درک موقعیت - بُــوی ورژن

درک پسرا از موقعیت های مختلف دوس دخترشون : 

دختر: عزیزم کار دارم 
پسر: باشه کاراتو بکن بعد بیا خونمون سکس کنیم 

دختر: عزیزم کار دارم باید زود برگردم خونه 
پسر: بیا قول میدم یه کاری کنم زود بیاد تموم بشه 

دختر: عزیزم بیام بیرون از خونه نمی تونم زود برگردم 
پسر: تو بیا یه کاری می کنم دیر بیاد که مجبور نشی زود بری

دختر: پدرم سکته کرده :( 
پسر: بیا خونمون سکس کنیم ، میگن واسه سکته خوبه 

دختر: کمرم درد می کنه 
پسر: خب آروم آروم تلمبه میزنم 

دختر: تنگی نفس دارم نمی تونم بخورم 
پسر: خب نخور فقط لیس بزن 

دختر: قطع نخاع شدم 
پسر: الان ویلچر می خرم میام میارمت اینجا که یه حالی با هم بکنیم 

دختر: آپاندیسمُ عمل کردم بیمارستانم 
پسر: میتونی بیای تو توالت بیمارستان؟ می خوام ببینمت دلم تنگ شده 

دختر: عزیزم تصادف کردم دارم میمیرم 
پسر: بنظرت راه بیوفتم برسم بهت ، از وقتی برسم پیشت چند دقیقه زنده میمونی؟

دختر: باکره ام 
پسر: بای

دختر: مادرم مُرد 
پسر: بعد از سوم چی کاره ای ؟ 

دختر: عزیزم پریودم 
پسر: خب بیا از پشت بکنمت 

دختر: عزیزم هم پریودم هم اسهال دارم 
پسر: بیا بخورش فقط 

دختر: عزیزم هم پریودم هم اسهال هم شدید سرما خوردم
پسر: خب بیا فقط ممه هاتو بخورم 

دختر: عزیزم هم پریودم هم اسهال دارم هم سرما خودم سینه هامم که تو آتیش سوزی سوخته 
پسر: دستت که سالمه بیا برام جق بزن خب 

دختر: عزیزم هم پریودم هم اسهالم هم سینه هام تو آتیش سوخته ، هم سرمای شدید خوردم دستامم دیروز شکست
پسر: ای بابا خب بیا یه ذره کیرمُ بمالم به کمرت حداقل 

خلاصه باید بدید دیگه ^_^ 

۱۱۱ نظر:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    ایییول
    چند روز نت نداشتم سر بزنم کی اومدیییی
    ایول دمت گرم
    ولی گاااییدیمون حسابی :((((((

    پاسخحذف
  2. کجابودی پس تو..
    دهنمون سرویس شد از بس اومدیم برگشتیمم..

    پاسخحذف
  3. سلااااااام عجقم ^_^
    خوشحالم از برگشتنت

    پاسخحذف
  4. سلام،بعضی وختا که تو سفینه فضایی با الکساندر(همکارم) سکس میکنیم به علت نبودن جاذبه وختی کیرش رو به درون کصم فرو میکند ناگهان 10متر اونورتر پرتاب میشوم ..آبشم وختی میخاد بپاچه رو صورتم میرود میچسبد به سقف سفینه.. چگونه این مشکلات را در هنگام سکس در فضا برطرف کنیم؟؟
    "انوشه انصاری از ایستگاه فضایی"

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ینی ریدم تو مغزت جررر خوردم=))

      حذف
  5. سلام علیکم/ دو نوجوان هستیم که مدتی پیش به عتبات عالیات مشرف شده بودیم و مورد تجاوز وحشیانه جنسی از سوی دو شرته عرب قرار گرفتیم. به ما بیاموز تا چگونه انتقام گاییده شدن خودم و دوستم را از اعراب بگیریم و خارشونو بگاییم تا دیگر خایه نکنند ایرانی را در فرودگاه بگایند؟ با تشکر
    دو حاجی-سفارت عربستان در ایران

    پاسخحذف
  6. زود پاسخ بدید بدهی بالا آوردم
    سوالم:تو این اوضاع کشور عزیزمون ایران که دخترا همشون پسرهارو میتیغن چطور و با چه شیوه هایی میتوانیم دوس دختر خود را بالای 200هزار تومان تیغ بزنیم؟
    شهرام جزایری،اوین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. الان از یه دخدر بخای 200 تومن بتیغی باید 400 تومن خرج اون نقشه های تیغیدن ازش کنی..
      به مولا نمی ارزه داش شهرام ، برو سرکار انقد کون گشاد نباش

      حذف
    2. باشه داداش :)))))

      حذف
  7. سام علیک. تو پادگان یه همخدمتی دارم خیلی کون تمیزی است. هروقت میبینمش تحریک میشم و از خود بیخود میشوم .. تو بُرجک همش به عشقش جق میزنم..چجور بهش بگم میخوام بکنمت اونم بیاد رو تختم بهم بده؟
    کیانوش از 05کرمان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اون آشپزای کس ننه ی پادگان مگه کافور و لیمو بهمتون نمیدن؟
      شاید باورت نشه ولی سوالتو خوب که خوندم کیرم راست کرد :-(

      حذف
  8. دوس دخترم بیشتر به خدارضایی گرایش داره تا اینکه بخواد باهام سکس کنه ..
    خونه خالیم که بریم فقط میگه با انگشتات چوچولمو بمال .. از نوک سبابه انگشتم تا مچ دستم لجن بسته بخدا،فقط به فکر خودشه .. حتی یک بارم نشده کیرمو تو دستاش بگیره ناموسن خسته شدم از این وضعیت .. کمکم کن تا بکنمش/خیلی مرسی
    بهزاد از گینه بیسائو

    پاسخحذف
  9. سلام و درود بیکران،من 17 سالمه و زنم 21 سالش.. هرموقع که زنم رو میکنم زود میره به زنای همسایه میگه .. اونام فردای سکس منو میبینن میخندن .. کیرم بزرگه،سکسم قوی، فقط موندم دلیل خنده شون چیه؟ جوابمو بدید تا بازیچه دست یه مشت جنده نشم.. مچکرم:-*
    رضا دودول طلا هستم از تنب کوچک

    پاسخحذف
  10. همسری دارم زمانی که میخوام از کون بکنمش روم اسلحه میکشه و شلیک میکنه تیر از بقل کیرم رد میشه.. بارها اتفاق افتاده که تفنگ رو گذاشته رو پیشونیم گفته کسمو لیس بزن و مجبور به لیس زدن کسش شدم/ با این همسر دیکتاتور و اسلحه کش چیکار کنم تا تفنگش رو بزاره کنار و از کون بده و کسشو دیگه به زور لیس نزنم :(
    ابوبکر از سیستان و بلوچستان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بیشتر شبیه درد و دل بود تا سوال !!
      واقعن سکس در خانواده های لب مرز خیلی پُر استرسه .
      از این ور جیش العدل از اونور همسرتان، از اونطرفم باید مراقب باشی ماری عقربی چیزی نیشت نزنه .

      حذف
  11. سلام،بنده راننده تاکسی هستم هر بار که مسافر دختر سوار میکنم ازش کرایه نمیگیرم،پیش خودم فکر میکنم پول نگیرم شاید ازم خوشش بیاد و بهم کُس بده اما یه مرسی میگن و میرن.. زندگیم بخاطر این ضعفم داره بگا میره.. راهنماییم کنید تا این فکر ازم دور شه و بتونم کرایه رو ازشون بگیرم..ممنون
    عـمـاد قـویـدل از میدونِ تجریش

    پاسخحذف
  12. سلام بی تلبیت.
    با هر پسری دوس شدم منو گایید و در اوج ناباوری فرار کرد.. با این شناختی که از پسرای گرگ صفت دارم میخوام شوهر کنم با 110 تا سکه امکانش هست اونم منو بگاد فرار کنه؟؟اونا سکس میخوان منم در اختیارشونم پس چرا میرن دیگه نمیان؟:(
    خسته م از زندگی،،خدایاااا منو ببر تو آسمونا پیش خودت:(
    (نیلوفر از خونه تیمی)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با ارز سلام
      ارض
      ارذ
      ...
      ما ارائه دهنده انواع روش هایه کردن هستیم تحت لیسانس فرانسه
      امری داشتید خبر بدید
      خدافظ

      حذف
    2. پوریا خوبی تو؟
      مشکل روش کس دادن دارم مگه؟ اونقدر که من آبکیر دیدم اگه همونقدر از چشمات اشک میخواست بیرون بیاد کور میشدی / شما پسرا که کردن بلد نیستید بیاید تا یادتون بدم ، زود انزالای بدبخت
      خدماتت رو واسه عمه ت ارائه بده آفرین
      پسر به این کسمغزی نوبره والا

      حذف
  13. الدولة الإسلامية في العراق والشام۲۳ فروردین ۱۳۹۴، ساعت ۸:۳۴

    سلام چطوری؟ یه مدتی هست که عضو گروهک داعش شدم و به جهاد نکاح مشغولم.،انقدر منو میکنن که بیا و ببین. اگه بهشون کص ندم منو میندازن تو قفس بعد آتیشم میزنن،،انقدر صُب تا شب گاییدنم که پاره پوره شدم../چیکار کنم دیگه ازم بدشون بیاد و نکنن منو و بعدش نکشن؟؟؟
    خدیجه از کوبانی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خب فرار کن بیا ایران تو یکی از همین خونه تیمی ها مشغول به کار و خدمت شو.
      اینجا آتیشت نمیزنن تو قفسم نمیندازنت ولی بجاش مث خر میکننت ؛بیا ایران بیا دیگه؛ حداقل میدونی پیشرفت توی کارت هست و بعد چند سال خاله میشی

      حذف
  14. درود یوسف کانگروئه بن سیرین جان..دیشب خواب دیدم خدا داره منو میکنه از این کارش ناراحت شدم بهش گفتم دیگه نمیپرستم تورو سیکتیر کن..،یه اشاره کرد تمام فرشته ها ریختن سرم گاییدنم آبشونم ریختن روم اونجا تبدیل شد به دریای آبکیر و بعد توش غرق شدم. حالا خواهش میکنم این خواب منو تعبیر کن تا ساعتای بی خوابیم تغییر کنه ،/چوخ ممنون
    چاوشی از جزیره موریس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آبکیر از توی قاب روی میز بیرون نیومد؟؟

      حذف
  15. «افـسـر جنگــ نـرم»۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ساعت ۱:۵۷

    وبلاگ دارِ فاسد و ملعون توجه داشته باشید.. طی چند سال گذشته بسیاری از جوانان ما را با مضامین غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی از راه دین منحرف کرده اید و به ترویج و ترغیب سکس،خشونت،زِنای محسنه،سکس با محارم،تجاوز جنسی و فحشا نموده اید..
    ما به خوبی میدانیم متاسفانه شما و امثال شما وبلاگدارها مزدور انگلیس و صهیونیستها هستید و قصد سُست کردن و تزلزل اعتقادات جوانان این کشور با تمدنی 1400ساله را دارید و ریشه نظام و ولایت را نشانه گرفته اید.
    لـذا اینجانب به عنوان یکی از افسران ارتش جنگ نرم(سایبری) وظیفه انسانی خود میبینم تا وجود منحوس شما بی خردهای از خدا بیخبر را از کشور امـام زمان(عج) مصون و مطهر نمایم.. سوگند میخورم زمانی به درازا نمی انجامد تا طناب دار بر گردن شما وبلاگداران مزدور بیندازم و لحظه مـرگِ شما را به نظاره بنشینم.انشالله\\
    «از طرف سرباز جان به کف که ازرائیل با اکیپش جوره پس سـردار حاج قاسم سلیمانی»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سردارجان آلت تناسلی صاحب این وبلاگ را هم نمیتوانید تناول کنید .. چه برسد به ترور او !!

      حذف
    2. حاج قاسم خودتو مشغول پیدا کردن این وبلاگدار بدبخت بیچاره نکن بابا ..کار واجب داریم، موشک های اس-300 امروز رسید زود از این وبلاگ و یاهو مسنجر آفلاین شو بیا بزنیم دهن داعشیارو بگایم .. حاجی دیر بجنبی گاییدنموناااااا

      حذف
    3. «افـسـر جنگــ نـرم»۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ساعت ۲:۴۹

      اس-300 رو قرار بود نیارن که.. ای بابااااا باشه پس وایسا یه دوش بگیرم پشمامم بزنم از عملیات قبلی همینجوری مونده نزدمش ..❤ ☠

      حذف
    4. حاجی یادم رفت بهت بگم اومدنی یه شارژ ایرانسل 2000 تومنی بگیر بیار باهات حساب میکنم ..یادت نررره .. اجرت با سیدالشهدا :-*

      حذف
    5. وایسا ببینم .. فحشا،تجاوز،سکس چه ربطی به این نویسنده وبلاگ داره؟
      جاکش پول ایران رو میریزید تو حلقوم حزب الله لبنان و بخش عظیمی از اون رو هم سرازیر میکنید به سمت سایت های هسته ای .. و در مجموع ایران دچار رکود اقتصادی و تورم و بیکاری میشه.
      مستر قاسم خواهشن دیگه سعی نکن درد کون رو به شقیقه ربط بودی. وبلاگ نویس عزیز با محتوای وبلاگش باعث رشد 0/18 درصدی اقتصاد آمریکا و اروپا شده ..میدونی چرا؟
      چون همه راست میکنن میان پیش ما تو آمریکا و انگلیس سکس میکنن و درآمدزایی میشه برای ما ، نه اینکه فکر کنین ما کسکشیم نــه! ما مثل صاحب وبلاگ فقط و فقط به فکر کیر جوانهایی ایرانی هستیم .. تشکر میکنم ازشون .. ایشالله بیاد پیش ما جبران کنیم :*

      حذف
    6. سران فتنه را آزاد کنید و جسارتا انقدر چوب تو کون این نویسنده های وبلاگ نکنید کس ننه ها

      حذف
    7. علی از نوشته سرگشادت خوشم اومد داداش،درست وسط این همه حرف کیر و کس بازم به فکر رهبران موج سبز بودی.. جایزه صلح نوبل رو الحق که لایقشی جاکش خان 3>

      حذف
    8. دوستان با یکدیگر مشاجره نکنید..هدف دُژمن همین گایین یکدیگر و تفرقه افکنی بین شما و این وبلاگ بوده و هست...
      آگاه باشید در جواب به کامنت هایی که میگذارید و نمیگذارید تا بهانه دست امریکای خونخوار و کس ننه ندهید....... کیر ملت دهنتون

      حذف
    9. عه آقا شمایید؟؟ قربونتون برم:(((. کجا مجایی؟؟خیلی دوستت دارممم، میشه بیای بگایی منو تا راحت شه زندگیم؟؟؟ :(

      حذف
    10. الهام تو تا رحم ت آخرین تخمکش رو رها نکنه نمیخوای دس از این جنده بازیا برداری؟ کیرم تو کست باشه؟

      حذف
    11. با ارض سلام و کیر خرر خدمت آقای افسر جنگ نرم
      کیرمم نیستی خوشم میاد عرضو بنویسم ارض اصن ارض تو کس ننت
      کیره همه بچه های این وبلاگ تو حلقوم مبارکت افسر جنگ نرم
      و من ال کانگورئه توفیق
      ^-^

      حذف
    12. «افـسـر جنگــ نـرم»۲۷ فروردین ۱۳۹۴، ساعت ۲۲:۳۸

      پوریا سلام، قربونت برم
      از طریق ip آدرس خونتو پیدا کردم .. ساعت 6 صبح ریختیم ورداشتیم بردیمت میفهمی کیرتم با نه .. تمام نسخه ها و ورژن های "عرض" رو کردم تو مقعدت میری ادامه تحصیل دادی کاملا متوجه میشی کسشر نگی .. کله کیری :* ❤

      حذف
    13. وبلاگ کانگروئه عزیز و محترم میشه شماره ت رو بزاری برام تا یه مصاحبه خبری از طریق تلفن داشته باشیم؟ ممنون میشم

      حذف
    14. هوی مسیح کصخل شدی؟؟صاحاب این وبلاگ اولش با تلفن صحبت کنه شک نکن 48ساعت بعدش تو ملاقات حضوری میکنتت..
      بهتره مصاحبه رو بزاری به عهده من

      حذف
    15. کسرا جان خب اینطوری که تورم میکنه دیفوونه !!

      حذف
    16. آخ راست میگیا :)))))))))

      حذف
    17. بچه ها این سردار قاسمی نیس ، پروفایلش فیکه ... کار ساندیس خوراس ریدم رو سرشون جاکشارو

      حذف
    18. این وبلاگ باید جزو آذربایجان بشه
      فارسای خــر قدرشو نمیدونن

      حذف
    19. جعفر کیرم تو کس ننت خوارکسده یبار دیگه زر بزنی از ترمینال جنوب سوار ماشینای اردبیل میشم میام سراغت ننتو میگام

      حذف
    20. hosein irani سیکتیر بابا گوتورن
      فارس هستی ولی اسمت عربیه که کونی
      عربا تو قادسیه خوب کردن تو کونتون خوشم اومد هاهاهاهاهاها

      حذف
    21. الایرانی الوحشی :poop:
      الایرانی الوحشی :poop:
      الایرانی الوحشی :poop:

      حذف
    22. خالد اینو خوب اومدی ایول بزن قدش ^-^

      حذف
    23. جعفر کس ننت =)))

      حذف
    24. گارداش چرا فوش میدی؟؟!
      خالد ننه و سیکیم که با پروفایل جعلی کامنت میزاری :(
      فارس فاشیسم

      حذف
    25. واقعا متاسفم برای این فرهنگ ضعیف ایرانی ، همین حرفاست که کشور رو نمیزاره به سمت جلو و پیشرفت سوق بده و 36 سال هست که آخوندای مادرجنده دارن دهنمون رو میگان .. کیر شوهرم دهن تک تکتون کس ننه ها

      حذف
    26. منصوره خجسته باقرزاده۲۸ فروردین ۱۳۹۴، ساعت ۲:۵۷

      مریم ... جنده خانوم دهنتو میبندی یا جررت بدم لاشی

      حذف
    27. منصوره کی گفته بیای اینجا؟؟ زود ساین اوت کن ببین مجتبی چی میگه داره صدات میکنه

      حذف
    28. سلام خدمت آقای جنگ نرم
      خواستم بگم داداش زنگه دوم هستیم تشریف بیارید کله پاچه هم داریم برا صبح
      راستی عجب هکره کسمغزی هستی که نمیدونی وقتی فیلتر شکن وصله آی پی تغییر میکنه فقط یپا از خونه حاج آقا اوباما سر درنیاری

      حذف
    29. سلامه من به تو ای افسره جنگ نرم
      عرضم به درزتون شایدم درذتون نمیدونم کیر خوریشم به تو نیومده
      کس کش اوله صبح رفتم یه دست کامل کله پاچه گرفتم دیوس
      تازه تخماشم برات نگه داشتم
      پ کجا موندی عجیجم
      از این به بعدم از رو کس ننت حرف نزن کس کش
      میخوای یه کاریو بکنی بکن کس کش مادل قهوه
      مرتیکه کیری هی از کیرو خایمون بالا میره
      دیگه نبینمتا وگرنه از طریق ip میام خدمتتون خخخخ
      ارادت وکیر آقام تو دهنت

      حذف
    30. «افـسـر جنگــ نـرم»۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ساعت ۴:۰۷

      سلام پوریا صبحت بخیر بچه جون
      دهه هفتادی هستی دست خودت نیست این نوع کامنت گذاشتن، نوع نگارشی که داری نشون میده از رو وبلاگ الگو برداری کردی. خیلی کودکی هنوز..
      بچه مدرسه ای هستی کاملا مشخصه یه دونه مـو تو کونت قاچاقه! خوراک گاییده شدنی به مولا :-* مادر اون وزیر آموزش پروش رو گاییدم که انقدر وقت آزاد واسه دانش آموزای کس ننه ای مثل تو گذاشته که بیان اینجا.
      حیف همین چند کیلوبایتی که واسه جواب دادنت هدر رفت..
      و در آخــر:
      کانگروئه اگه بدونه بچه مدرسه ای داره این وبلاگ رو چک میکنه شاید دیگه هیچوقت آپدیت نکنه.. واسه 4تا بچه نوشتن انگیزه نویسندگی رو درجا در نویسنده میکشه..

      حذف
    31. سلام خدمت آقای افسر جنگ نرم
      عزیزم اولا زیاد گوه خوردی گوشه لبتو تمیز کن
      داداش همین عقیده های عقب موندتونه که این کشور رو به این روز اینداخته
      البته شما نقش کیره منو داری
      بعد عزیزم بهت بگم که وقتی یه گوه خوری میکنی روش بمون
      از قدیم گفتن کمپوت آی پی برا خودت باز نکن و اگه میکنی تا آخرش بخورش
      بعد داداش من از لفظاش خوشم میاد دوست دارم بگم بخندم انقد از کیره ما بالا پایین نرو
      انقد حسودو بدبختین شما و امثال شما تا یکی هدفش خندوندن چند نفره میاین میگین زید ملکه اینگیلیسه و میخوان کشورو نابود کنن و ...
      در کل کس ننتون
      خایه هم داری پاشو بیا پارک فجر افسریه هروز ساعت 5 تا 8 بهت نشون بدم کیر به چی میگن کسکش

      حذف
    32. سلام پوری جون
      کسشر نوشتن و تهدید کردن که کاری نداره،اگه این گنده گوزیارو ازت بکش بیرون هیچی ازت نمیمونه
      افسر جنگ نرم 5 تا 8 رو مامانته ، یه ساعت دیگه بگو حتما میاد
      کیر احمد ایراندوست مستقیم تو کس ننه ت

      حذف
    33. سلام افسر جنگ سفت (ملقب به: خایه ماله یارو نرمه)
      اولن بسم االله رحمان رحیم
      دومن کیرم کلفته کسشر میگم ننتم میگام
      کیر آقامم مستقیم تو چشت
      ننتم میدم به آقا بزرگم من از این چندشا خوشم نمیاد
      بعد وقتی آدم یه کسشرری مینویسه باید روش بمونه
      میگی ip من میگم بیا پارک فجر تا ننتو بگام
      اوکی؟؟
      کس ننت

      حذف
  16. ولگرد عزیز
    مدتی است با دختری آشنا شدم ولی متاسفانه هر وقت دست من را در دستانش میگیرد شق میکنم و این موضوع من را آزار میدهد ....چه کنم؟؟!!

    پاسخحذف
  17. سلام بر کس کش بزرگ کیرم تو حلغت
    حلقت نمیدونم
    کیری کجا بودی؟؟؟؟
    به گا رفتیم تو این مدت بیا یه عرض کیره خری کن شاد شیم

    پاسخحذف
  18. پیتزا فروشی و فست فود۲۸ فروردین ۱۳۹۴، ساعت ۰:۰۳

    آدرس پیتزا فروشی و فست فود الينا:
    ستارخان خيابان بهبودي
    ستارخان
    66551833
    66551834
    پيتزا الينا

    پاسخحذف
  19. دانلود رایگان بهترین فیلمای سکسی،پورن،سوپر برای موبایل با کیفیت مناسب
    .
    .
    www.3gpking.com

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. full hd یا لااقل 720 بلوری نداشت بدردم نخورد
      بازم ممنونم

      حذف
    2. با دانلود منیجر تا بیشتر از 60% نمیره و error میده .
      یه سایت بهتر نداری؟

      حذف
  20. دانلود آهنگ جدید و فوق العاده بسیار خیلی زیبای امیر تتلو به نام کی از پشت لباستو میبنده
    لینک دانلود و پخش آنلاین:
    http://www.radiojavan.com/mp3s/mp3/Amir-Tataloo-Ki-Az-Posht-Lebaseto-Mibandeh

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فحش گذاشتم هر کی این آهنگو گوش بده

      حذف
    2. آنتی تتل جان شما آزادی که هر آهنگی رو گوش نده؛ اگه با عمو تتل مشکل داری و حسودیت میشه دیگه تو این وبلاگ نیا
      اینجا همه طرفدار عمو تتلن

      حذف
    3. کصخل کی پشت لباستو میبنده آهنگ فوق‌العاده ست؟؟؟
      کیرم تو این فوق العاده
      اصن کیرم دهن تتل کصکش خایمال مادر الکسیس

      حذف
    4. کیومرث عشق عمو تتل۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ساعت ۷:۰۲

      ahmad rafiqi
      احمد خان شما اگر با استاد تتلو مشکل داری دلیل بر این نمیشه که اینجا فحش بدی.
      این وبلاگ برای تتلیتیاست.. حاضرم این موضوع رو به رفراندوم بزاریم تا ببینیم چن نفر طرفدار تتلو هستن ..
      پس کس نگو و برو همون آهنگای جکی چان رو گوش بده.
      کیر تتلو تو کون بدخواهاش

      حذف
    5. کص نگو اوبی مقام
      جکی چان کجا عاهنگ داده بیرون کصمیخ
      در ضمن اگرم بده صد در صد با ضمانت بهتر از اون خایه دوسته (تتل تعطیل)
      برو بینم شاس ممد
      همون عموتون بدرد خودتون و هم سن و سالای تو میخوره
      گه خوریم موقوف

      حذف
    6. کص نگو اوبی مقام
      جکی چان کجا عاهنگ داده بیرون کصمیخ
      در ضمن اگرم بده صد در صد با ضمانت بهتر از اون خایه دوسته (تتل تعطیل)
      برو بینم شاس ممد
      همون عموتون بدرد خودتون و هم سن و سالای تو میخوره
      گه خوریم موقوف

      حذف
    7. کص نگو اوبی مقام
      جکی چان کجا عاهنگ داده بیرون کصمیخ
      در ضمن اگرم بده صد در صد با ضمانت بهتر از اون خایه دوسته (تتل تعطیل)
      برو بینم شاس ممد
      همون عموتون بدرد خودتون و هم سن و سالای تو میخوره
      گه خوریم موقوف

      حذف
    8. کسکش لینک رادیو جوانم گذاشته :)))))))
      تتلو بعد منچستر اولِ ، خوب شد؟
      کیرم تو تک تکِ سلولای خاکستریتون با این سلیقه ی کیریتون

      حذف
    9. احمد بیا برو تو کون تتلو تا یزره خنک شی
      معلومه بدجور داره کونت میسوزه

      حذف
    10. بهزاد آره خوب شد
      کیر عمو تتلوام تو تک تک شیارای مغز شما پسرای حسوووود که به عموتتل فحش میدید

      حذف
    11. پانته آی کله کیری
      جنده من فقط انتقاد کردم/جنبه انتقاد ندارین شما تتلیتی های توهمی؟؟
      کیر تتلو رو به شیار مغز ما چه؟!!
      فکر کنم یه بار دیگه کامنتمو بخونی فوش ناموس میدی بم
      جنده گفتم تتلو بعد منچستر اولِ ، چیز بدی گفتم بنظرت؟؟
      یه بار دیگه کامنتمُ بخون اگه اینبار متوجه نشدی جلوی سازمان ملل همدیگه رو میبینیم

      حذف
    12. تو نوشتی:
      کیرم تو تک تکِ سلولای خاکستریتون با این سلیقه ی کیریتون

      این توهین به ما تتلیتی ها نیست؟؟؟
      الانم که میگی تتلیتی های توهمی!!
      این چی؟ این توهین نیست؟!
      جنده م که گفتی
      جنده توهین نیست؟؟
      متوجه نشدم کامنتو؟؟؟ یعنی میگی نفهمم؟؟
      دیدی همش توهین کردی
      تو شخصیت ما تتلیتی ها نیست که به کسی توهین کنیم
      روز خوش

      حذف
    13. من فقط اونجا که گفتم" پانته آی کله کیری" بهت توهین کردم که خوشبختانه تو کامنتت ذکر نکردی
      شما تتلیتیا خوبین اصن .... اشرف مخلوقاتیت شما
      جنده م نیستی،پاکدامنی
      نفهم نیستی خیلی دانایی
      امــا از اینکه کیرم تو سلولای خاکستریتون بره نمیتونم منصرف شم
      گوووزوهااا

      حذف
  21. سلام بنظرت خدا شهوت و حشر داره؟ اگه آره پس وختی حشری میشه چجوری خودشو ارضا میکنه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مردم ایرانو داره میکنه خودشو ارضا میکنه دیگه .. یه قصابی یا نونوایی برو خدا ا همونجا میگیره میکنتت

      حذف
    2. کسشر نگو بابا
      خدا هیچوقت بنده هاش رو نمیکنه ؛ لااقل منو تا حالا نکرده
      خدا به خودی خود ندارد عیبی...
      عیب از تفکر کیری بنده هایش است خیلی... واویلا لیلی .... مبادا یک شب در هوسی باشی
      به به عجب شعری نوشتم

      حذف
    3. شهوت داره بابا داااره
      هیچی فیلم سوپر میزاره میشینه تو دستشویی جق میزنه..
      خیلی جدی کیرم دهنت با این سوالت
      ناموسن غذا چی میخورین که این سوالا تو ذهن و فکر کیریتون شکل میگیره؟!

      حذف
    4. خدا مگه دستشویی میره که بخواد تو دستشویی جق بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      حذف
  22. تو این وبلاگ از کهگلویه و بویراحمد کسی برای لِـز هست؟؟

    پاسخحذف
  23. از کرج باشه بعد پسرم باشه قبوله؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دختر صحرا؟ عجب کصخلیم من ، اشتباه این پایین نوشتم.
      اگه این کامنتمو میخونی عدد 2 رو اینجا کامنت بزار

      حذف
    2. 22222222
      اما تو پسری تازه کرج خیلی دوره :(

      حذف
    3. دختر صحرا اگه اینجایی و کامنتمو میخونی عدد 3 رو کامنت بذار.
      از دهدشت باشه پسر باشه قبوله؟آفرین میدونستم میگی قبوله
      با لاین ادم کن پیام بده
      eshghebarfi1222

      حذف
    4. 333333
      میگم لِـز بعد شما پسرا کیرتونو تیز کردید منو بگایید!!
      بابا من به جنس مخالفم هیچ حسی ندارمممممممممممم /.

      حذف
    5. دختر صحرا من همون اولین نفرم
      اگه کامنتمو میبینی 444444 بزار

      حذف
    6. 4444444
      بله کاری داشتین؟

      حذف
    7. هیچی خواستم بپرسم حالت خوبه؟

      حذف
    8. خیلی خوبم ممنون

      همین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      حذف
    9. خب خدارو شکر
      همین که نه .. میخاستم بگم: کیرم؟؟

      حذف
    10. نگران شدم کیرت چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      حذف
    11. هیچی خاستم بگم کیرم تو کُست

      حذف
    12. روااانی

      آخ کُسم

      حذف
  24. کسکشا مگه چت رومه اینجا هی پشت هم کس میبافید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نکنه فک کردی اینجا کافی شاپه

      حذف
    2. http://kolobok.us/smiles/artists/connie/connie_rockingbaby.gif

      حذف
  25. 你好!我是李XX的妈妈,
    谢谢你给我们的2个惊喜:1是美丽的花,2是你会用中文写信؟؟؟
    我是

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. 艾曙辉سلام داداش،؛،
      بنظر من اول ازش بچه دار شو بعد بکنش

      حذف
  26. بابام زن همسایه رو هر شب داره میگاد،مادرم شک کرده طلاق میخاد بگیره.خونواده مون داره از هم میپاچه،تورو خدا بگو چیکار کنیم؟
    فاطمه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شماره زن همسایتون رو بزار اینجا تا به این مشکل خانوادگی هر چه زودتر خاتمه بدم

      حذف
  27. دختری که پریوده چطور باید باهاش رفتار کنیم؟؟ بعضیاشون تو این مدت مهربون میشن بعضیاشونم مثل سگ پاچه میگیرن. موندم محبت کنم بهشون یا مثل ابن ملجم باشم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سوالو پرسیدم اسممو یادم رفت بگم
      کامبیزم

      حذف
    2. داداش از من بپرسی که میگم دختره پریودُ باید مثل گوسفندای مزرعه، بحال خودش رها کنی.
      دخترا تو دوران قاعدگی اعتماد به نفسشون فوق العاده پایین میاد و خودشون رو باور نمیکنن و به همه ویژگی های منفی و مثبت خودشون شک میکنن .. از زیبایی چهره و اندامشون، فرم و استایل بدن و واژن و غیره .... حتا به اخلاق و رفتار خودشون بدبین میشن..الله اکبر ؛ همه این فکرا تو دوران قاعدگی میاد تو سرشون و نمیتونن فکراشون رو کنترل کنن و از طرفی هم دل پیچه آزارشون میده در نهایت همه این عوامل دست به دست هم میدن و دختر هارمیشه(هار یعنی وحشی،نه اینکه فک کنی میگم هآر..یعنی بخنده)
      اونایی هم که مهربون میشن بخاطر پایین بودن اعتماد بنفسشون هست که توصیه میکنم از کون بکنیشون صد در صد راضی هستن..

      حذف
    3. دکتر جون 10 خط نوشتی براش!! خب کسکش از اول میگفتی از کون بکنش خیالشو راحت میکردی دیگه

      حذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O