سوالات شرهی - فصل فامیلی سکس

با عرض سلام خدمت کصخل بزرگ نویسنده وبلاگ دختر دایی دارم بس کص و همیشه دوست دارم مخش را بزنم ولی فکر میکنم با پسرخاله ام در رابطه است، ناگفته نمونه که دختردایی از من کوچکتر و پسرخاله از من بزرگ تر است، چیکار کنم مخش دختر داییم رو بزنم. ( میثم )

با نام خالق هسته انار که وقتی می خوریش موقع ریدن کونت پاره میشه

اگه بخوام با ادبیات خودت جواب بدم که کونم میذارن ملت، می خوای یه جمله برات به زبون خودت بگم که بفهمی چقدر کسشری؟ 

عی کیرم دحن طو کصکش با این ترض صوعال متره کردنط مقذطوگاعیدم نمیشه صوعالطو مصل عادم بپرصی که ملط کصگیجع نگیرن؟

خب لوس بازی بسه بپردازیم به سوال این هفته، بارها گفتم شما این کاره نیستید برید درتونُ بزارید ولی بازم جواب میدم، راه هایی که به مغز بنده حقیر میرسه به شرح ذیل می باشد. این که میگم بنده حقیر دارم شکسته بندی می کنم وگرنه همه میدونن برای رسیدن به هدف کسکشی دو راه هست یکی راهای اشتباه و دومی راه هایی که من میگم. پس گوش کن پسر اینُ بگیر توش کن پسر (حال کن هیچکس باید بیاد سرشو بخوره) 

- اگر دختر دایی شما با پسرخالتون دوس شده که بنظرم جنگ فامیلی راه نندازید و بی خیال شوید زیرا بنیان خانواده بسیار مهم می باشد است، ولی اگر اصرار دارید که بگایید اول مطمئن شوید که با پسرخالتون رابطه داره یا نه بعد برید مرحله بعدی 

- اگه دختر داییتون خیلی کُسه بیار بکنیمش ( این یکی از بهترین گزینه هاست و پیشنهاد ما به شما این گزینه است - سره یه هفته ام باهاش بهم میزنم که شکست عشقی بخوره حساس بشه بری سمتش سریع بهت بده) 

- اگه انقدر دختر خالتون خوبه می تونید با خانواده مطرح کنید برید بگیریدش و یک عمر از این کُسِ مثال زدنی استفاده کنید ولی اگه قصد ازدواج ندارید که کیرتوش 

- او را یک روز به خانه دعوت کنید و بگویید بیا نیم ساعت با هم درس بخونیم بعدش تو شلوارتُ بکش بالا برو (اگه بیاد معلومه می خاره و می تونید راحت بکنیدش اگه نیاد فقط خدا خدا کنید به باباش نگه جریانُ)

- بروید با دوست او دوست شوید و جلوی چشمان او دوستش را بکنید (این روش نمیدونم چه کمکی می تونه به مسئله شما بکنه ولی خب بنظرم از هیچی بهتره آدم که نباید دست رو دست بذاره)

- اگر فهمیدین که با پسر خالتون دوست شده هر کاری می توانید برای لو دادن رابطه آنها استفاده کنید و از خودتان داستان های بی شرمانه در موردشان در بیاورید تا زندگی هر جفتشان تباه شود - بدست آوردن یک آدم تباه راحت تر است (اونجوری هم نگاه نکنید اینجا برنامه خوانواده نیست که درس اخلاق میدی)

- همیشه تصادفی بر سر راهش قرار بگیرید و سعی کنید او را برسانید و تیریپ غیرتی بیاید دخترا از این پسرای غیرتی دوس دارن ولی در واقع بعدن که یه جاهایی دستُ پاشونُ می بنده از غیرت بدشون میاد 

- صادقانه بروید به او بگویید می خوام باهات دوست بشم - اگر قبول کرد که شما برنده شده اید و اگر نکرد خونسردی خود را حفظ کنید و خیلی کول بگویید: عب نداره دختر دایی تو نشدی یکی دیگه، چیزی که زیاده کُس و بعد لب ها را قنچه کنید کیرتان را بخارونید و زیر لب بگید: امشب یه برنامه تری سام دارم باید بهش برسم و سریع محل حادثه رو ترک کنید (آبروتون بگا میره ولی ارزششُ داره)

- بی چون و چرا ترین روش در مورد این قضیه همان تجاوز است که راه حل تمام مشکلات است - شما با تجاوز به او می توانید هم به منظور خود برسید هم کل خاندان را از هم بپاشید هم به سمت مرز ترکیه فرار کنید، لب مرز بگید از بچه های این وبلاگید زود ردتون می کنن بچه های مرزبان دیگه با بچه های ما آشنا شدن 

دختر خاله پسر خاله عقدشون تو آسمونا بستن، ولی دختر دایی پسر عمه رو نمیدونم عقدشونُ کدوم قبرستونی بستن واسه همین زیاد توصیه نمی کنم باهاش ازدواج کنی 

فَمیلی سکس ایز وری حشری سکس ^_^ 

۵ نظر:

  1. کیرم دهنت خیلی باهال بود
    :))))))

    پاسخحذف
  2. همه پستاتو صد بارم بخونم بازم تکراری نمیشه :))

    پاسخحذف
  3. دمت گرم همون تجاوز خوبه حتما انجام میدم

    پاسخحذف
  4. با اون تیکه هیچکس باید بیاد سرشو بخوره خیلی حال کردم
    دمت گرم

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O