سکس در اقشار مختلف جامهه

- سکس یک پسر مذهبی و یک دختر مذهبی:

پسر: حاج خانوم چادرو در بیار
دختر: چشم حاج آقا (چادر و لباس رو را در می آورد)
پسر: لباس زیرم در بیارید حاج خانوم که نزدیکی مرد و زن سنت پیغمبر است 
دختر: چشم ، دست پیامبر درد نکنه واقعن (لباس زیر را در می آورد)
پسر: بخوابید پاهاتونُ باز کنید که به حق علی شروع کنیم 
دختر: یازهرا ، بفرمایید (دختر میخوابد و زیر لب صلوات می فرستد)
پسر: بسم الله ... ( سر کیر خود را تف میزند) یا علی ...
دختر: علی یارت (پسر سکس را شروع می کند و در تمام طول مدت سکس آنها بجای آه و عوه ذکر می گویند و خدا و انبیاء را صدا میزنند و بعد از ارضاع هر دو سمت قبله می نشیند دعای فرج را می خوانند و بعد غسل می کنند و می خوابند)


- سکس یک دختر پسر معمولی از لحاظ مذهبی:

پسر: عزیزم در بیار زود بکنم فردا باید برم سر کار 
دختر: باشه ، توش نریز حال ندارم قرص بخورم 
پسر: باشه (پسر تف می زند و دختر را می کند، آنها در هنگام سکس کمی آه و عوه می کنند و بعد از ارضا همانجا روی دختر از خستگی بی هوش میشود و در این حالت دختر هم غیر از خوابیدن کار دیگه ای نمی تواند انجام دهد)


- سکس یک پسر لاشی با یک دختر لاشی:

پسر: لباساتو می کنی جنده یا پاره کنمشون 
دختر: دوس دارم پاره کنی هم خودمُ هم لباسامو 
پسر: جووووون ، جرت میدم 
دختر: عوووف دوس دارم جرم بدی (پسر لباس دختر را پاره می کند)
پسر: جوووون چه کُسی داری ، بخورمش 
دختر: میدم بخوریش ولی اول بکن توش جرم بده
پسر: چی بکنم توش؟
دختر: کیر 
پسر: چی؟ 
دختر: کیر ، کیر می خوام
پسر: جووون خوب جایی اومدی (دختر گوش پسر را می خورد و کیرش را به زور توی کُس خود می کند)
پسر: آخ کیرم تو بهشته 
دختر: وای جرم بده 
پسر: دوس دارم تا ستون فقرات برم توش 
دختر: برو، برو توش پاره ام کن 
پسر: آبم داره میاد 
دختر: آبتو می خام بخورم 
پسر: میدم بخوری 
دختر: آب می خوام آب می خوام 
پسر: آی داره میاد 
دختر: بریز تو دهنم 
(پسر کیرش را در می آورد و آبش را درون دهن دختر میریزد ، دختر آب پسر را در دهن جمع می کند به پسر نشان میدهد و بعد همه را قورت میدهد)
دختر: بازم میخوام 
پسر: چی می خوای؟ 
دختر: آب می خوام تشنمه 
پسر: سیرابت می کنم 
(و پسر یک بار دیگر دختر را می کند و این برنامه تا صبح ادامه دارد تا هر دو خسته شوند و خانه را ترک کنند و دیگر به هم زنگ نزنند)


- سکس یک پسر مذهبی با یک دختر لاشی:

پسر: حاج خانوم لباستو دربیار
دختر: حاج خانوم چیه کیری مگه اومدی حج؟
پسر: خب خانوم لباستُ در بیار که به حق علی شروع کنیم 
دختر: علی کیه؟ اونم مگه تو کُسِ من حق داره؟ 
پسر: ایشون گردن همه ما حق دارند
دختر: کی هست ؟ 
پسر: بعدن توضیح میدم الان آلتم در حالت نعوضه 
دختر: خب بیا زود لباسامُ جر بده منُ بکن 
پسر: درست نیست خدا گفته به زنان احترام بگذاریم 
دختر: نگفتم بهم فحش مادر بده که گفتم لباسامُ پاره کن 
(پسر کمی تلاش می کند اما زورش نمیرسد دختر بی خیال میشود و خودش لباسش را در می آورد)
پسر: بخوابید که شروع کنیم 
دختر: من نباید بخوابم که باید بگیری پرتم کنی رو تخت 
پسر: اینجوری مقام والای زن پایه مال میشه 
دختر: کیر تو مقام زن 
پسر: استغفروالله 
دختر: می خوای برات بخورم ؟
پسر: چی رو می خوای بخوری؟ ناهار نخوردی؟ 
دختر: ناهار چیه کسخل کیرتُ بیار بخورم 
پسر: درست نیست، زن و مرد برابرند اگر مرد آلت خودش رو تو دهن زن بکنه شایسته نیست 
دختر: کُس نگو 2 هزارساله مردا کیرشونُ کردن تو دهن زنا حالا تو میگی نمی کنم؟ اون موقه که ما میخواستیم نخوریم همه میگفتن ترو خدا یه دقیقه حالا که می خوایم بخوریم میگی شایسته نیست؟ خب بیا بکن 
پسر: بسم الله...(سر کیر خود را تف میزند)
دختر: جاکش مگه داری زیارت عاشورا می خونی؟
پسر: با نام خدا شروع بشه شرعی تره 
دختر: خب شروع کن 
پسر: یا علی 
دختر: مگه می خوای وزنه برداری کنی؟ 
پسر: باید از یکی مدد گرفت بالاخره
دختر: یاد رضازاده افتادم 
پسر: شروع کنم؟ 
دختر: بکن 
(پسر شروع می کند دختر بلند فریاد میزند پسر به او تذکر می دهد که درست نیست صدای او را همسایه ها بشنوند و او را آرام می کند کار پسر که تمام میشود به سمت حمام میرود که غسل کند دختر هم سریع لباس ها را جمع می کند و فرار می کند)


- سکس یک پسر لاشی با یک دختر مذهبی: 

پسر: جووون دلم می خواد لباساتُ جر بدم 
دختر: لباس حرمت زن است و اگر لباسمُ پاره کنید حرمت شکنی کردید 
پسر: باشه پس در بیارم . یه ذره ام کیرمُ بخور تا راست بشه 
دختر: این کار با معیار های دینی من نمی خونه 
پسر: تو معیاراتون واضح نوشته کیر نخورید ؟
دختر: نه ولی به جایگاه زن خیلی احترام گذاشته شده 
پسر: من به جایگاهت چی کار دارم میگم بخورش 
دختر: دقیقن همین کار جایگاه یک زن رو خدشه دار می کنه
پسر: خب بخواب بکنمت 
دختر: چشم حاج آقا 
پسر: حاج آقا بهم گفتی کیرم خوابید 
دختر: می خواید قبل از اینکه شروع کنید من نماز مغرب اعشاء رو بخونم تا شما هم تحریک بشید دوباره؟ 
پسر: تو جلوی من نماز بخونی فکر کنم دیگه باید کیرمُ ببرم بندازم جلو سگ چون دیگه راست نمیشه 
دختر: خب چی کار کنیم؟
پسر: بخواب بکنمت ( پسر کیرش را دم کُس دختر میگذارد)
دختر: یازهرا
پسر: دردت گرفت ؟
دختر: نه 
پسر: پس چرا انبیاء رو صدا میزنی ؟
دختر: تو لحظه های سخت بهشون توصل می کنم 
پسر: موفق باشی، حالا بکنم ؟
دختر: بفرمایید 
(پسر کیرش را درون کُس دختر می کند دختر تمام طول سکس ذکر می گوید و پسر هم با کیری خوابیده در حالی که به دوربین خیره شده است یک ساعت به دختر تلمبه میزند و آخر هم ادای ارضا شدن را در می آورد و با خستگی از خانه بیرون میرود و بعد از خارج شدن از خانه خود را زیر مترو می اندازد و راحت میشود)


آقا شریک زندگی خود را با وسواس انتخاب کنید چون سکس اگر 100 درصد از زندگی نباشه مطمنن 50 درصد از زندگی هست مراقب باشید کسی رو انتخاب نکنید بعد از زادواجم بیاید اینجا جق بزنیدا، خلاصه ما تا آخر عمر نمی تونیم به کُس و کیر شما سرویس بدیم که (درضمن اینُ ریز نوشتم با دقت بخونید تا توی ذهنتون بمونه - ولی خودمونیم غریبه بینمون نیست از عمد این کارو کردم دهنتونُ بگام)  ^_^

۷ نظر:

  1. انصافا حال کن بلاگتو از 2ساعت پیش رفرش میکردم یهو پست گذاشتی
    im the best

    پاسخحذف
  2. سلام بر کانگرو آقا من مشکل روانی دارم از کس خیلی میترسم بچه که بودم دختر همسایمون کسشو گذاشت رو دهنم نزدیک بود خفه بشم از همون موقع کس ترسی گرفتم الان هر وقت میخوام بکنم چشمم به کسو کون میفته اصلا وحشت میکنم فراری میشم یه راه حلی پیدا کن بتونم زنمو بکنم ....... به خارجی میشه کسو فوبیا ..... متشکرم

    پاسخحذف
  3. سلام بر کانگرو آقا من مشکل روانی دارم از کس خیلی میترسم بچه که بودم دختر همسایمون کسشو گذاشت رو دهنم نزدیک بود خفه بشم از همون موقع کس ترسی گرفتم الان هر وقت میخوام بکنم چشمم به کسو کون میفته اصلا وحشت میکنم فراری میشم یه راه حلی پیدا کن بتونم زنمو بکنم ....... به خارجی میشه کسو فوبیا ..... مهدی کسترس هستم با تشکر مجدد

    پاسخحذف
  4. داداش من دوس دخترام چن روزه لخت رو تخت خوابیدن منتظرن من بکنمشون سوالم رو جواب بده
    علی کوچولو جردن

    پاسخحذف
  5. سلام بر کانگرو مسئولیت پذیر
    عاقا ما یه بار اومدیم روشی جدید برای جق بسازیم که نشد و حسابی شق درد گرفتیم
    سوالم اینه تو اینجور مواقع چی کار کنیم؟
    با تشکر…
    رضا

    پاسخحذف
  6. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O