کامنت دونی یا جنده دونی

یه سری دوستان اومدن دعوا راه انداختن تو کامنت دونی که فلانی رو گرفتن، فلانی کونی شده یه سری شایعات این چنین در مورد من ساختن، نه درست نیست من سالم نیستم ولی در امانم، من آزاد نیستم ولی گرفتارم نیستم، من زندانی نیستم ولی آزادم نیستم (عجب جمله های خفنی گفتم- فضای وبلاگ از کسشر به جملات شریعتی تغییر کرد - راستی میدونستید دکتر شریعتی تنها آدم مُرده جهانه که بعد از مرگش همینجوری داره جمله های فلسفی میگه؟ البته از پشت صحنه میگن مرتضی پاشایی سه ماه بعد از مرگش آهنگ داده و کل شریعتی رو خوابونده - شرمنده برگردیم به ادامه بحث) آخه کسکشا خب اگه نگرانید زنگ بزنید به موبالم بگید اصخر حالت خوبه؟ منم بگم نه کیرتون کنم تموم بشه بره، این کارا چیه هی میاد دعوا؟ آهان شماره منُ ندارید؟ خب پس حداقل به فیسبوکم پیام بدین، اونم که ندارید؟ توییترم چی؟ اونم ندارید؟ چه گهی می خورید تو این چهارسال نتونستید منُ گیر بیارید جاکشا؟ تو این وبلاگ نه کسی به من داده نه کسی منُ می شناسه پس به چه امیدی بیام سر بزنم؟ یکی از دوستان اومده تو کامنتا به یکی دیگه گفته : کُس نگو حرومزاده اونُ نگرفتن اون خارجه. این چه طرز حرف زدنه تو این وبلاگ؟ اون چیه ؟ ایشون !
یه مشت گوسفنده بی ادب ریختن اینجا ، برو جمله خودتُ ادیت کن اینُ بنویس: کُس نگو کُس ننه مادر جنده ، کیرم تو فیس کیریت، تخمام تو معده ننت ایشون خارج از کشور زندگی می کنن و صحیح و سالم هستن به حق پنش تن (بعدم 200000 تا صلوات بفرستید واسه سلامتیم)
اونی که فکر می کنه من خارجم یا مطمئنه من خارجم از همه باحالتره ، اون فکر کنم قضیه نروژ فلکه دومُ جدی گرفته ، البته بی راه هم نیست ، ما خونمون اسکاتلند بین فلکه اول و فلکه دوم نبش کوچه شهید اسکاتلندیه (شام تشریف بیارید) 

بعد یه سریا فکر می کنن چون ما اینجا کیر کیر می کنیم حق دارن بیان اینجا کیر کیر کنن، نه اینجوریا نیست، اینجا فقط باید کُس کُس کنید. ده روز من نبودم یکی با یکی دعوا کرده تو کامنتا ، یکی آدرس محلشونُ نوشته به اون یکی گفته بیا سر کوچمون خارتو بگام، خب اولن کسکش تو مَردی برو سر کوچشون اون خارتو بگاد، دومن تو خار بگا بودی پای اینترنت چی کار می کردی؟ سومن اینکه اون طرف یعنی انقدر کسخله پاشه بیاد سر کوچتون تو خارشو بگایی؟ بعد تو با خوده طرف مشکل داری چرا بهش فحش خواهر میدی؟ بهش فحش مادر بده حداقل. یعنی من ده روز اینجا نباشم با هم قرار میذارید میزید میزنید همدیگرو میگایید؟ خیلی تباهید بابا . یکی دیگه از دوستامون در حماسه ای دیگر گفته نه من کانگرو رو میشناسم زن داره الان رو زنشه ، اولن که کسکش من زن داشته باشم نمیرم روش اون باید بیاد روش ، دومن که تو گه می خوری در مورد کُس مبارک زن من شایعه میسازی، سومن من زن ندارم جنده دروغ نگو، من تو تهران بدنامم کسی بهم زن نمیده، تازه من که ایران نیستم نروژم، نه نروژ دوست ندارم اسکاتلندم، نه ایسلند، آره ایسلندو دوس دارم، من اونجام، ایسلند فاز 2 . کاری باری بود بیاید اونجا بزنم بگامتون، مردید بیاید سر کوچمون بزنم خارتونُ بگام :))))))

ما یه اشتباهی کردیم چندتا آهنگ از مرتضی پاشایی رو گوش کردیم و مجبور شدیم بقیه اشُ گوش بدیم و این بزرگترین اشتباه موسیقیایی زندگیم بوده بعد این کسخل مصطفی پاشایی چی میگه اومده خواننده شده؟ با خودش گفته این کسخلا وقتی مرتضی رو گوش می کردن منم گوش میدن دیگه، یا مثلا مرتضی کسخل خونشون بوده ، این با خودش گفته وقتی کسخله خونمون تونسته انقدر معروف بشه منم میتونم، یا باباش بهش گفته برو خواننده شو راه داداشتُ ادامه، اون کم رید به موزیک تو برو بیشتر برین. اینو جون مادرت، من وسط مطلبی که دارم می نویسم ذهنم می پره یه جای دیگه یه چیز دیگه می نویسم انقدر قاطی کردم بعد شما میاید دعوا می کنید که چرا فیلانی نمی نویسه یا چه گهی داره می خوره؟ کیرم دهن خالق اینترنت 


میدونید چرا می خوام در اینجارو گل بگیرم؟ چون خودم از کپی ناراضی ام ولی خودم عامل کپی ام، هر وقت این کسشرارو می نویسم یه سری کسکش مادر جنده میان اینارو کپی می کنن با این کسشرا مخ می زنن می کنن و جالبه بگم خیلیا از کیر ما به نون و نوا رسیدن، خلاصه اینکه به یه سریا باید گفت: کسکش اینی که که نوشتی کپیه به قیافت نمی خوره بردار ببرش بزارش سر جاش، مال اونجاست، مال اینجاست (اشاره به کیرم) نه ببخشید منظورم وبلاگه بعد اینکه بعد از دوماه دارم می نویسم میدونم دیگه مخاطب نداره چون من دوتا دوست که بیشتر تو اینترنت ندارم یکیش ول گرده کسکشه و اون یکی آقا گرگه دیوث که اینام با مجازی بازی وداع کردن و دیگه نمی تونن به اشتراک بزارن که بقیه بفهمن وبلاگ آپ شده ، پس هر کی دستش اتفاقی خورد به کامیپوتر روشن اتفاقی اومد اینرتنت و بطور کاملا اتفاقی کیرش راست شد اومد تو وبلاگ دید آپ شده به بقیه خبر بده، رسانه شمایید جاکشا 

حالا ولش کن اینارو، یه سریا اومدن تو کامنت دونی اینجا مخ زدن بردن کردن واسه ما هم نامه تشکر فرستادن یا اگه مشکلی تو دوستی داشتن از من کمک گرفتن و منم جوری کمکشون کردم که با هم رابطشون خراب بشه چون  رابطه دختر و پسر نامحرم با هم گناه است (کسکشا بعد میگن ما ترویج بی اخلاقی می کنیم) بعدم یه سریا دیگه این داستانُ دیدن اومدن تو کامنت دونی کُس بازی کنن اشتباهی کیری بازی در آوردن بگا رفتن، پاشید برید کافه مخ بزنید کسکشا، برید بام تهران، اگه تهران نیستید بیاید تهران ، اگه خارجید به کیرم خب، اینجا که جای مخ بازی نیست، حالا مخ میزنید بزنید کیری بازی در نیارید با هم دعوا نکنید ... همین دیگه خواستم بگم با هم دوست باشید تا دوست باهاتون باشه که هرچه هست از دوست (یا اوست؟) 

دوستی گر بنهد...
بر سر گرده هر کس...
 شود آن بی چاره و حیران...
 همه خوشحال ...
(معنی نداشت ولی حقیقت که داشت )

شعر بالا از خودم بود ، بدرود و کیرخر ^_^

۵ نظر:

  1. خوشحالم که دوباره مینویسی! دست خر به همراهت :-)

    پاسخحذف
  2. کسکش عزیز بالاخره شروع کردی ! :))

    کونده چرا کس میگی ؟ چرا هرکی بخواد کس بکنه باس بیاد تهران ؟ مگه اهواز نی ؟ اهواز پره کسه بعد تو عه کونده ی بچه خوشکله تهرانیه کس ندیده حمایت از استان میکنی ؟ صنعت کس پروریتونو بالا میبری ؟ بقیه رو کوچیک میکنی ؟ مگه ما کردیمت باهات حساب نکردیم ؟

    همین اهواز ما پره کسه . بیا اینجا کونده، همه دخترای ما مانتو قرمز میپوشن رژ لب سیاه میزنن :| بعد تو میگی بیایم تهران ؟ سرشو بدم باش بازی کنی ؟ بکنم تو گوشت مغزت ریست شه ؟ پلیس اینجا با زیدمون از جولوش رد میشیم سرشم نمیخوره بعد تو میگی بیایم تهران ؟ رژ لب مشکیو بدیم بجا عشوهُ نازُ موی طلایی ؟کیر تو موی طلایی (این نظر خودمه شاید بقیه کسخل باشن بلوند دوس داشته باشن)
    خلاصه بگم تبلیغ استان نکن کونت میزارن بچه های اهواز :)) ما اینجا بچه خوشکل کردنو گی بودن حساب نمیکنیم، خلاصه حواست باشه گه نخوری بیایی اینو بوخوری.

    در مورد تبلیغ استان بگم که آقا این اصفهانیا آبمونو بردن :(( همش آبمونو با خودشون میبرن :(( آبمونو میخورن ، با آبمون حموم میرن ، با آبمون آب بازی میکنن ، با آبمون دستمال مرطوب درس میکنن کون بچشونو میشورن، دوباره آبمونو میخورن :(( یه پست حمایتی ازمون بزن تو وبلاگت ناموسا

    ps(بعله ماهم بلدیم) : توییترتو برام بفرس

    پاسخحذف
  3. هرکی قبلا بوده بر میگرده :|
    روزی ده بار چک میکردم واسه اومدی یا نه :|
    بقیه هم همیجور /:
    بقول خودت هرکی بیاد معتاد میشه نمیتونه نیاد ^.^

    پاسخحذف
  4. کونکش من که میدونم گرفتنت الآنم داری از خونه عمو فتا اینا کس شر مینویسی

    پاسخحذف
  5. ببینمت از خوشحالی کونت میذارم
    خیلی منتظرت بودم
    معلومه خیلی خندیدی به کامنتا کصکش

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O