سوالات شرهی - فصل نداشتن کیر

سلام، جوانی هستم12ساله به مدت 10 سال است که خود ارضایی میکنم، ولی الان که 5 دقیقه پیش ترک کردم دیگه سیخ نمیکنم فی الواقع کیرم کنده شده الان هم تو کمدم کنار بخوانیم بنویسیمه، حالا سوالم ابنه که چجوری دوست دخترام رو بکنم در حالی که کیر ندارم ؟ ؟ ؟ (علی کوچولو از جردن)


با سلام به به چه سوال تخماتیکی 



دوست عزیز 15 بار خوندم سوالتُ تا فهمیدم چه گهی خوردی، بعد اینکه کسکش تو 12 سالته چرا میای این وبلاگ؟ تو 2 سالگی چه جوری جق میزدی؟ من دوسالگی کیر نمیدونستم چیه، خب چرا زن نگرفتی همون 2 سالگی؟  بعد میگی جوانی هستم؟ 12 سالته فنچی هنوز. الان تو 12 سالگی یعنی دوست دختر می خوای؟ یا دوست دختر داری؟ فی الواقع به کیرم که کیرت کنده شده، چرا انقدر کشیدی بدبختو؟ ولی خب چون سوال کردی با اینکه سنت پایینه من وظیفه خودم میدونم جوابتُ بدم زندگیت بگا نره 



نکته مهم: جق را از دوسالگی شروع نکنید، دوسالگی خیلی زوده خدایی، دوسالگی من هنوز داشتم شیر مادر می خوردم 



1 - کیر خود را با چسب عوهو بچسبانید و با هر بدبختیی هست ازش استفاده کنید 



2 - قید کیر را بزنید و تا آخر عمر کون بدهید 



3 - کیر کنده شده خود را نگه دارید وقتی دوست دختر پیدا کردین با همون بکنیدش، بگیرید دستتون بکنید تو بکشید بیرون 



4 - فیلم سینمایی تِـد را ببینید، توی اون فیلم یه عروسک هست که کیر نداره واسه کردن دخترا از هویج استفاده می کنه، شمام از هویج استفاده کنید 



5 - با پدر مادر خود مشورت کنید شاید هنوز دیر نشده باشد که شما را برگردانند به همانجایی که ازش اومدین، یعنی کس ننت



6 - شماره منُ داشته باش هر مورد کردنی پیش اومد بهم خبر بده میام قشنگ می کنمش که حال کنه 



7 - بنظرم تو که تا اینجا اومدی کوتاه نیا، به جق ادامه بده، انقدر ادامه بده تا دست و پاتم کنده بشه 



8 - با کیر کنده شده برای خود سوپ کیر درست کنید و بخورید شاید یه فرجی شد بالاخره میگن هر که بامش بیش برفش بیشتر. درسته به این قضیه ربطی نداشت ولی واقعیت که داشت کسکش 



9 - آخه تجاوزم نمی تونی بکنی :| 



10 - به عنوان آخرین راهی که به ذهنم می رسه، و چون تجاوز آرمان ماست شما با چندتا از بچه های وبلاگ در ارتباط باش میدم اونا بهت تجاوز کنن بعدم با خودشون فرار کن سمت ترکیه و عشق حال کن دیگه 



مراقب کیر خود باشید مراقب این سرمایه های ملی باشید ^_^ 




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O