سوالات شرهی - فصل گوز پیچ

شاید خیلی از خودتون بپرسید که چرا چند وقت نبودم ، خب سوال خوبیه ولی الان این سوال مد نظر ما نیست ، من آخرین باری که اومدم تو وبلاگ به یه سوالی بر خوردم که تمام تنم لرزید و فهمیدم دارم راهو اشتباه میرم و کاملا متحول شدم، الانم متحولم ، بعد تصمیم گرفتم برم دیگه نیام، البته این یکی از دلایلاش بود، دلایل کاری و مشکلات زندگی هم بود که در رتبه دوم و سوم بود، مهمترین چیزی که باعث شد من از این وبلاگ فرار کنم و تصمیم بگیرم دیگه نیام این سوال بود و حالا که برگشتم به حول قوه باطری ، ببخشید ، به حول قوه الهی می خوام جوابشو بدم ....

من زن دارم،چرا وقتی زنمو می کنم عذاب وجدان میگیرم ، چه جوری بکنمش که عذاب وجدان نگیرم ، یه راه نشونم بدید بتونم زنمو بکنم (میلاد - اهواز) 

(با عصبانیت و فریاد بخوایند)
چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟ چرا عذاب وجدان میگیری؟ مگه چه جوری می کنی بدبختو؟ من باید بهت بگم چه جوری بکنیش؟ دیگه کارتون به جایی رسیده در مورد کردن زنتون از من سوال می کنید؟ من راه نشون بدم؟ راهش اینه که کیرتُ بکنی تو کُسش دیوث، این کاریه که همه ما می کنیم، اصلا مردا واسه این کار نیاز به آموزش ندارن، از 15 سالگی هر سوراخی ببینن سعی می کنن کیرشونُ فرو کنن توش، یعنی چی عذاب وجدان میگیری؟ مگه جقه؟ شاید خیلی بد می کنیش. اگه اینجوریه توصیه می کنم یه ذره بهش رحم کنی بالاخره زنام موجودات خدا هستن، مثل مورچه ها، از قدیم گفتن میازار زنی که کسکش است، که کُس دارد و کُس شیرین خوش است، آخرشم میگه نمیدونم چی چی فیلان بیسال که روزی در افتی به پای کُسش چو پشم کُس. خلاصه منتشو بکش وگرنه بهت نده کونت پاره است، البته شایدم چون نمی تونی خوب بکنیش عذاب وجدان میگیری که در این مورد بهت حق میدم، منم یه بار یکی رو اونطور که باید و شاید نتونستم بکنمش، یعنی اونطور که شایسته نام و نشانم بود نتونستم بکنمش هنوز ناراضی ام، البته اون تقصیره خودش بود، کسکش هی میگفت بریز توش کاندومُ در بیار بریز توش، منم این جمله رو می شنوم انگار قراره نارنجک بترکه سریع محل حادثه رو ترک می کنم، تنم میلرزه، کهیر میزنم، حالا برگردیم به بحث شیرین زنت، ببین من چندتا راه به نظرم میرسه بهت میگم که حدس می زنم بهت کمک کنه 

- عذاب وجدان را کنار بگذارید، زیرا بانوان از دادن خوششان می آید و دادن را از پدر مادر خود هم بیشتر دوست دارند (چون این وبلاگ به حقوق بانوان احترام میگذارد بعدن این گزینه رو حذف می کنم که به کسی برنخوره) 

- ای بابا گزینه بالارو حذف نکردم که نکنه به کسی بر بخوره؟ (از این گزینه استفاده نکنید چون به زندگیتون کمکی نمی کنه)

- از زنتان بپرسید که چگونه او را بکنید، خیلی صادقانه زل بزن تو صورتش بگو: عزیزم دوست داری چطوری بکنمت؟ (این جمله نه تنها بسیار سکسی است بلکه من همین الان راست کردم، زنتم کلی حال می کنه با این قضیه و خود را روی کیر شما پرتاب می کند) 

- جق بزنید (بهترین راه برای اینکه عذاب وجدان نگیرید اینه که جق بزنید تا قدر زنتونُ بدونید - البته مورد داشتیم افتاد تو خط جق زدن زنشُ طلاق داد و به جق زدن خودشم ادامه داد الان پورشه سوار میشه دیوث)

- با خانواده خود در این مورد مشورت کنید، مثلا برید به مادرتون بگید مامان چطوری زنمو بکنم؟ (آخ آخ حالا که یه بار دیگه این گزینه رو خوندم دیدم عجب ایده کسشریه - فکر کن یکی به مادرش بگه کمکم کن زنمو بکنم، بعد مامانش بهش بگه کیرتو در بیار یادت بدم - وای خدا به دور ، خدا مرگم بده - لب خود را گاز بگیرید و این گزینه را بیخیال شوید)

- خودکشی کنید، در این صورت شما دیگر هیچوقت عذاب وجدان نمیگیرید بلکه ما عذاب وجدان میگیریم که شمارو بگا دادیم 

- اگر کیرتان کوچک است از انگشتان دست برای ارضای زن خویش استفاده کنید ، از قدیم گفتن انگشت جواب میده 

- اگر کیرتان بسیار بزرگ است ، کیر مبارک را تا نصفه درون همسر دلبندتان وارد نمایید ، نباید از همه اش استفاده کنید که، آدم شاید خونشون سه کیلو کره داشته باشه نباید بشینه همه شو بخوره که ، باید کم کم بخورید (حالا بیا بخور - یعنی اینطوریاست - یعنی دقت کن)

- اگر مشکل کیرتان نیست و مثلا گشادی زنتان است یا بی حس بودن او، بهتر است در هنگام سکس او را بزنید، سکس وحشی همیشه جواب میدهد خفن (این دخترا به نازک نارنجی بازیاشون نگاه نکن، دوتا بزنی در کونشون انقدر حال می کنن، مورد داشتیم یکی دوتا در کونی بهش زده بودم خوشش اومده بود دیگه بجای اینکه بیاد بده می اومد که من بهش در کونی بزنم )

- اگر مشکلات هیچکدام نیست پس بهتر است شما که اهواز هستید به نزدیک ترین پالایشگاه نفت بروید و یکی از این لوله بزرگا که از سرش آتیش میادو بکنی تو کونت کسکش با این سوال کردنت ، زندگیم از هم پاشید سر این سوال. 

چرا زن میگیرید شما؟ وقتی نمی تونید بکنید نگیرید؟ مهم ترین عامل زن گرفتن کردنه (البته من خودم فمنیستم و با نگاه ابزاری به زنان مخالفم ) ولی خب اگه سکس نبود کی زن میگیرفت؟ (البته من این حرفارو قبول ندارم و دارم برای قانع کردن دوستمون میگم) اگه سکس نباشه همه حوصلشون تو زندگی سر میره، من یه دوستم ازدواج کرده میگه هر وقت کاری نداریم بکنیم سکس می کنیم، بیشتر وقتام بی کارن کسکشا، دوماه پیش دیدمش پیر شده بود انقدر سکس کرده (البته زنان روح بزرگی دارند و چیزی که در کنار زنان مردان لازم دارند حس همدردی و حس آرامشی است که از وجود آنان میگیرند) بکن بره بابا، نمی تونی بکنی زن نگیر برو جق بزن. دیوث زنه خودش اومده شوهر کرده که یه عمر به سلامتی و میمنت بده (البته زنان معیار های والایی همچون تکامل انسان به وسیله پیوند زناشویی و یا عشق را بیشتر دوست دارند و از سکس متنفر میباشند) بکنش چون می خواد بده، نده مریض میشه، هورموناش بهم میریزه،نده عصبی میشه، دخترایی که سکس دارن آورمترن چون میدن خودشونُ خالی میکنن بکن کسکشو (ببخشید دارم در مورد زنت اینجوری حرف میزنم ولی من قصدم کمکه . بوس بهت ) برای این کار اصلا نیازی هم نیست به خودت زحمت بدی، فقط کافیه راست کنی بری بشینی رو تخت، بعد به زنت بگو دور خیز کنه بپره رو کیرت. فقط خیلی مراقب باش چون این دخترا خیلی چلمن هستن یه وقت خنگ بازی در میارن با زانو میان رو تخمت بگا میری (البته هوش و درایت زنان در طول تاریخ بر همگان به اثبات رسیده است) 

پیوند زناشویی خود را خوشبو کنید با بوی سکس ^_^ 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O