تروجیج بی اخلاقی

خیلیا اومدن گفتن ما داریم ترویج بی اخلاقی میدیم و می خوایم بنیان خانواده رو بگا بدیم و داریم فرهنگ کیری رو در جامعه نهادینه می کنیم یا تجاوز رو یه امر عادی جلوه میدیم، بعضیام تجاوز تو فرودگاه جده رو کار بچه های ما دونستن، حتی مثل اینکه یه سر نخایی پیدا کردن که خواننده های این وبلاگ بودن اون دوتا عرب، اولا که در مورد تجاوزا بگم که عربا گه خوردن تجاوز کردن، این وبلاگ ایرانیه و تجاوز ماس ماس، یعنی مال خودمونه، خودمون اختراعش کردیم، صاحب امتیازش بچه های این وبلاگ هستن، هر عربی که از این به بعد تجاوز کنه کسکشه، در مورد بقیه اتحاماتی که به این وبلاگ روا داشته اند باید بگویم (عجب جمله خوفی گفتم) برای همه اش جواب قانع کننده دارم و همه رو رد می کنم، قبلا گفتم هر گونه برداشت غلط از نوشته های اینجانب از ذهن بیمار خواننده بوده و نویسنده کاملا معصوم و بیگناه است و هر روز دعای توصل می خواند، در ضمن ما چیزی نگفتیم که کسی بخواد برداشت بد بکنه، ما یه راست رفتیم سر اصل مطلب، گفتیم بکنید توش، یا بدید بره، اصلا کسی می تونه برداشت بدی بکنه از این حرفا؟ نه. در مورد ترویج بی اخلاقی باید بگم که اتفاقا ما داریم ترویج اخلاقیات میدیم، ما اینجا با صراحت یا صراحط یا سراحت یا هر کسشره دیگه داریم رسمن هم دیگرو می کنیم، آیا کردن کار اشتباهیست؟ پس چرا بابات ننتُ کرد؟ من دیگه حرفی ندارم. ریا کاری و این کسشر نداریم ، مثل شما مادرجنده نیستیم ولی خودمونُ خوب جلوه بدیم، در مورد بنیان خانواده ام باید بگم تا حالا ما نگفتیم مثلا فلانی خواهرشُ بکنه یا مادرشُ بگاد که، اتفاقا همیشه طرفدار احترام به والدین بوده و گفتیم که اگه پدر و مادرتون گفتن بمیر برو بمیر (هیچوقت همچین کسشری رو توی این وبلاگ نگفتم الان دارم میگم اینارو خر کنم) حداقل وقتی میگن جق نزن یا نرو بده واسه خودتون میگن، بالاخره اونا زحمت کشیدن واسه بزرگ کردن شما (درسته زحمت کشیدن ولی اختیار کیر و کُسِ مارو ندارن که) در مورد اینکه میگید فرهنگ کیری رو جا انداختیم، ما جا انداختیم؟ ایران مهده فرهنگ کیریه دنیاست، یعنی اینجا کیری نباشی میمالن درت، جامعه ای که بر اساس کیر بنا شده مگه میشه توش کیری زندگی نکرد ( جمله قبلی فکر کنم قانع کننده بود و الان همه جلوی مانیتور دو سه بار پشت هم آبتون اومد) در مورد تجاوزم بگم که ما هیچوقت طرفدار تجاوز نبودیم و کسی رو به تجازو تشویق نکردیم، زیرا تجازو کار زشتی است و چه تو ایران چه تو عربستان، حالا شاید برید همه پستای وبلاگُ باز کنید ببینید که ای بابا تو همه پستا ما گفتیم برید تجاوز کنید، ولی خب باید بگم شما گه می خورید برید پستای این وبلاگُ باز کنید، اینجا من میگم کی چه گهی می خوره وسلام ....

خیلیا از این وبلاگ کپی کردن به نون و نوایی رسیدن مثل مادر جنده های قدیمی و این عارمین زاخار تو اینستاگرام که یه چندماهی هست داره دزدی می کنه مادرجنده، آخه خار کسه تو قیافت به این حرفا نمی خوره بیا کیر منُ بخور. از کیر من به همه جا رسیدی برو حال کن این جمله رو با خودت تکرار کن هی :))) بعد اگه ما ترویج بی ناموسی میدیم اونایی که کپی می کنن چه جور مادر جنده هایی هستن؟چرا نمیگیرید کونشون بزارید؟ 

نتیجه گیری: شما کُس میگید فقط ما راست میگیم ^^_  
اون شکلک بالارو این دفعه اینجوری گذاشتم همه تون بگا برید از تعجب ^^_

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O