قوانین ^_^

وبلاگ داره 5 ساله میشه ولی خب من هیچوقت انقدر آدم تنگی نبودم که بشینم واسه وبلاگ قوانین بنویسم ، اصلا مگه خوندن کسشر قوانینم می خواد؟ حالا نه اینکه قوانینم میذاشتیم یه سریا تو صف وایستاده بودن که قوانینُ اجرا کنن، حالا نه اینکه ایرانیا خیلی به قوانین احترام میذارن، بعد اینکه بالاخره نشستم با خودم فکر کردم که یه ذره مشکلات زندگی کم شد بشینم یه سری قوانین واسه وبلاگ وزین گانگرو بنویسم بعدم اگه استقبال نشد درشو گل بگیرم برم دنبال زندگیم، بعد فکر کردم دیدم نه اینطور نیست، باید وبلاگی به این آموزنده ای قوانین داشته باشه ، یه ساعته دارم کسشر میگم . ولش کن الان قوانینُ می نویسم :

1- همه جهان موظف هستند که از قوانین این وبلاگ تبعیت کنند 

2 - احترام به پدر و مادر در این وبلاگ واجب نیست (چون کسخلا اصلا نباید بزارید پدر مادرتون بفهمن شما همچین کسشرایی  رو می خونید)

3 - آوردن کودکان زیر 2 سال در این وبلاگ ممنوع میباشد (نه بخاطر مطالب سکسی فضاییمون بلکه بخاطر اینکه بچه دوساله هنوز نمیدونه کیر چیه، آخه بیاد اینجا چی کار؟ - این وبلاگ بر پایه کیر بنا شده )

4 - کپی کردن از این وبلاگ آن هم بدون منبع اوج مادرجندگی شمارا میرساند زیرا نویسنده با تمام مشکلات زندگی به نوشتن این کساشیر ادامه میدهد و حداقل توقع دارد که از او دزدی نشود، پس مادر جنده بازی را کنار گذاشته و تقدس مادر خود را با کپی کردن از این وبلاگ به گای عظما ندهید (کساشیر = جمع مکثر کسشر می باشد - مکثر = نمیدونم چیه یه جایی شنیده بودم دلم خواست استفاده کنم ولی در کل کلمه عربیه و کیرم توش)

4.1 - تبصره خورده چهار ممیز یکه این قانون : اشتراک گذاری این وبلاگ بر تمام متجاوزین جهان، کونیان، کیریان، ایرانیان، جندگان، افغانیان، پارسی زبانان، فارسی زبانان،پرشین زبانان، پرشیا زبانان، عربی زبانان لازم نکرده ولی انگلیسی زبانان چرا، و تمام کسانی که این وبلاگ را می خوانند و نمی خوانند واجب است و میگن ثواب دارد و هر کسی این کار را نکند به نفرین این نویسنده بی پناه گرفتار می شود و بگا میرود به حق این دل شکسته ام، به ناله های شبانه ام قسم ایشالله به خاک بشینه زندگی اونی که نکنه این کارو ^_^

5 - دخترانی که این وبلاگ را مطالعه میکنند موظف هستند از طریق پیام با ادمین در ارتباط بوده و یک دل سیر به او بدهند (این قانون از همین امروز لازم الاجراست و با تمام کسانی که از این قانون فرار می کنند برخورد کیری میشود)

6 - پسرانی که این وبلاگ را می خوانند موظف هستند که با ادمین این وبلاگ از هیچ طریقی ارتباط برقرار نکنند و مثل بچه آدم به زندگیشون ادامه بدن، یعنی چی اصلا بخوان به ادمین پیام بدن؟ این گِِی بازیا چیه؟ مگه اینجا هلنده؟ (این قانون از همین امروز لازم الاجراست و با کسانی که تخلف می کنند برخورد نمیشود بلکه انقدر کم محلی میشود تا غرورشون بگا بره، زیرا نویسنده این وبلاگ کسکش است و جوراب گندیده یک دختر را به همه پسرا نمیده)

7 - همه افراد جهان که این وبلاگ را می خوانند باید بعد از خواندن این وبلاگ بروند نماز شکر به جای بیاورند و از خداوند متعال برای هر چیزی که دلشون می خواد تشکر کنن (این قانون جنبه مذهبی داشته و نشان از این دارد که وبلاگ ما نه تنها غیر مذهبی نیست بلکه با تشویق جوانان به نماز خواندن یک وبلاگ تمام عیار در عرصه مذهبی است)

8 - از راست بخوانید (این قانون باید حتما اجرا بشه چون اگه از چپ بخونید کل مطالب وبلاگ بگا میره - مگه انگلیسه که از چپ بخونید )

9 - موقع خواندن مطالب از کردن دست در دماغ جدن خود داری کنید (اینجا مگه توالته ؟ مثل آدم بیاید بخونید برید گمشید دیگه)

10 - از نُت برداری قافل نشوید (به دلیل اینکه مطالب وبلاگ بسیار آموزنده بوده و از حد شعور همه شما بالاتر است من توصیه می کنم از روی مطالبی که بنظرتان خوب و آموزنده می اید نُت برداری کنید و جزوه ای درست کنید که شاید روزی بخوایم امتحان بگریم اینجا، شما برید جزوه رو بخونید بیاد پاسخ بدین به سوالات - از این مطالبی که یاد داشت می کنید می توانید در زندگی استفاده کنید و یک آدم موفق بشوید مثل یکی از خواننده های خوبمان آقای بیل گیتس)

11 -  از خوردن چیپس و پفک و خیارو ته دیگ در این وبلاگ خود داری کنید (میاید اینجا از این کسشرا می خورید سر صدا راه میندازید ، بعضیاتونم ملچ ملوچ می کنید حال آدمُ بهم می زنید)

12- بعد از اینکه با دوس دختر خود بهم زدین شماره او را برای نویسنده این وبلاگ پیام کنید تا او هم یه حالی ببرد و انتقام شما را از آن دیو دو سر بگیرد (این قانون واجب است و هر کسی این قانون را جدی نگیرد و اجرا نکند محکوم به اعدام با کیر خر میشود - اعدام با کیر خر اینجوریه که کیرخرو گره میزنن مثل طناب دار بعد میندازن دور گردنتون بعد تخمای خرو میمالن که خر راست کنه شما خفه بشید بگا برید)

13 - دختران این وبلاگ هر وقت پشماهای خود را زدند باید یه عکس از واژن خود یا همان کُس خود یا همون سولاخ جلوشون بگیرن واسه نویسنده ارسال کنند که روحیه بگیره مطالب آموزنده تری بزاره

14 - باید به نویسنده عیدی بدهید امسال (این قانون از امسال اجرا میشه کسکشا)

15 - چون جنسیت نویسنده این وبلاگ هنوز مشخص نیست و هنوز خیلی مرموز است و خیلی آدم جذابی است پس بنابراین از سال آینده در این مناسبت ها : عید ، دهه فجر ، ولنتاین، اسپندگان، آرزمندگان، کیرخرمندان، سپندگان، آزسپندگان، روز مرد، روز مادر، روز پرستار، روز نوجوان، روز گِی ها، روز همجنسبازان کُس کن، روز جهانی کیر، روز ملی شدن صنعت نفت، عاشورا، 22 بهمن، 12 آگوست، کریسمس، هالویین، چهارشنبه سوری (میگن چهارشنبه سوری امسال افتاده جمعه هار هار هار) دهه فاطمیه، روز دختر، روز جهانی واژن، روز پدر، روز دوست، تولدم که مصادف است با دوشنبه هر هفته، روز فوت مادر بزرگم، سالگرد پدرم، سالگرد ازدواج مادرم، سالگرد ازدواج خودم در آینده، فکر کنم بس باشه فعلا، آره. تو این روز ها تمام خوانندگان موظف هستند برای من هدیه بخرن و برای من بفرستن وگرنه کونشون میذارم، یعنی شخصا میام در خونتون کیرمُ چرب می کنم می کنم تو کونتون، حالا ببین کِی گفتم 

16 - از ریپورت کردن وبلاگ بپرهیزید وگرنه میگامتون (دوستانی هستند که وبلاگ و ریپورت کردن و گوگل انقدر گیر داد تا مجبور شدم مطالبشو بزرگسالان کنم، خب عب نداره ولی کیرم دهنتون، اینم بهتون بگم که گوگل بهم گفت شما خیلی شاخی ولی اگه میشه مطالبُ برای بزرگسالان کن، منم درحالی که خیلی کول بودم و در اوج شعور به سر میبرم و زبان انگلیسی را مثل بلبل حرف میزنم در جوابشان گفتم: 
Ok Broderch, Tankio  Ke  Tel Me Siktir Plz, Very Cool, I am Now Miram Too Seeting oon Tike Dicke Donky Ro Mizanam, No Problem, Boch For All 

به شکل عجیبی مشکل حل شد و دیگه پیغامی ندادن یا فهمیدن کاملا چی گفتم یا نفهمیدن گفتن اینو ول کنید بابا این کسخله، که البته گه خوردن.الان میرم بهشون پیام بدم توهین مساوی با بلاک 

- خب قوانین وبلاگ تموم شد ولی یه سری چیزا هست که حسه و کلمه خوبی واسش نیست ، یعنی اینکه یه سری چیزا مونده که یادم نیست بعدن که یادم بیاد مینویسم اینجا شما هم رعابت کنید، هر کی این قوانینُ رعایت نکنه خره، اگه ببینم فحشِ خره جواب نده و شما قوانین و رعایت نکنید میام فحش مادر میذارم گفته باشمااااا

قوانین برای شکسته شدن است (کسشر)

یه جمله ام از خودم بگم : قانون اگه واسه ما قا نداست واسه شما نون که داشت - پس نتیجه میگیریم باید همه بهش احترام بزارید . 

کیرم دهنتون بای :* 


۲ نظر:

  1. دمت گرم کانگورو ، من پیجم تو فیسبوک 28 هزار لایک داره مطالبت اونجا طالب نداره ولی تو پروفایلم شاید گذاشتم و وبلاگ رو تبلیغ کردم
    پیجم جر خوردم از خنده است

    پاسخحذف
  2. خودت میگی حنست مشخص نی ولی ته همون نوشته میگه با کیر چرب کرده میام سراغتون
    کصخلی یا خودتو زدی به کصخلی

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O