انواع تجاوز با رسم شکل

از اونجایی که تو این وبلاگ از اول عکس نذاشتم و نمیذارم و در این پست باید با رسم شکل براتون تجاوزُ توضیح بدم پس مجبورم با علامت های روی کیبورد یه جوری کارُ راه بندازم پس بزارید یه سری چیزایی که فکر می کنم لازمه رو بنویسم تا یاد بگیرید 

 }{  --- این علامت تجاوزه ولی خب ما از علامتش استفاده نمی کنیم فقط خواستم با علامتش آشنا بشید 

^_^ --- این منم احتمالن چند جا از خودم تو مطلب استفاده کنم، شایدم نکنم چون وبلاگه خودمه اختیارشُ دارم در جریانید که 

کیر --- اینم کیره که حتمن همه تون میشناسیدش . این علامتش همینه فقط خواستم باهاش آشنا بشید . کیر ، بچه ها. بچه ها ، کیر . از آشنایی با هم خوشحال باشید  

خب در همین حد کافیه ، ابتدا حس می کنیم شما مشکلی دارید در زندگی و می خواهید به کسی تجاوز کنید 

نکته مهم: 
لطفن قبل از هر تجاوز با ادمین این وبلاگ که دکترای تجاوز از دانشگاه ماساچوست و ماساشاشت داره مشورت کنید و سرخود نرید گه بخورید، در بعضی از موارد اصن تجاوز حرومه

تجاوز چیست؟ 
البته این سوال حداقل سه تا کتاب 2000 صفحه ای جواب داره ولی من بطور خلاصه جواب میدم، تجاوز به زور کردن یا گاییدن فردی که نمی خواهد بدهد را می گویند و همراه با خشونت زیاد و خقت گیری است که مهارت بالایی می طلبد 

راه های مقابله با تجاوز چیست؟ 
فعلن برای امنیت دوستان تجاوز کننده از جواب دادن این سوال معذوریم 

اونواع تجاوز: 

تجاوز معمولی -- فکر کنید این & شما هستید و این $ شخصی که می خواید بهش تجاوز کنید، شما دنبال شخص مورد نظر راه می افتید تا به یک کوچه تنگ برسید مثل این ==== حتمن باید همین قدر تنگ باشه، بعد جایی مناسب در کوچه که تورفتگی دارد مثل این =====-_-=== دقیقن وقتی شخص مورد نظر داره از جلوی تورفتگی رد میشه شما اونُ هول میدید اون تو و می افتید روش و می کنیدش (این روش ریسک بسیاری دارد، شاید توی کوچه شلوغ باشد و همسایه ها ببیند و بگا برید، شاید توی همون تورفتگی که شما می خواید یکی رو خفت کنید یکی دیگه از دوستان همین وبلاگ داره یکی رو خفت می کنه واسه همین اونجا شلوغ میشه و نقشه بگا میره، شاید دختر ورزشکار باشد و وقتی شما به او ضربه بزنید او نانچیکو خود را در بیاورد و مادر شما را بگایید، شاید هوا سرد باشد و در سرما حتمن میدونید تجاوز نشدنیه چون کیر آدم یخ میزنه کنده میشه، اگر کوچه تو رفتگی نداشته باشه نقشه بگا میره، اگه پاتون لیز بخوره نتونید هولش بدید توی تورفتگی چی؟ اگه دختره با قیافه مظلومانه بگه منُ نکن چی؟ اگه دختره کُس نداشته باشه یه دفعه دو جنسه در بیاد چی؟ اگه طرف اصلن دختر نباشه از این پسرا که ابرهاشُ برمیداره باشه چی؟ -- مورد داشتیم توی خیابون اومد این کارو بکنه یه تورفتگی پیدا کرد طرفُ هول داد توش کرد بعد که بلند شد دید دوستان اطلاعات اونجا کمین کردن که بن لادنُ بگیرن، هم عملیات دوستان خوبمون بگا رفت هم پسره رو گرفتن گاییدن، خلاصه اینکه سولاخ مورد نظرُ حسابی چک کنید) 

تجاوز خوب --- فکر کنید این & شما هستید و این $ شخص تجاوز شونده است، شما باید یک ماشین جور کرده مثل این _-->--_  البته یه ذره طراحیش خوب نشد ولی بازم هر چی باشه ماشینه دیگه، بعد از جور کردن ماشین و از آنجا که همه دختران عشق ماشین هستند آن شخص تجاوز شونده را سوار کنید به محل مخفی در بیابان های تهران بروید مثل این بیابون که سمت کرجه (           ) برهوته لامصب تا چشم کار می کنه هیچی نیست، همانجا او را خفت کنید و به او با خیال راحت تجاوز کنید (این روش هم ریسک بالایی دارد ولی نصبت به روش اول بسیار مطمئن تر است، بطور مثال اگر دختر سوار ماشین شد و وسط راه فهمید شما دارید می بریدش بیابونی و بزنه تو تخمتون چی؟ یا مثلن ایست بازرسی تو راه بیابونی بگیره کونتون بزاره چی؟ یا مادر دختره زنگ بزنه بگه زود بیا خونه چی؟ اگه بابای شما مثلن زنگ بزنه بگه زود ماشینُ برداره بیار مادرسگ چی؟ شاید ماشین خراب بشه وسط راه مجبور بشید جرثقیل خبر کنید، شاید هوا سرد باشه وسط بیابون از سرما بگا برید، شاید گرم باشه وسط بیابون عقرب نیشتون بزنه بگا برید، شاید هوا معمولی باشه ولی ایران با عراق مثلن وارد جنگ بشه و عراق کسکشم راست کنه فقط بمب بندازه تو همون بیابون مورد نظر، خلاصه ریسک داره ولی مورد داشتیم یکی رو خفت کرده برده بیابونی که به طرف تجاوز کنه طرف گذاشته پسره کارشُ بکنه انقدر به پسره داده پسره همونجا از خستگی بی هوش شده دختره ام ماشینشُ برداشته فرار کرده بعدم یه نامه گذاشته واسه پسره با این مضمون: مادر هرکی که بره پیش پلیسُ گاییدم، پسره ام چون خیلی مادرشُ دوس داشته نرفته - یه سری مشکلات هست دیگه، ولی کاندوم حتمن توی ماشین داشته باشید سعی کنید ماشین خودتون نباشه که اگه بلایی سرش اومد دلتون نسوزه، از مواد بیهوش کننده استفاده کنید، همراه خود گاز فلفل و گاز اشک آور و در صورت نیاز یک کلت کمری یا یک آر پی جی توی صندوق داشته باشید، بالاخره طرفتون دختره نمیدونید قراره چه اتفاقی بیوفته که)


تجاوز عالی --- فکر کنید این شما هستید & و این % شخص تجاوز شونده است، اینجا یه ذره قیافه شخص تجاوز شونده عوض شده اونم بخاطر دوبار تجاوزیه که در موارد بالا بهش کردیم، به توام دوبار تجاوز بشه قیافت اینجوری میشه کسکش پس اونجوری نگاش نکن، برای یک تجاوز عالی و حساب شده شما باید یک مکان جور کنید که خارج از شهر باشه یا یه جای دنج باشه پیشنهاد ما اینجاست  ^^^^^ این کوه های لواسونه یه ویلا اونجا جور کنید خوبه اگه نشد یه خونه تو شهرتون در این حد \/ حتمن مثل شکلی که من کشیدم شیرونی داشته باشه چون میگن تجاوز تو خونه ای که شیروونی داره خیلی حال میده، با چند دوست خود مشورت کنید 2 ماشین خوب جور کنید چند نفری یک دختر را در خیابان بلند کنید به مکان مورد نظر، ماشین اول جلوتر برود و راه را پاکسازی کند که یه وقت گشت نباشه و ماشین دوم پشتش مثل سگ، فقط توجه داشته باشید شارژ خطتتون تموم نشه چون باید هر دو ماشین با هم در ارتباط باشید برای اطمینان این شارژ ده هزار تومنی رو داشته باشید تا کم نیارید  44668012053878 ، حتمن شارژ گوشی رو چک کنید که یه وقت گوشیتون خاموش نشه ارتباط بگا بره، [-] این علامت باتری گوشیتونه که شارژش نصفه است کسکشا، مگه نگفتم مواظب باشید؟ بزارید رو حالت سایلنت که کمتر باتری بخوره، وقتی رسیدین فرد تجاوز شونده رو ببرید تو خونه هر کاری می خواید باهاش بکنید بعدم ولش کنید فرار کنید سمت مرز ترکیه (البته در این نوع تجاوز هم ریسک هست ولی ریسک عمل بسیار کم است، مثلن شاید دوستانتان به شما خیانت کنند و دختر را بجای اینکه بیاورند اینجا \/ ببرند اینجا {} اینجا خونه یکی از اون کسکشاست که معلومه بچه مایه داره ببین خونشون چه مهندسیی داره گوشه هارو چه قوصی داره، شاید بچه ها خایه کنن و نیان، شاید سر اینکه کی اول بکنه دعواتون بشه، شاید دختر گیر نیارید چون بالاخره شما بی عرضه اید دیگه، شاید تو لواسون بهمن بیاد همه تونُ برف ببره، شاید زلزله بیاد ویلای مورد نظر خراب بشه - بالاخره این چیزا دست خداست کسی هم نمیدونه خدا کِی قاطی می کنه که - شاید مادرتون بهتون زنگ بزنه بگه بیا خونه می خوایم بریم خونه خالت اینا، شاید دختره در ماشینُ باز کرد خودشُ پرت کرد بیرون تو دره، شاید تو راه تصادف کنید همه تون بمیرید به حق پنش تن آل عبا، اگه دختره پریود باشه چی؟ اگه یه دفعه دختره خواهر یکی از دوستاتون در بیاد چی؟ اگه یه دفعه خواهر مادره خودتون در بیاد چی؟ اگه باباتون در بیاد چی؟ - بالاخره احتمال همه چیز هست دیگه - مشکلات بر سر راه تجاوز بسیار زیاد است ولی چیزی که به شما انرژی برای ادامه این راه میدهد چیزی نیست، چرا اصن باید انرژی بدن واسه این کار بهتون؟ خواستی برو تجاوز کن نخواستی نرو) 

تجاوز ماورایی -- این نوع تجاوز کاره خودمه کسی غیر از من بلد نیست من پرچمم بالاست <| اینم پرچمم بود، کیرم راسته \ ببخشید یه ذره کج بود این قضیه ژنیه دست من نبوده خدایی 

به امید روزی که تجاوز مجوز بگیره و بتونیم مجاز ادامه بدیم فعالیتمونُ ^_^

۱۱ نظر:

  1. سلام باز هم دکتر مرادوند هستم مشکل مهمی دارم تازگی ها یاد گرفتم مریضارو تو اتق عمل قبل از عمل میکنم یعنی کیرمو میکنم تو کسشون خیلی حال میده .... حالا عذاب وجدان دارم سوالم اینه که اینکار به نظرت تجاوزه ؟ آخه قبلا از اینکه تجاوزه عذاب وجدان داشتم از وقتی اومدم وبلاگت از اینکه عذاب وجدان داشتم عذاب وجدان دارم ...... با تشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو شاید یه تتلیتی واقعی باشی ولی یه متجاوز واقعی نیستی.. تجاوزشونده باید کاملا هوشیار باشه وگرنه حال نمیده. جایزه که جلو آیینه باشه که حین دادن صورت خودشم ببینه

      حذف
    2. البته این پاسخ به کامنت اول بود

      حذف
    3. تازگیا تجاوز یاد گرفتی
      برو بمیر

      حذف
  2. سلام
    من و دوتا از رفیقام میخاستیم تجاوز عالی صورت بدیم 6 تا ماشین شدیم تو هر ماشین 8 نفر یه پیرزنه رو سوار کردیم بردیم لواسون ویلا ی یکی از بچه ها شانس ما سونامی اومد پیرزنه هم شناش خوب بود در رفت ما هم بگا رفتیم
    الان که شرت من خیس شده سرما بخورم حضرت تجاوز ( ک ) من رو شفا میده؟
    یا باید به n نفر( تعداد مجهول) تجاوز کنم؟
    درپناه تجاوز( ک )باشید
    تجاوز( ک )نگهدار
    ^_^

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گفتم که تجاوز ریسکش بالاست . تو این حالت مجبوری بری زن بگیری چون دیگه کیرت بدرد تججاوز دختر بازی نمی خوره به درد یکی که عشقه ازدواجه می خوره :))
      یا تجاوز مدد

      حذف
  3. استاد حرفاتون برای من مثله قرآن میمونه… حتا وقتی کس میگید… مرسی که هستید

    پاسخحذف
  4. خیلی عالی بود :))

    دیشب بعد 2 سال رفتم فیسبوک... اولین پستی که دیدم ماله تو بود !!!

    همون که تازه کامپیوتر خریده بودی مثه دهاتیا صداشو زیاد میکردی یادت رفت سلام کنی بعد وسط داشتان سلام کردی و غیره ... :|

    اول فک کردم پیج خودت باشه بعد دیدم عه ریده به داستان فحش دادم کسکشای هم بیتربیت بن کردن :|

    پاسخحذف
  5. اول از همه دهنت سرویس (خیلی کارت درسته) و بعد یک سوال داشتم که میخوام پاسخ بدی!
    میخواستم بدونم چجوری مبتونم استادمون رو بکنم ... البته همچین مالی هم نیست‌ ولی خب استاد کردن خیلی کلاس داره ... مثلا فکرشو بکن برم به اصخر بگم من استادمون رو کردم ... ببین مسئله تجاوز نیست ... ینی نمیخوام تجاوز کنم بهش که وقتی خواستم فرار کنم کیرم لایِ دَر گیر کنه .. خیلی ریلکس میخوام بکنمش !؟
    امیدوارم پاسخگو باشید دیگه !....

    پاسخحذف
  6. این سول منم هست. استاد من چادریم هست. وااای شرم و حیاش تو آسانسور. آدم میخواد همونجا ترتیبشو بده. یه روز به سرم زد براش یه شورت لامبادا (سفید) هدیه بگیرم از زیر در اتاق بفرستم.ولی دیدم کارم خیلی شیطانیه .

    پاسخحذف
  7. هاهاهاهاها پسر تو شاهكاري شاهكار

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O