سوالات شرهی - فصل خندیدن همسایه ها

سلام و درود بیکران،من 17 سالمه و زنم 21 سالش... هرموقع که زنم رو میکنم زود میره به زنای همسایه میگه... اونام فردای سکس منو میبینن میخندن... کیرم بزرگه،سکسم قوی، فقط موندم دلیل خنده شون چیه؟ جوابمو بدید تا بازیچه دست یه مشت جنده نشم.. مچکرم:-* (رضا دودول طلا هستم از تنب کوچک)

با سلام و طول کیر خر

من قدیما فکر می کردم اونایی که توی تنب کوچک زندگی می کنن کیرشون کوچیکه اونایی که تو تنب بزرگ زندگی می کنن کیرشون بزرگه، مثلا وقتی مردم اونجا به دنیا میان غربال میشن، از روی کیرشون می فرستنشون سمت بزرگ یا کوچیک تنب، الان که اینُ گفتی اون قضیه کامل منتفی شد، الان فهمیدم تنب کوچیک به اونایی میگن که تنبون کوچیک دارن و تنب بزرگ به اونایی که تنبون بزرگ، شاید به خاطر این بهتون می خندن شایدم نه همون بخاطر سکسه

اولن که تو گه خوردی رفتی تو 17 سالگی زن گرفتی کسکش من 17 سالم بود تازه فهمیدم کُس چیه، 16 سالم بود یه بار کُس دیدم فکر کردم قُلکه توش پول خورد انداختم، بعد تو 17 سالت بوده واسه من آدم شدی رفتی زن گرفتی کسکش؟ حالا اون هیچی چرا زن بزرگ تر از خودت گرفتی دیوث، نه اینکه زن بزرگتر اشتباه باشه ها، آدم واسه اینکه زن بزرگ تر از خودشُ درک کنه باید خیلی با شعور باشه که مردا عمرن تو 17 سالگی به همچین شعوری نمی رسن، به عنوان نمونه هیچ بچه ای مخصوصا پسر مادر خودشُ تو سن پایین درک نمی کنه (خار مادر آموزنده بودنُ اینجا تو این چند جمله گاییدم، حالا بیاید بگید وبلاگ فیلان و بیسال، بیاید از کیرم برید بالا کسکشا، بیاید طناب بندازید دور کیرم خودتونُ دار بزنید جاکشا) بعد حالا اون به کیر داداشم، چرا میذاری زنت بره به همسایه هاتون بگه؟ چرا با آرنج محکم نمیزنی تو ستون فقراتش؟ چرا با دنپایی حموم محکم نمی زنی رو کُسش؟ چرا بهش بوسک نمی زنی؟ با بوسک بزن تو صورتش، با هم بوسک بازی کنید تو بزن مادرشُ بگا ... این چیزارو ول کن بزار راهنماییت کنم که زنت گاییده نشه ...

1- شاید همسر شما قبل از شما کیر بزرگتری خورده است و کیر شما برای او همچون خلال دندان می ماند که در این صورت سریع زن خود را طلاق داده و مثل سابق به جق مشغول شوید

2 - شاید به بزرگی کیر شما می خندند، که اگر اینگونه است خنده بر هر درد بی درمان دواست بزارید بخندن، اگرم خیلی حال نمی کنی بخندن یه بار از جلوشون رد شو بگو کــیییییییرررررررررررر. دیگه هیچوقت نمی خندن

3 - نذار زنت بره تو کوچه با زنای همسایه حرف بزنه بگو فلان امام گفته: زن کوچه نشین عروس شیطان است (بعد کسکشا میگن ما بی ناموسی رو رواج میدیم، پس این چی بود چاقالا؟)

4 - تو اگه بکن بودی که اینجا نبودی جاکش (البته این کنایه است بنده خودم بکنم )

6 - تو رو چه حسابی میگی کیرم بزرگه؟ اگه تو آینه دیدی فکر می کنی بزرگه باید بهت بگم من تو آینه خودمُ می بینم فکر می کنم کوروش کبیرم، داداچ به این آیینه ها اعتماد نکن اینا همش دروغه

5 - اون بالا بعد از شماره 4 یادم رفت 5 بزارم الان میذارم، یه ضرب المثل کیری هست که میگه هیچوقت دیر نیست، این گزینه هیچ حرفی نداره فقط هست که ترتیب شماره ها بگا نره

7 - به نظرم شب موقع سکس کیر خود را به زهر آغشته کن بعد بکن تو دهن زنت بزار لال بشه، بعدم بهش بگو انقدر در مورد کیرم با زنای همسایه حرف زدی تا خدا سزای کاراتُ داد، بعدم تا آخر عمر باهاش زندگی کن، زن لال میگن از همه نعمت های الهی بهتره حتی از کیرخر

8 - یا شما می توانید در حرکتی نمادین بیاید فیلم سکس خود و همسر خود را در فضای مجازی پخش کنید تا همه ببینید که شما چه بکنی هستید و به شما افتخار کنند، بعدش فقط خدا کنه این یاس آهنگ نخونه بگه همین حالا سی دی رو بشکن (دمت گرم داداچ هر جا آپلود کردی فیلمُ به من یه لینک بده . ملچی :* )

9 - اگر این قضیه برایتان از شرف و آبروی خودتان بیشتر مهم است می توانید یک بار به صورت کاملا اتفاقی، البته باید شما طوری وانمود کنید که اتفاقی است، در کوچه که در حال رد شدن هستید حشری شوید و زنتان را جلوی درو همسایه بکنید تا همه ببینند کیرتان چه بزرگ است بعد هم کون لخت در حالی که کیرتان بالا و پایین می پرد در کوچه دور افتخار بزنید و چهار گوشه کوچه را ببوسید

10 - و اما مثل همیشه بهترین و آخرین راه تجاوز است که حلال همه مشکلات جامعه است، شما با تجاوز به تمامی همسایه ها هم می توانید رکوردی تاریخی به جای گذاشته هم به جمع دوستانمان در ترکیه بپیوندید که جمعشان جمع شود، همه مشکلات شما هم حل می شود و دیگر کسی به شما نمی خندد


یه نصیحت از ته قلبم بهتون می کنم امیدوارم گوش بدین:
زن نگیرید اگه خواستید بگیرید بگیرید

موفق و ستار باشید ^_^


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O