سوالات شرهی - فصل در اومده

با سلام،عرزم به درز گرامیت که من دوس دخترم خاله از آب درومده و به شدت اعسابم کیریه، بهش ام نگفتم که میدونم، چیکار کنم که هم دلم خنک شه هم یه مادری از اون گاییده باشم؟ ( آقا صینا )

با نام خداوند خاله 

نکته: 
سعی کنن دوستان از تکریر کردن مکررات پرهیز کنن تا من هم نیوفتم به اکرار در مکررات تا در وبلاگ موضوعات تکریری به صورت مکرر نباشه (همینطور که از جمله بندی و کلماتی که در این جمله استفاده شده پیداست موقع نوشتن این جمله کیرم لای فرهنگ دهخدا بوده)

اولن که یعنی چی دوس دخترت خاله از آب در اومده؟ یعنی دوس دخترت خالته؟ یعنی مخشو زدی بعد از چند ماه که کردیش تازه فهمیدی خالته؟ کسخل مگه کوری؟ یعنی خالتو نمی شناسی؟ یا مثلن بردی معرفیش کنی به خونوادت یه دفعه مادرت گفته عه؟ این که خالته بعد تو دوزاریت افتاده؟ از آب در اومده چیه؟ شماها مگه دوس دختراتون از آب در میان؟ خونتون شماله؟ یا انقدر آب داری که میریزی رو یه سری دختر هر کی تونست از آبت در بیاد اونو به دوس دختری بر می گزینی؟ یا منظورت از اینکه میگی خاله از آب در اومده اینه که دوس دخترت جنده است یا جنده فروشه؟ اگه منظورت اینه داداش بگو چندتا از دختراشُ برام مجانی بفرسته دمت گرم . خب اگه این باشه چندتا راه هست که بهت توصیه می کنم یکی رو انتخاب کنی 

- کسخلی؟ (در این روش شما لازم نیست هیچ کاری بکنید این فقط یه سوال بود ) 

- خب چرا وقتی میخوای با یکی دوس بشی چشماتو باز نمی کنی که طرف جنده نباشه؟ البته الان همه جنده دوس دارن ولی شما که دوس نداری قبلش باید تحقیقات محلی کنی تا با جنده ها دوس نشی 

- میتونی خودتم بزنی تو این کار و به کسکشی بیوفتی. چیه؟ درسته اسمش خوب نیست ولی در آمدش عالیه . من به شخصه دنبال همچین موردی هستم که بزنم تو این کار 

- اگه از دوست دخترت خوشت نمیاد بوعر بزن دست به دستش کن برسه دست خودم ازش استفاده کنم. من نمی خام بکنمش فقط می خام ازش در آمد زایی کنم. یه سری دختر میریزم زیر دستش اجاره بده به من دونگ بده (آقا راستی از اونجایی که من رو تمام دختران ایرانی سهم دارم باید دولت سریع سهم جنده هایی که این چندساله جندگی کردن و به من بپردازه گرنه شکایت می کنم کونشون میذارم) 

- میتونی بکنیش تا بگاییش (از اونجایی که طرف خاله است و احتمالن قبلن خودش جنده بوده و با تلاش بسیار تونسته ترفیع بگیره تا به این مقام برسه پس حتمن پاره پوره است و با کیر شما حتی ارضا هم نمی شه چه برسه اینکه پاره بشه پس بیخیال این گزینه)

- با دوستات بریز سرش بزنش (این کار هم جرمه هم کار خوبی نیست ولی خب ما پدر مادرتون نیستیم که کارای خوبو بهتون بگیم که، ما همه جوانب رو می سنجیم و بهترین روش هارو در اختیارتون میذاریم)

- او را به پلیس بفروشید و مادرش را بگایید (با این کار هم مادر او گاییده میشود هم یه سری از مشتریاش از شق درد میمیرن و جامعه پاک تر از قبل میشه)

- گوشی او را بدزدید و در چاه توالت بندازید تا مشتریاش شق درد بگیرن بمیرن و او ورشکست بشه تا دل شما خنک بشه 

- با او ازدواج کنید (این روش نمیدونم چه جوری میتونه دهنشو سرویس کنه ولی این گزینه رو فقط بخاطر این نوشتم که این وبلاگ آموزنده است و تشویق کردن جوانان به ازدواج امر پسندیده ای است - یه همچین آدم دست به خیری هستم، دستم تا زانو تو کاره خیره)

- مثل همیشه بهترین و آخرین گزینه تجاوز است که البته در مورد شما فکر کنم جواب نده، چون شما عرضه همچین کاری رو ندارید و اگه داشته باشیدم طرفتون جنده است، البته تجاوز خیلی راه داره که طرفو بگایید ولی شما چون تجربه ندارید نمی تونید یه جنده رو بگایید پس یا یه پولی بریز به این حساب : 92874924914 بانک پاسارگاد به نام اصخر اصخری نسب که بدم اصخر این عملیاتُ انجام بده یا بی خیال شو، از قدیم گفتن راه های رسیدن به تجاوز به تعداد آدماست. انقدر این تجاوز گسترده است، درباره تجاوز 2394802834 کتاب چاپ شده که بنظرم هنوز همه چیز در موردش گفته نشده من توصیه می کنم کتاب "تجاوز حرفه ای" نوشته دکتر اصخر اصخرپور رو تهیه کنید و مطالعه کنید

خاله کیست؟ 
واسه بعضیا شاید سوتفاهم ایجاد بشه واسه همین سعی  می کنم یه توضیحی در این مورد بدم، خاله به خواهر مادرتان گفته میشود ولی این خاله مورد نظر خواهر مادرتان نیست (البته شایدم خواهر مادره بعضیاتون اینکاره باشن ما که نمیدونیم شما چه جور خونواده ای هستید) چون این خاله به کسی گفته میشود که سرپرست یک مشت زن است که کار آنها دادن است و وظیفه خاله پخش این دختران بین مشتریان است، که همانا ایشون تو کار پخش هستن و نونشون حلاله، مثلن یه جور وکیله، یه جور منشی، دیدین این هنرمندا مدیر برنامه دارن؟ جنده هام همچین کسشری دارن ولی اسمش خاله است نه مدیر برنامه، البته اگه زن باشه میشه خاله اگه مرد باشه میشه کسکش، همه چیزای خوب واسه زناست کیرم تو فمنیست، همه چیزای خوبو زنا دارن، کُس مثلن . ممه مثلن. همین که کسکشی می کنن ولی بهشون کسکش نمی گن میگن خاله، کیرم تو عدالت دنیا 

خیلی عصبانی شدم . خدا حافظ برای همیشه :* 

۲ نظر:

  1. سلام کانگروعه یه سوال داشتم داداش
    چطوری یه کمپین تجاوز بزنیم؟
    طوریکه به همه حتی ناخواسته و خودکار تجاوز بشه
    خصوصا دخدرای همسایه که به همه میدن به بچه محلا که میرسه میشن مریم مقدس و فلان و بیسال بیسار بهمان
    اصن کیر تو روزگار،دخدره 15 سالشه دوس پسر 30 ساله داره، کیر کلفت،هیکلی، دراز و البته کچل.من پسررو میدیدم خایه هام شیش بار ورم میکرد شل میکرد ورم میکرد شل میکرد تا به حالت عادی میرسید یا برعکس دخدره 40 سالشه با یه پسره 17-18 ساله تیریپ ازدواج برداشتن کصکشا
    اون سوالم جواب بده یا راح هل بذار برام

    درد دل یوزر با صاب وبلاگ :)

    پاسخحذف
  2. کانگورو شماره حسابه چقدر شبیه شماره حسابه محمدرضا ناصری آزاد بود ههههه

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O