شوخی بسه جدی باشید

آقا چند وقت پیش یه بنده خدایی اومد یه کامنت گذاشت تو این وبلاگ با مضمون: کانگروئه مدیونتم چون من با کپی کردن مطالب تو توی لاین با دختری آشنا شدم و ازدواج کردم باهاش الانم یه پسر دارم به اسم سروش . من خودم خیلی شکه شدم، خیلی هم ذوق کردم، خیلی هم جق زدم (نمیدونم چرا جق زدم، ببخشید دیگه، وقتی هول می شم دستم دائم به کیرمه) بعد منم جوابشُ دادم و اونم اومد تشکر کرد، حالا اینکه راست بوده یا نه من نمیدونم چون من که به کیرش دست نزدم که ببینم راسته یا نه #هار
خب خیلی خندیدیم، ولی جدی نمیدونستم دروغ میگه یا راست، ولی خب از طرفی خوشحال بودم که بالاخره بعد محسن کورتکس کونی و الانم که این عارمین زاخار حرومزاده ملقب به آرمین مقصودپور که دارن کپی می کنن یکی از کپی کردن این مطالب خوشبخت شده، یعنی از نوع کامنت گذاشتنش معلوم بود که خوشبخته. دفعه اولی که کامنتشُ خوندم یه چیزی حدود نیم ساعت به مانیتور خیره شده بودم حتی جقم نمی تونستم بزنم، چون واسم زور داره یکی بیاد منُ کسخل کنه، ولی بعد یه جورایی فهمیدم راست میگه، یا آدم باهوشی پشت این قضیه است که ارزش ستایش شدنُ داره.  حالا این مهم نیست چون کامنت پسره موجوده زیر این پست (کلیک کنید میرید تو همون پست مذکور)  که می تونید مشاهده کنید و شما هم مثل من کونتون جر بخوره


ولی بعد از اون یه سری جاکش اومدن شروع کردن مسخره بازی و زیر همه پستها کسشر نوشتن که توجه شمارو به بعضی از کامنتای اینا جلب می کنم: 

- کانگروئه مدیونتم، من با کپی کردن متنای تو با توالت خونمون آشنا شدم و الان یه کاسه توالت دارم که خیلی دوسش دارم

- من بعد از 25 سال تونستم برادرمُ توی این وبلاگ پیدا کنم و الان با زن داداشم ازدواج کردم و خیلی خوشبختم 

- کانگروئه من با کپی کردن متنای تو یه جنده شدم که درآمد خوبی دارم، ممنون که هستی

- کسکش همه پستات کپی از منه (این دیگه نمیدونم کدوم مادر جنده ایه) 

- من مدیونت نیستم مدیون پدرتم

- یه بار سیزده سالم بود اومدم توی وبلاگت و اون روز مسیر زندگیم عوض شد و الان که 40 سال دارم (چه جوری آخه کسکش؟ این وبلاگ 5 ساله راه افتاده) دکتر موفقی شدم و پورش دارم (عجیبه از این وبلاگ به اینجاها رسیده. چون من خودم از این وبلاگ به هیچ گهی نرسیدم )

- بعد از خوندن این وبلاگ من با مادرم ازدواج کردم و الان پدرمُ به فرزندی قبول کردم 

- بعد از خوندن کسشرات کونی شدم و هر شب میرم میدم جاکش جمع کن وبلاگتو (کسشرات چیه دیوث؟ یه سریا شعور ندارن واقعن)

- من بعد از کپی کردن مطالب آموزنده ات کیرخرم نگرفتم بلکه بابام از خونه پرتم کرد بیرون (دمش گرم که این حرومزاده رو تحمل نکرد)

و هزاران کامنت نقدی و غیر نقدی دیگر در وبلاگ نهاده شده که کیرم توشون. آقا من بارها گفتم کپی از این وبلاگ اوج مادرجندگی شمارا میرساند و اوج جندگی خواهر آرمین مقصود پور را . شما با کپی کردن از این وبلاگ هم سند جنده بودن مادرتان را امضا می کنید هم مهر تاییدی بر جندگی خار مادر آرمین مقصود پور می گذارید. لذا خواهشمند است برای کوتاه ماندن دست اجنبی و بدخواه و دزد و لاشی و کونی و جنده از کپی کردن این وبلاگ بپرهیزید بلکه با حمایت ما و به اشتراک گذاری ما در هر چه پرشور شدن و هر چه پر کُس شدن وبلاگ به ما کمک کنید، ببیند من که از ترس کونم تخم ندارم با دخترای اینجا بریزم رو هم یا با پسراشون گِی بزنم چون اصلا گی نیستم جاکشا ولی وقتی اینجا پر از کُس و کون بشه همه تون مثل اون پسره ازدواج می کنید و خوشبخت می شید و بچه دار میشید (مگه اینکه اینجوری خر بشید وبلاگُ شیر کنید)

همین دیگه خواستم بگم فکر نکنید کار ما فقط نشر اکاذیب و کسشره اینجا بلکه داریم کار فرهنگی می کنیم، از سال بعد می خوایم ازدواج دانشجویی برگذار کنیم اینجا، هزاران بلکه میلیارد ها دانشجوی کشورو به عقد هم در بیاریم و از سکسشون فیلم بگیریم بزاریم اینجا شما حال کنید، چند وقت بعدم من خودم ازدواج می کنم از کون دادنم فیلم میگیرم میذارم. وااااااای خدایا معلوم شد دخترم :(( سوتی دادم :((( بعد از این همه سال یه دفعه تابلو کردم که دخترم :((( ترو خدا واسم دعا کنید :(

کپی نکنید، ولی ازدواج کنید بعدش بیاید بگید کانگرو مدیونتم 

من کلا حال می کنم همه مدیونم باشن ^_^ 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O