مستند عارمین زاخار

یه روایتی هم من دارم که توی اون روایت یه یارو سال 67 میره مسجد وسط نماز جماعت میگوزه، یکی نمازشُ قطع می کنه میگه مسجد جای گوزیدن نیست، بعد یکی دیگه نمازشُ قطع می کنه یه این یارو که گفته مسجد جای گوزیدن نیست گفته: مسجد جای آبروی مردم بردن نیست، بعد یکی نمازش قطع کرده مسجد جای این کارا نیست لاشیا بعد یکی نمازشُ قطع کرده گفته مسجد جای دعوا نیست، یه دفعه پیش نماز قاطی می کنه نمازشُ قطع می کنه میره پشت میکرفن میگه کسکشا مسجد جای گه خوری نیست گمشید بیرون، خلاصه اینُ گفتم که بگم وقتی یکی ... آقا اینُ بی خیال بزار در مورد یه بحث دیگه ای صحبت کنیم، اینُ بعدن میگم جریانشُ آره بزار برم عنوان پستُ عوض کنم خار یکی رو بگام حداقل ...

شاید براتون سوال باشه چرا پارگراف بالارو پاک نکردم؟ مگه نمیدونید؟ من کرم کون دارم، آره معلومه که کرم کون دارم جاکشا، پس فکر کردید چی دارم؟ اون بحث بالا به این بحثمون ربطی نداره ولی من کیرمم نیست پاکش نمی کنم، اصلا وبلاگ خودمه می خوام توش برینم. عکس عنمُ می خوام بزارم. البته شاید کسی هم نپرسه اگه نپرسه گه می خوره میاد اینجا، این وبلاگ جای پرسش و پاسخه، هر کی میاد اینجا با کلی سوال کیری توی ذهنش مواجه میشه که جواب هیچکدومُ نمیگیره و چون جوابی برای سوالاتش نگرفته زندگیش به نابودی کشیده میشه ... خلاصه اینکه کیرم دهن هر دو دسته ... اعصاب مصاب خراب 

حالا بحث چیه ؟ 
چندی پیش دوستانی مرا در جامعه مجازی بدیدند (یعنی دیدن منو) و از من بخواستند (یعنی خواستن) که دوستی به نام عارمین زاخار (یعنی مادر جنده) را بگایم (یعنی بگا دهم) است (این استُ الکی نوشتم که توضیح بدم بهتون - چرا هی دارم معنی جمله هارو میگم؟ چون جدیدن یه سریا خنگ شدن انگار، پیام میدم معنی کلمه رو از من می پرسن انگار وبلاگ کانگروئه واسه منه، به من چه اصن کیرم توش - بعد اینکه یه سری کلمه ها واقعا بگاییه، یعنی انقدر وبلاگ سنگین و مفهومی شده من خودم یه وقتایی یه چیزایی می نویسم سه ماه تحقیق می کنم ببینم معنیش چی میشه آخرم نمی فهمم. یعنی خلاصه اینجوریاست) بگفتم عارمین زاخار کدام مادر جنده گری است؟ گفتا او آرمین مقصود پور خائن وطن فروش است و خواهرش را به دیگران کرایه میدهد تا سواری کنند، بگفتم اینان به من چه مربوط؟ گفتا گویند از وبلاگ شما سرقت ادبی نموده و از این راه اسم و رسمی به هم زده، گفتم ای مادر این حرامزاده را بگایش دهم چرا چُنین کاری کرده؟ گفت زیرا مشکل اخلاقی بداشته زیرا مادرش در عنفوان جوانی به پدرش خیانت نموده و با پسری 11 ساله همبستر گشته و آرمین دارای خواهری شده که تمام جهان در عجبند، گفتم چه میگویی کُس تاقار؟ مگر میشود بچه 11 ساله زنی را آبستن کند؟ گفتا برو بی خبر، مورد بوده از پسر 9 ساله سه فرزند مذکر دارد. پشمانم فر خورد و تصمیم گرفتم مطلبی نوشته و مادر این مادر به خطا را شوهری شایسته دهم 

واسه همین یه سری سوالات داشتن بچه های وبلاگ، دوستان آشنایان و فامیل که سعی می کنم تو این مطلب جواب بدم بهشون 


خارت گاییده است 
(البته این سوال نبود این فوش بود که نوش جونت حرومزاده - بعد از اینکه یه سریارو بد گاییدم حالا باید کاری کنم تو مادرت گاییده بشه) 
البته مشکل میدونید کجاست ؟ اونجاست که اونایی که می تونن وبلاگُ شیر کنن شیر نمی کنن و همچین دزدایی پیدا میشن و مادرشونُ پرچم می کنن و از وبلاگ سو استفاده می کنن، البته من هیچوقت اعتراض نکردم چون گه می خورم اعتراض کنم ولی همین دیگه گه خوردم ولش کن - درضمن چند وقت پیش تو توییترو پلاس و فیسبوک سرچ کردم دیدم یه سریا شیر کردن که دمشون گرم ، چون هویتم لو می رفت نتونستم ازشون تشکر کنم همینجا تشکر می کنم - کیرم دهنتون بچه ها ایول :**

عارمین زاخار کیست؟
عارمین زاخار ادمین چند پیج در اینستاگرام است که با کپی کردن از این وبلاگ پولدار شده الان پورش سواره، چیه؟ معلومه که سواره؟ هر چی دارن از کیر من دارن، منت من بالا سر ننه باباشم هست خودش که چیزی نیست 

آرمین مقصودپور کیست؟
اسم واقعی همون مادربه فنا رفته است 

مادر آرمین مقصودپور چه گناهی دارد؟
همینی که هست ، همین که بچه اش دزده لایق گاییده شدن است 

آیا مادر او جنده است؟
بله ، فکر کنم بیشتر توضیح ندم بهتره 

آیا سگ ننشُ گاییده؟
من با چشم خودم دیدم این صحنه رو 

اصن به ما چه باباش کونیه؟
درسته به ما ربطی نداره، مگه ما فضولیم ؟ 

ما نمیدونیم خواهرش جنده است؟
این سوالی بود ؟ الان باید جواب بدم ؟ یه ذره بیشتر رو سوالاتتون فکر کنید ممنون


چندتا فحش به آرمین مقصودپور میدین؟
نه در حد من نیست به این کس ننه مادر جنده خار پاره ننه قحبه بابا کون تپله همه کس پتیاره فحش بدم، اصلا برای من زشته که دهنم باز بشه روی این حروم لقمه ی ننه همگانی، ننش مثل تلفن همگانیه همه میان تو کُس ننش پول میندازن ازش استفاده می کنن، میگن خواهرش مثل این اسبا میمونه که توش پول میندازی می تونی بعد سوارش بشی. خلاصه اینکه نه، من اهل فحاشی نیستم و بنظرم با فحاشی چیزی درست نمی شه باید از راه بحث همه مشکلاتمون حل بشه . کیرم دهن ننت ^_^

به نظرات تنی چند از بچه های وبلاگ در مورد عارمین زاخار یا همون آرمین مقصودپور یا همون ننه همگانی یا همون ادمین پیج نمیدونم چی چی تو اینستاگرام توجه کنید .


آرمین ننت گاییده است (یکی از بچه ها )

آرمین ننت گاییده است (نظر تکراری از همون کاربر)

آرمین یه روز میام خارتُ میگام بعدم فرار می کنم سمت ترکیه (یکی دیگه از بچه ها)

آرمین آرمین بیا بشین رو این (یکی از بزرگا)

توپ تانک فشفشه خارت جنده است آرمین - قافیه نداشت ولی واقعیت که داشت (یکی از بچه های خلاق)

مکان از خودم 50 از شما 40 شهرستانم میام ولی پول بیشتری میگیرم (یکی از بچه های جنده وبلاگ که اینجام دنبال مشتریه کسکش)

آقا من آرمین مقصودپورُ کردم اینم شمارش 09127251830 (یکی از بچه ها که شماره همه رو داره)

راست میگه منم کردمش شماره مادرشم دارم، جدی شماره خونشونم دارم اگه می خوای بهت بدم (دوست نفر بالایی که به صورت کیریی حتی شماره خونه این بدبخت مارد جنده رو دارن . آخ گفتم مادر جنده؟ می خواستم بگم مادر مرده ببخشید)

آقا ، انسان ، بشر، آدم ، حیوون ، کیری پدر کپی نکن - کپی کردن از این وبلاگ مانع از این نمی شه که ما بفهمیم تو زندگیت هیچ گهی نشدی - درضمن این پست ُاول این آپدیت میذارم که با آرمین آشنا بشید از این به بعد جای اصخرو شاید واسه چند وقت بگیره، مهمون ماست، مهمون چند قسمته بجای اصخر تا اصخر برگرده اصخر رفته سفر کُس بکنه - تازه اگه کسی می تونه واسه آیفون و اندروید آپلیکیشن بسازه یه پیامی به وبلاگ بده از سمت راست وبلاگ کسکشا 

تا عارمین زاخاری دیگر، دنیاتون بی خار ^_^ 

۱۶ نظر:

  1. درسته بک ندادی ولی خیلی خوب مینویسی خیلی خلاقی. روحم شاد میشه میخونمت

    پاسخحذف
  2. بالاخره این ولگرد اینستاگرم خودتی یا نه؟ اگه هستی کیر دوس پسرم تو پستای تخمی اینستات اگه نیستی کیر دوس پسرم تو مطالب اینجا ک نمیذاری اینستا

    پاسخحذف
  3. سلام من بر بهترین مُسَّکِن دنیا کانگروئه بزرگ
    من حسام از استان فارس جهرم هستم.چون خیلی منو شاد کردی و برای حداقل لحظه ای کوچولو از ته دل خندیدم حالا من بهت مدیونم. سوال شرهی: من چجوری عارمین زاخار رو پیدا کنم و بهش تجاوز کنم. آیا میشه تو ذهنم به یکی مث عارمین ننه جنده فک کنم و جق بزنم آیا تجاوز حساب میشه امتیازش چقدره. ایا من به کیرم چوب بیسبال ببندم و به باباش تجاوز کنم من تجاوز کردم یا چوب بیسبال. سوال آخر اگه خواهر عارمین ننه کسو رو به فرزندی قبول کنم و بعد هرشب به زور بکنمش آیا من حقوق بشر رو نقض کردم.نه اون سوال آخر نبود اینه: ایا من عارمین رو بدزدم و به مدت ده سال در اختیار مردم حشری قرار بدم من به یه متجاوزگر بزرگ تبدیل میشم زود جواب بده کانگروئه بزرگ
    بازم به خاطر مطالبت تچکر میکنم و مث چن تا کسخول به جای تچکر نمیگم خیلی خندیدم کیرم دهنت عاالی بود آخه کیر من جاش تو دهن عارمین و کس ننه اشه

    پاسخحذف
  4. من همون حسام از جهرمم
    کانگروئه امروزا همه متجاوزین و دوستداران تجاوز در اینستا حضور دارن یه پیج بزن کیسه گشاد چون کانگرو هستی اینو گفتم من خودم به هرکی میشناختم معرفیت. کردم. گاهی من خودم مطالبت رو کپی میکردم البته با ذکر لینک. با نزدن پیج به ارمانها تجاوز نکن

    پاسخحذف
  5. کانگروئه مارو گرفتی به کیرت داششششششششششششش؟؟؟؟؟؟؟
    یه ماه طول کشید آپ کنی سوال منم جئاب ندادی آخرش
    من در عذابم کیرم سیخ نمیشه سواله منو جواب بده
    :(((((((((((

    پاسخحذف
  6. اين همون آرمين دو اي اف ام کسکشه نيست؟ چه شباهتي از طرف مادر به هم دارنا.
    حميد

    پاسخحذف
  7. سلام
    داداش برای وبلاگت پیج اینستا ساختم
    @kaangooroo
    اگه رخصت بدی شروع کنم
    اگر هم حرفی هست که میخوای خصوصی بگی توییتر دایرکت بده
    @conte_fou

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از هر پست هم حداکثر دوتا پاراگراف میزارم که نتونه جای اینجا رو پر کنه

      حذف
    2. کیر توش اینستا رو بیخیال شین :|
      همینجا باشه بهتره /:

      حذف
    3. خودم هم با اینستا حال نمیکنم ولی برا جلوگیری از کپی شدن باید یه کاری کرد
      البته عنوز اجازش رو نگرفتم اگه کانگروعه بگه نه میبندمش

      حذف
  8. سلام من یک فمنیست عستم :*** لطفا مطالب فمنیستی بیشتری بزار

    پاسخحذف
  9. کمپین جمع آوری هزار امضا برای #مدیونتم_کانگروئه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به این حرکت خودجوش و عظیم بپیوندید
      #مدیونتم_کانگروئه

      حذف
  10. با سلام خدمت استاد کانگورو!پسری هستم 20 ساله از یکی از شهر های شمال.از حدود 12 سال پیش یکی از دخترهای سوپر داف فامیل که 4سال از من کوچکتر است هربار که مرا میبیند به کیرم حمله ور میشود و انرا میخورد و گاهی اوقات هم در کص و کیونش میکند و من از این وضع کصشر بسیار ناراضیم حس میکنم دارد به من تجاوز گردیده میشود!تازه یکبار بر سر سفره شام دستش در شورت من بود که مادرش دید و مادرش مادرش را برای این قضیه بسیار گایید ولی بازهم ول کنه کیر فلک زده ی من نیست!چگونه اورا جوری بگایم که دیگر مجبور نباشم اورا بگایم ؟
    امیر خرکیر هستم از اونجا

    پاسخحذف
  11. باعرض سلام و طول اتاقم
    (اینکه میگم طول اتاق برا اینه که کیرم اندازه اتاقمه ،خوش سکس و خوش هیکل هم هستم مسواک هم میزنم 6221-0610-6181-0323 بانک پارسیان به نام محمد رضا ناصری آزارد‎ )
    من هرسری ایرانی های ساکن لس انجلس رو میبینم احساس میکنم دارم سنگ میشم حالا همشون یه طرف سپیده یه طرف دوتا شماره عینکم رو یه تنه برده بالا
    سوالم اینه ما چطور میتونیم به زنان و دختران و سگ ها و گربه ها و امیب ها و به طور کلی موجودات زنده در خارج از کشور تجاوز کنیم و به مرز ترکیه فرار کنیم؟اصلا اگر یه نفر تو امریکا تجاوز کنه کجا میره؟مرز ترکیه اونجا هم شعبه داره یا میره تو برج ها پسر رفسنجانی؟
    محمد رضا ناصری ازارد نظام اباد

    پاسخحذف
  12. بابا گاییدی ما رو
    هرروز میام این پست کصشر رو رو صفحه اول میبینم
    پست جدید بذاااار

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O