اونُ بگایید تا دق و دلیتان خالی شود) 

- دندان بر جگر گذاشته و مثل بقیه انسانها این وضعیت را تحمل کنید (اگرم نمیتونید دندان برجگر بذارید برید دوتا از دنده هاتونُ بردارید دندان بر کیر خود بگذارید، دخترام که کیر ندارن بیان دندان رو کیر من بذارن، من واسه بچه های این وبلاگ کیر که چیزی نیست حتی اسپرم هامم میدم)

- شما می توانید اگر مشکلی دارید مثل یک آدم متمدن با پدر مادر خود در میان بگذارید تا آنها حلش کنند، زیرا آنها پدر مادرتان هستند و آدم های بالغی هستند و شما را درک می کنند 

- جمله بالا کسشر محض بود آن گزینه را فراموش کنید و سریع پدر مادر خود را با بمب منفجر کنید تا راحت شوید 

- آنها را ترک کنید (میتوانید پول جور کنید و قید آنها را زده و منزل را ترک کنید ولی از اونجایی که شما نه خایه این کارارو دارید نه پولشو پس این روش کلن منتفی میشه)

- آنها را بکشید (می توانید پدر مادر خود را به ستون بسته و با ضربات چاقو آنها را به قتل برسانید و از دستشان راحت شوید، این راه همیشه جواب میده، ولی قبلنم گفتم  آدم بدون خونوادش بی ارزشه، قیمت خیار به کیلویی بودنشه یه دونه خیارو کسی نمی خره) 

- خود را بکشید (این راه تایید شده در دانشگاه ماساچوست می باشد و بار ها جواب خود را پس داده شما با این کار هم ضربه روحی عمیقی به دل خونواده خود میگذارید و هم خود را خلاص می کنید که البته خایه این کارم ندارید)

- به آنها تجاوز نکنید (وظیفه خودم دونستم این نکته رو حتمن متذکر بشم چون تجاوز به پدر مادر درست نیست و خیلی از دوستانی که این وبلاگُ می خونن همش دنبال تجاوزن، خب کسکش آدم به مادر خودش تجاوز نمی کنه که - ترو خدا تجاوز نکنید به پدر مادر خود، آقا ما خونواده دوستیمُ با مزه ، پس خونواده دستمه با مزه - خب دیگه خیلی خندیدم کیرم دهن سروش هیچکس)

- مثل من برخورد کنید (در این روش شما مقابله مثل می کنید، مثلن من در طول روز نخود، سیب زمینی و تخم مرغ می خورم و ذخیره سازی می کنم تا پدر و مادرم حرف نامربوطی زدند در اتاق می چوسم و اتاق را ترک می کنم و در را هم پشت سر خود می بندم تا قشنگ دهن مهنشون آسفالت بشه اینجوری هم احترامشون حفظ می شه هم من دق و دلیم خالی میشه، البته مشکلاتی مثل زخم معده بخاطر زیاد خوردن نخود، تخم مرغ و سیب زمینی و سوزش سوراخ کون بخاطر چوس های اسیدی مرا اذیت می کند که خوشبختانه هر چند وقت یه بار میرم سفر و وضعیت غذاییمُ تنظیم می کنم و بهتر میشم)


نقد خوبه ولی به شرطی که بعد از انتقاد ایران را به سمت مرز ترکیه ترک نمایید ^_^ 

۵ نظر:

  1. فرار کن الان کصکشا میان میگیرنت
    وایستا وایستا
    یادته گفته بودی قوی هستی و هرروز کیر میخوری
    میتونی فرار نکنی :)

    پاسخحذف
  2. کانگروعه
    خواهرم یه مادر شوهر داره هم اذیتش میکنه هم خیلی مادرش شوهرش سکسی
    چطوری بهش تجاوز کنم که انتقام خواهرمو از کص ننه شوهرش بگیرم
    از طرفی مادرشوهر خواهرم همیشه منو میبینه میگه احمت جوووون بیا خونه حاج آقا نیست راحت باش
    الان منظور این جنده سن بالا چیه؟
    سریع جواب بده دمت گرم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جواب میدم داداش ولی زود نمی شه چندتا سوال قبل از تو هست

      حذف
  3. دهنت سرووووویس :))))))

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O