سوالات شرهی - فصل مادر شوهر

خواهرم یه مادر شوهر داره هم اذیتش میکنه هم خیلی مادرش شوهرش سکسی، چطوری بهش تجاوز کنم که انتقام خواهرمو از کص ننه شوهرش بگیرم، از طرفی مادرشوهر خواهرم همیشه منو میبینه میگه احمت جوووون بیا خونه حاج آقا نیست راحت باش، الان منظور این جنده سن بالا چیه؟ (احمد)

اگه مادرشوهر خواهرت اذیتش می کنه باید بگی خود خواهرت بهش تجاوز کنه، هم به خودش هم به حریمش ، البته ببخشیدا من خودمم خواهر دارم ولی مادر شوهر جماعتُ نمی فهمم ، کسکش خب پسرت داره دختر مردمُ می کنه تو دیگه نکن دیگه 

آخ یادم رفت به نام خدا بگم :( 

به نام خدایی که کردن را به ما آموخت  ^_^ 

از طرفی وقتی میگی جنده سن بالا یعنی طرف واقعا جنده است؟ یعنی دامادتون جنده زاده است؟ یعنی خواهرت با یه حرومزاده ازدواج کرده؟ پس یعنی بچشون تخم حروم میشه ؟ ( میبینید وقتی یه فحش نسنجیده به یه نفر میدین چه تاثیر کیریی تو زندگی خودتون و خونوادتون میذاره؟ پس در ارائه فحش خود دقت فرمایید)

این قضیه چندتا تبصره داره ، مثلا اگه مادر شوهرش پولدار باشه احترامش واجبه، اگه خسیس باشه باید گاییدش، اگه بده باشه احترامش واجبه، اگه نده باید کردش که در واقع در هر دو صورت کرده میشه بدبخت، اگه پسرش پولداره احترامش واجبه، چون پسرش پولداره دیگه و احترام همه اطرافیانش واجبه - همه آدم پولدارا احترامشون به نظر من واجبه، البته پولدارایی که پول خرج می کنن نه اونایی که خسیسن (البته همه دوس دخترای من پولدار بودن و خسیسم نبودن پس چرا من کسکش احترامشونُ حفظ نکردم و همه شونُ گاییدم؟ برم به همشون اس ام اس بدم گه خوردم - آقا حالا که تا اینجا اومدم اینم بگم، من یه دوس دختر داشتم خیلی پولدار بودن البته هنوزم هستن، من دوسال پیش با این بهم زدم بعد این هنوز منُ خیلی دوس داره کسخل فکر می کنه من برد پیتم، بعد من هر وقت لباس ندارم بهش زنگ میزنم دو هفته باهاش دوس میشم برام لباس می خره ازش جدا میشم - کسکش لاشی هم خودتونید ) 

اگه بهت میگه بیا خونمون حاج آقا نیست شاید فکر می کنه تو با حاج آقا راحت نیستی، شایدم بدبخت برات نقشه کشیدن می خوان ببرنت اونجا یه دفعه حاج آقا از زیر تخت در بیاد کونت بزاره - شایدم خیلی مهربونه می خواد دعوتت کنه خونشون برات سالاد ماکارونی درست کنه که البته بعید میدونم، نه همون می خواد کونت بزاره مراقب باش 

اما چند روش برای گاییدن مادر شوهر خواهرتان: 

- او را به منزل دعوت کرده برای شام و با خانواده در کنار هم بنشینید و شام بخورید ، شما دیگر نیازی نیست کاری کنید و بقیه چیز ها را به احساسات زنانه او بسپارید ، به خانه میرود و کلی حرص می خورد که وای دیدی فلانی چه جوری نگام می کرد دیدی فلانی چی گفت؟ منظورش من بودمااااااا - خلاصه بگا میره 

- به یکی از قاتلین شهر خود پول بدهید که دامادتان را بکشد - با این کار هم خواهرتان را از دست این حیوان خبیث نجات میدهید هم مادرشوهر خواهرتون داغ دار میشه بگا میره - این روش زیاد تضمینی نیست چون کلن زندگی همه این وسط به عن میشینه 

- به خیابان بروید یک دوس دختر پیدا کنید از او سو استفاده جنسی کنید و او را رها کنید تا شکست عشقی بخورد و دهن مهنش سرویس بشه - من اینجوری ام وقتی یه مشکلی دارم مشکلمو به صورت دوس دختر حل می کنم 

حل کردن مشکلات به صورت دوس دختر چیست ؟ 
مثلا کاری هست که شما نمی توانید انجام دهید و اگر انجام ندهید به شما حس لوزر بودن دست میدهد ، شما بلا فاصله یک دوس دختر پیدا می کنید و به خود می بالید و سریع می کنیدش ازش جدا میشید که هم بکن در رو باشید هم اعتماد بنفس خود را حفظ کرده باشید ، یا اگه از دست کسی عصبانی هستید برید دوس دختر خودتونُ بکنید، سفت بکنیدش خیلی سفت . یه جوری که عقده هاتون خالی بشه ، وقتی مادرتون غر میزنه برید دوس دخترتونُ بکنید، وقتی حوصلتون سر میره بکنیدش ، وقتی ناراحتید بکنیدش، وقتی خوشحالید بکنیدش، وقتی هیچ حسی ندارید بکنیدش، وقتی دارید میمیرید اول یه دور اون کسکشو بکنید بعد بمیرید 

- پشت سر او حرف در بیاورید و بگویید مثلا در خیابان با یک پسر جوان او را دیده اید و با فتوشاپ عکسش را کنار یک پسر خارجی خوشتیپ میکس کنید 

- به او اتهام همجنسگرایی بزنید و زندگی او را به رسوایی بکشید 

- او را بی هوش کرده ، لختش کنید از او عکس بگیرید و در سرتا سر اینترنت پخش کنید (لینکشُ اینجام بزار ما هم ببینیم رفیق دمت گرم )

- هیچ کاری نکنید - این روش بسیار جواب میده ، مثلا مادر شوهر خواهرای من بسیار مادر جنده هستن، من هیچ کاری نکردم خیلی جواب داده ، انقدر هیچ کاری نکردم تا مُردم به درک رفتن کسکشا، یه همچین روشای خفنی دارم، من که میدونم از داغ کم محلی کردن من مُردن 

- مثل همیشه بهترین راه حل تجاوز می باشد، می توانید یکی از روش های تجاوز را انتخاب کنید و به او تجاوز کنید و سریع بروید خواهر خود را از خانه خودش ربوده و در گونی کرده و به سمت مرز ترکیه فرار کنید اونجا تو راه بچه ها هستن می بینید آشنا میشید خوش میگذره (واسه این میگم خواهرتم با خودت ببر چون دامادتون اگه بفهمه تو به مادرش تجاوز کردی چه حسی فکر کن بهش دست میده و خواهرت در خطر تجاوز قرار میگیره خدایی نکرده)

مادرشوهر نمیدونم اصن اختراع کی بوده؟ البته مادر خودمم مادر شوهر زنم می شه ها ولی خب نباید تو زندگی ما دخالت کنه، زن خودمه دلم می خواد بکنمش، نباید بیاد بگه چرا می کنیش، فوقشم بخواد دخالت کنه مثلا بیاد با زنم حرف بزنه بگه: بیشتر واسه پسرم بخور پسرم خیلی دوس داره واسش بخوری، دخالت در همین حد کفایت می کنه 

من اگه در آینده مادر شوهر بشم عروسمو می کنم ^_^

۲ نظر:

  1. راه واسه زدن جیب پدر مادر نداری؟ :| :| :/ :/ :| :|

    پاسخحذف
  2. دمت گرم ترکیدم
    باورم نمیشه
    عشقی دیوث :)))

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O