سوالات شرهی - فصل اوب در نیجریه

سلام من اوبی هستم (کیرخر کسکش اسمم جان مایکل اوبی - بازیکن نیجریه -هست) همه من رو از وقتی بدنیا اومدم مسخره میکردن، من رو پدرم بعد از انتخاب اسمم گذاشت پرورشگا، اونجا معلمام فکر میکردن کونیم برای همین روز اول مهر اول ابتدایی از مدرسه و بهزیستی فرار و ترک تحصیل کردم و راه ورزش رو در پیش گرفتم، تو ورزش کلی سختی کشیدم که جاش نیست بگم ولی بالاخره فوتبالیست معروفی شدم الان بابام رو بعد از سالها پیدا کردم، حالا میخوام انتقام سختی هام رو از پدرم بگیرم و کونش بزارم ولی اینکار خیلی کسکشانه اس و من نمیتونم حالا به اینجا پناه اوردم تا به من راهی نشون بدید که انتقامم رو بگیرم و کسکش نباشم ، با تچکر از وبلاگ آموزنده تون ^_^ با احترام به جناب تجاوز (جان مایکل اوبی - نی جر یه)

با سلام و درود به خداونده جر واجر 

اولن که جمله بالا قصد توهین نداشت، توضیح میدم چرا، وقتی میگم خداوندجر واجر منظورم این نیست که خدا پاره پوره شده، منظورم اینه که کسی که جر واجر هارو آفریده یا کسانی رو جر واجر کرده 

دومن اینکه که شما خودت اهل نی جر یه هستی و احتمالن تا الان بارها جر خوردی و از اونجایی که من یه نژاد پرست کسکشم کیرم تو نژادت، همه دخترای ایرانی عاشق پسرای نی جریه هستن چون کیراشون سیاه و بزرگه دخترا هم چون کیرای سیاه و بزرگ دوست دارن به پسران نی جریه علاقه بسیاری دارند، اداره آمار ایران گفته پارسال 20 درصد از دختران ایرانی به نیجریه مهاجرت کردن و الان پاره ان

اوبی چیست؟ 
 به فردی که کون میدهد و از کون دادن لذت میبرد اوبی گویند، اوبی با کونی فرق دارد زیرا کونی شاید یک بار یا دوبار کون داده باشد و لذت نبرده باشد ولی اوبی اصن این کاره است کسکش، ولش کنی میره میده . این لقب مخصوص پسران است و به دخترانی که کون میدهند کون پاره گفته میشود 

چندتا نکته : اولن که کیرم تو فرق سر پدرت کسکش. خب وقتی میخواسته بزارت توی پرورشگاه حداقل برات اسم انتخاب نمی کرد میذاشت نیوفولدر بمونی بزرگ بشی خودت انتخاب کنی یا حداقل میذاشت یکی دیگه انتخاب کنه، بعد اینکه الان همه فوتبالیستن پس زیاد پُز نده ، الان امیرتتلو فوتبالیسته بعد تو اومدی اینجا واسه من چُسی میای؟ تو می خوای از بابات انتقام نگیری؟ خیلی پسر خوبی هستی خدایی من بودم میریدم پس کله همچین بابایی ، آخه اوبی هم شد اسم؟ اصن به ما چه ... بگذریم
راه هایی که به ذهنم میرسه اینه: 

- بنظرم بزن خاره باباتُ بگا، کیرم تو احترام به والدین، بزن داداش من پشتتم (بعد از این کار همچون اون پسره که مادرشُ گذاشت تو سبد برد گذاشت تو جنگل تا گرگا مادرجندشُ بخورن و بعدش بچه هاش باهاش همین کارو کردن توام منتظر باش بچه ات بزنه مادرتُ بگاد - میگن دنیا فارِ کفاماته . اشتباه نوشتم؟ - دنیا کارِ متکافاته - جمله اصلی یادم نیست یه همچین کسشری بود - چون جمله ای که استفاده کردم خیلی خفن بود الان شما باید متحول بشید و این جمله رو هر جا رفتید استفاده کنید)

- اگه پسر  خوبی هستی و می خوای به والدینت احترام بزاری آفرین، اصن من این وبلاگُ ساختم که احترام به پدر مادرُ آموزش بدم (تو آموزش های بعدی هست) واسه همین ازت حمایت می کنم اصلن پیامبر می فرمایند : الپدر و المادر لماذا احترام الوجب الواجبی (اون واجبی آخرو با واجبی که میزنن پشماشون میریزه قاطی نکنیا، این واجبی یعنی خیلی واجب است) پس سعی کن به پدر و مادر خود نیکی کنی یا پدر مادرتُ بی خیال شو فقط نیکی بکن. نمیدونم هر جور میل خودته 

- نمیشه هم بتونی انتقام بگیری هم کسکش نباشی، مثلن می تونی چون پولدار شدی بری باباتُ ببری بالای دروازه قرآن شیرازه نیجریه، همونجا بکنیش بعد رو به مردم بگی: حالا کی اوبیه؟ اوبی واقعی منم یا این؟ بعدم که از دروازه قرآن اومدی پایین به بابات یه پول درست حسابی بدی که ازت راضی بشه / ولی از اونجا که شما نیجریه ای هستید و از کیر سیاه، کثیف و بزرگی برخوردار هستید اگه پدرتُ بکنی دیگه فکر کنم همون بالای دروازه قرآن بیوفته بمیره (این روش پیشنهادش از ماست ولی عواقبش با شماست - به همدیگر احترام بگذارید تا همدیگر هم شما را به موقش بزاره)

- از روش دیوار نویسی که در ایران مرسوم شده استفاده کن امروز دیدم رو دیوار همسایه بغلیمون یکی نوشته بود: دختر خانوم من همونم که شلوار مشکی پاش بود ، فردا میام دم مدرستون . یعنی خاره مخترع موبایل گاییده شد با این کار، دیگه لازم نیست به کسی زنگ بزنی یا اس ام اس بدی فقط کافیه بری با گچ رو دیوار خونشون بنویسی. توام میتونی بری رو دیوار خونه بابات اینا به بابات فحش بدی، یا مثلن جملات کسشر بنویسی، بنویس: عالم محضر خداست در محضر خدا عقد نکنید - ای بابا امشب چرا یادم میره همه چی؟ آهان یادم اومد: عالم محضر خداست در محضر خدا مُصیبت نکنید - فکر کنم این بود، حالا کاری نداریم خلاصه هر کسشری می خوای بنویس تا بابات بفهمه اشتباه کرده و بیاد بهت بگه گه خوردم . 

- یه روش خوب و عالی هم سراغ دارم که فکر می کنم به ذهن بیمار خودت نرسیده بود، کشورهای خارجی مثل ایران نیست و به راحتی می تونی بعد از 18 سال اسمتُ عوض کنی کسکش. پس به اداره ثبت احوال نیجریه واقع در فلکه دوم نیجریه در خیابان شهید محمد علی کلی ( محمدعلی کلی منظورم کُلی نیست ، کِ . کِلی . اون یارو بوکسوره . کُلی مطمئنن نیست . محمد علی کُلی که یه معنی کسشر دیگه میده) بعد بپیچ تو خیابون شهید مورگان فریمن، اولین کوچه دست راست ساختمان سیاهه (چون شما سیاه پوستید و نژاد پرستید همه چیزو سیاه میسازید) برو اونجا حتی می تونی نام پدرتو عوض کنی کسخله آفریقایی. شماها نون ندارید بخورید حداقل اسم درست انتخاب کنید واسه بچه هاتون. البته تو ایرانم این موردا هستا، مورد داشتیم باباش رفته اسمشُ بزاره پانته ، بعد دست اونی که داشته اسمُ می نوشته خط خورده نوشته : پانته آ یه دفعه این اسم دختره شده بعدنم شده یه اسم با کلاس ولی من اسم مادرم بلغیضه ، رفتیم گفتیم یه آ اضافه کنید بشه بلغیض آ ، گفتن آ فقط واسه پانته آست اگه می خواید کاف بزارید، که اصن مادرم بهش برخورد با فحش خار مادر از ثبت احوال اومدیم بیرون...

- اگه مسئله الان فقط عقده است و نمی خوای اسمتُ عوض کنی پیشنهادم اینه که باباتُ بی خیال بشی و بری زن بگیری بچه دار بشی اسم بچتُ بزاری: کسکش مادر جنده، با این کار هم نسلت ادامه پیدا می کنه هم بچه ات گاییده میشه توام می بینی عقده ات خالی میشه (میتونی یه دونه از این کتاب کسشرام که انتخاب اسم فرزندان هست پیدا کنی، الان تو ایران تو هر خونه ای این کتاب هست، کسکشا یه کتابُ کامل نگاه می کنن پر از اسم بعد مثلن اسم بچشونُ میذارن الناز، خب کسکش الناز به معنی اینه که ناز دختر شما به صورت ال هستش، حالا چرا نازش این شکلیه خدا میدونه، حالا چرا مربع ناز نمیذارن من نمیدونم یا مثلثناز، بالاخره اینم تقدیر خدا بوده که بابات کسخل باشه پس تن بده به تقدیرش و همین الان ایمان بیارو شروع کن به نماز خوندن نمازای باقی موندتم خودم برات می خونم جاکش)

- اما چون احترام به والدین مهم میباشد برای همین سعی کنید خیلی ریز به پدر خود برینید، مثلن اگه دیدین یه چیزی باباتون خریده برید تو خونه بگید: اینو کدوم کسخلی خریده؟ بعد که گفتن بابات خریده معذرت خواهی کن، حداقل روزی چندبار این حرکت را تکرار کن، چون همه فکر می کنن این حرکت از قصد نیست واسه همین مشکلی بوجود نمیاد. یه بار من شاشیدم رو بابام بعد سرمُ آوردم بالا تو چشماش نگاه کردم گفت: عه؟ بابا تویی؟ من فکر کردم بابای اصخره (بابای اصخر منفور ترین فرد محل) بالاخره هر کس به والدین خود نیکی کند انگار که به پدر مادر خود نیکی کرده و هر کس به به اولیا مربیان خود نیکی کند انگار به والدین و اساتید خود نیکی کرده است و هر کس نیکی رو تنها کند مثل این میماند که انگار گوشت برادر مومن خود را از کون خورده باشد و تک خوری در تاریخ بسیار نکوهش شده کسکشا 

- و اما مثل همیشه بهترین راه و آخرین راه برای حل هر مشکلی تجاوز است، شما با تجاوز تفاوت را احساس می کنید (تبلیغات تجاوز) من از روزی که تجاوز کردم دیگه موقع پیاده روی پام درد نمیگیره (تاثیرات شگفت انگیزش) تجاوز کم چرب و مقوی (تجاوز خوراکی) تجاوز راحت و قابل حمل (این پکیجشه) مزه هر لحظه (این واسه بعد از مشروبه) مزه های بدون مرز (این اشاره به جهانی بودن این حرکت داره) دیشب در یک مهمانی میهمان ها میزبان را کردند (این اشاره به یه نوع از تجاوز داره که بسیارم جا افتاده، میری مهمونی میگیری صاحب خونه رو می کنی) تجاوز مطمئن (این مورد نشون میده این روش خیلی قابل اعتماده، مثلن می تونی پولاتُ بسپاری دستش فرداش بیای ازش بگیری) پس بنابراین شما با تجاوز به پدرتان هم می توانید جلمه احترام به والدین را به جمله کیرتو والدین تغییر داده و کلن جامعه رو از پایه بگایید و نظر من اینه که شما آفریقایی ها چیزی جز کیرتون برای از دست دادن ندارید پس بزنید همو بگایید که بمیرید راحت بشید .

اگه از نژاد پرستی این وبلاگ نویس ناراحت شده اید و می خواید از من به پلیس بین الملل یا پلیس هر قبرستونی شکایت کنی جا داره بگم کیرمم نمی تونی بخوری. کسکش من خودم تا سیزده سالگیم کارت فعال بسیج داشتم . نیام کونت بزارما 

به امید روزی که هیچ پسری اوبی نباشه، هیچ پدری بچشُ اوبی نکنه، هیچکس موقع انتخاب اسم واسه بچه اش علف نزده باشه یا مست نباشه یا پریود نباشه، به امید روزی که بچه ها بتونن خودشونُ رینیم کنن و اسم خودشونُ عوض کنن، به امید روزی که بشه لخت مادر زاد تو خیابون راه بریم وموقع راه رفتن همینجوری کیر خایمون آزادنه بالا پایین بپره (نمیدونم این چه ربطی به پست داشت ولی میگن آرزو بر جوانان معیوب شده - ای بابا امشب همه جمله هارو گاییدم، هیچی یادم نمیاد) 

شما رو به خدا میسپارم بعدن میام میگیریمتون ^_^  


۵ نظر:

  1. كسكش كجايي ،،، دير دير پست ميزاري چرا

    پاسخحذف
  2. واسه مرتضي پاشايي يه مطلب بزار ( دمت گرم )

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پاشایی؟ چرا کس میگی آدم مرده هم مسخره کردن داره؟ سیکتیر بابا

      حذف
    2. من مُرده زنده حالیم نیست ، ولی پاشایی رو مسخره نمی کنم چون خودم طرفدارش بودم . نه حالا که مرده طرفدارش شده باشما . از وقتی شما نمیدونستید کیه میشناسمش

      حذف
  3. کونم پاره شد از خنده
    کیر تو مغزی که داری اونم پره کصشره
    دمت گرم روحمو شاد کردی

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O