زندگی خود را اینجا بسازید

چند وقت پیش نشسته بودم روش داشتم فکر می کردم (توصیه می کنم حتما بشینید روش فکر کنید چون خیلی فکر آدمُ باز میکنه) بعد به این فکر می کردم که چرا اصلا کسی باید این وبلاگُ بخونه بعد با خودم نشستم یه سری ایده آل یا یه سری ملاک گیر آوردم که اینکه شما کسخلا میاید اینجا و اینارو می خونید و توجیه کنه، پس از این به بعد عذاب وجدان نداشته باشید و با خیال راحت بیاید تو این وبلاگ انگار دارید کتاب ژان پل سارتر می خونید به خودتون افتخار کنید

- برای زندگی بهتر و برای موفقیت در جامعه نیازی نیست که آدم موفقی باشید همین که این وبلاگ را دنبال کنید به سمت موفقیت سوق داده میشوید زیرا هر چیزی برای موفقیت در جهان نیاز دارید در این وبلاگ یافت میشود مثل: روش کُس کردن، روش کیر خوردن (همانا همه آدم موفق های دنیا این دوتا کارو خوب بلدن )


حالا سعی می کنم به یه سری سوالاتی که توی ذهنتون در مورد این قضیه هست پاسخ بدم، پس سوالات از دهن شما کسکشاست و جواب ها از دهن منه جذاب ...

چرا بايد اين وبلاگ را دنبال کنیم؟
به چند دلیل : 1 - ما اینجا از کیر و کُس میگوییم که شما عقده ای از دنیا نروید 2 - با اصول زندگی زناشویی آشنایتان می کنیم که شما در آینده شرمنده آلت تناسلی همسرتان نشوید و حسابی از خجالتش در بیایید 3- پولدار میشوید (نمیدونم این وبلاگ چه طوری میتونه پولدارتون کنه ولی خب همینی که هست) 4 - به شما شخصیت میده (شما یه مشت آدم بی شخصیت هستید که با خوندن این وبلاگ شخصیت کیریتون شکل گرفته میشه - خوب نیست ولی از هیچی بهتره) 5 - برای خود ارضایی نیازی نیست به سایت های پورن بروید زیرا اینجا همه چیز تحریک آمیزه و بوی لا چاک میده 6 - ما حتی اگر برای ده دقیقه شما را از فیسبوک و توییتر و وایبر لعنتی دور کنیم کار خود را کرده ایم (آخ آخ اگه بدونی این گزینه چه ارزشی داره) 7 - هنوز هم شهره خواننده خوب کشورمون شهوت انگیزه (این گزینه همیشه توی وبلاگ استفاده شده ولی شما ندیدین ، چون من اکثرن خودم تا شهره رو می بینم دستمو چند بار محکم میمالم رو کیرم) 8 - ما به شما یاد میدهیم که احترام پدر مادرتان را نگه دارید (همین که میگیم پدرمارداتونُ نیارید اینجا خودش یه نوع آموزشه جاکشا اونجوری هم به وبلاگ نگاه نکن با اون فیس تخمیت شبیه روغن ته مایتابه است بعد از سرخ کردن کوکو)  9 - ما به شما یاد میدهیم که با خونواده خود سکس نکنید (اینو تا حالا یاد نداده بودیم ولی همین الان که گفتیم حله) 10 - من سنگ صبرو شما هستم (چیزایی که روتون نمی شده به باباتون بگید اومدین به من گفتین، پس همه تون بهم مدیونید کونده ها) 11 - من حق پدری به گردن همه تون دارم (کسشر گفتم شرمنده) 

چرا این وبلاگ مفید است ؟ 
چون ویتامین دارد (توضیحش همین بود) 

هدف وبلاگ چیست ؟ 
هدف مدف بیلمیرم 

شما ترکید ؟ 
نه خرم 

توهین قومیتی ؟ 
نه 

جواب سه تا سوال بالاترو نمیدین ؟ 
نه 

آیا ترویج بی ادبی کار خوبیست؟ 
بله 

چرا؟ 
به خودم مربوطه 

توضیح بدین...
ببینید بی ادبی در جامعه مجازی تنها راه خالی کردن عقده برای جوانان این مرز و بوم (عجب جمله خفنی شد ) چون جمله خیلی به سمت خفن گرایی پیش رفت و از آرمان های وبلاگ دور شد بقیشو نمی گم ، تازه ما بی ادب نیستیم فقط با ادب نیستیم 

کیر؟ 
صد در صد 

الگوی شما در زندگی کیست ؟ 
اصخر 

اصخر کیست ؟ 
داداش اکبر دیگه 

این وبلاگ آیا می تواند الگوی خوبی برای جوانان این مرزو بوم باشد؟ 
بنظرم این وبلاگ تنها مرجع کامل برای الگو بودنه گزینه دیگه ای در این حد وجود نداره 

آیا فکر می کنید خوانندگان به شما مدیونن؟ 
همه زندگیشونُ به من مدیونن 

الان یه لحظه جو گیر شدی فازه خدا بودن برداشتی؟
نه جوگیر نشدم من همیشه فازم همینه 

اگه کسی نخواد دیگه بیاد تو وبلاگ باید چی کار کنه؟
راهی نداره بیای اینجا معتاد میشی دیگه باید بیای ، حداقل واسه کپی 
اصن فحش مادر گذاشتیم بالای وبلاگ که هر کی بیاد بره دیگه نیاد فحش مادر می خوره

نظرت در مورد کپی چیه ؟
کپی اگه از صفحه اول شناسنامه باشه یا از کارت ملی باشه بدرد می خوره ولی کیرم تو بقیه کپیا 

بزرگترین تاثیر وبلاگ ؟ 
زندگی زناشویی موفق 

کاری باری؟ 
فدا مدا 

امری باشه ؟ 
چش باشی شما 

خدافظ 
فنا . موج  موچ بای :*


یه ذره بیشتر رو سوالاتتون کار کنید بچه ها سوالات اساسی تر بپرسید، پس فهمیدیم که اینجا می تونید زندگی خودتونُ بسازید و مثل بقیه آدما لوزر نباشید، موفقیت از آن ماست 

تا برنامه آموزنده دیگر بعد از توالت دستاتونُ بشورید ^_^ 


۳ نظر:

  1. http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.persianevents.net/wp-content/uploads/2014/12/Shohreh-Solati.jpg&imgrefurl=http://www.persianevents.net/artists/shohreh-solati/&h=275&w=183&tbnid=S7GJZlXaL7S5uM:&zoom=1&tbnh=186&tbnw=123&usg=__s_rskOMKayBmj_rO00Cfuyvwl10=&docid=VkO48uq2VsdTwM&itg=1&ved=0CJ8BEMo3&ei=-WkJVeKAOMjiO_i-gfAP

    پاسخحذف
  2. دوس دخترم بیشتر به خدارضایی گرایش داره تا اینکه بخواد باهام سکس کنه ..
    خونه خالیم که بریم فقط میگه با انگشتات چوچولمو بمال .. از نوک سبابه انگشتم تا مچ دستم لجن بسته بخدا،فقط به فکر خودشه .. حتی یک بارم نشده کیرمو تو دستاش بگیره ناموسن خسته شدم از این وضعیت .. کمکم کن تا بکنمش/خیلی مرسی
    بهزاد از گینه بیسائو

    پاسخحذف
  3. کانگورو جون یه شماره از خودت نذاشتی لااقل برو تو این سایت یه شماره بگیر بعد باهاش یه وایبر فعال کن در خدمتت باشیم راستی شماره این سایتو واتس آپ قبول نمیکنه فقط وایبر . اگه اکسپت کردی شمارتو بذار پیامت بدیم اینم سایته :
    k7.net

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O