داستان های تاریخی - کانگروئه به تربیت فرزندان خویش اهمیت دهنده

سلام و کیر خر 

این آخرین داستان تاریخی وبلاگه ، فکر کنم بخشی از تاریخ بودیم دیگه خدایی . پستامون همه شبکه های مجازی رو ساپورت کرد همه رو خندوند یه سریارو معروف کرد و غیره ... متاسفانه بخاطر تهدیدات و چون احتمال اینکه این وبلاگ برام شر بشه زیاده مجبورم ببندمش - شاید ندونید چقدر سخته، شاید ندونید این پستُ با چه ترس و لرزی می نویسم ولی خب واقعیت داره. در کل اینجا برام خیلی عزیزه. تو چهارسال سه ملیون بازدید داشته که فکر کنم تو صنعت وبلاگ داری رکورد محسوب می شه . از تعریف کردن بگذریم. نمی خواستم این پستُ بزارم ولی چون می اومدم کامنتارو می خوندم دیدم میاید سر می زنید و دلم به حالتون سوخت کسکشا خواستم این متنُ بنویسم که دیگه نیاید چون دیگه وبلاگ آپ نمی شه . خلاصه اگه چیز بدی یاد گرفتید اینجا خدایی تقصیره من نبوده تقصیره فکر منحرف خودتون بوده اگه به کسی فحش دادم اصلا معذرت نمی خوام چون حتما لایق فحش بوده اگه کسی رو رنجوندم کیرمم نیست. اگه به کسی خوبی کردم حتما می خواستم بکنمش و قصد دیگه ای نداشتم. خیلی سعی کردم تو این سالا مخفی بمونم که مشکلی برام پیش نیاد ولی متاسفانه نشد :( 

آقا کیر توش :)))))))))
چقدر سخته یه وبلاگ زپرتی رو بستن :)))))))

عارمین زاخارو بخشیدم بخاطر حقی که از مادرش به گردنمه 
نه کُس گفتم هیچکدوم از این مادر جنده های کپی کارو نمی بخشم. از الانم که این وبلاگ و ببندم میرم شروع می کنم نماز می خونم و تا آخر عمر نفرینشون می کنم . 

باور کنید کل این وبلاگ واسه من یه بار سود داشت ، یه بار یه پسر کسکشی به نام مهران هزار بار ایمیل زد کلی اصرار کرد که ببینمت من عاشقتم فقط می خوام باهات دوست باشم ، بعده کلی تحقیقات با ترس و لرز رفتم کافه ای که گفته بود دیدم یه دختره اومده میگه من مهرانم :))) گفت من دارم از ایران میرم فقط آرزوم این بود تورو ببینم واسه همین با ایمیل شوهرم بهت ایمیل زدم راضیت کردم که بیای بیرون، خلاصه گاییده شدم از خوشحالی (درست حدس زدید از اینکه دختر بود خیلی خوشحال شدم چون من یه جوراب گندیده زنارو به همه مردا نمیدم) بعد از کافه منُ برد فست فود بهم پیتزا داد هفته بعدشم برام یه ادکلن حرفه ای فرستاد دم خونمون با آزانس بعدم رفت سوئد و دیگه ازش خبری ندارم . خواستم بگم اینجوری نبوده که من همش رو این و اون باشم .

داشتم یه نگاهی به پستا می کردم دیدم چقدر با دخترا بی انصافانه بر خورد کردم :))) اگه ازم ناراحت شدید به کیرم ولی خب نباید ناراحت بشید دخترا به پسرا برینن پسرام به دخترا برینن تا جامعه قهوه ای و شادتری داشته باشیم همین ^_^ 

درمورد تجاوزم بگم . 4 سال زور زدم بگم تجاوزو خیلی چیزای دیگه بده امیدوارم فهمیده باشید کسکشا . امیدوارم ادبیات معکوس یادگرفته باشید کسکشا

جدی دلم تنگ می شه 

دوست داشتم یه داستان در مورد اینکه از بچیم می خواستم وبلاگ داشته باشم بنویسم ولی وقت نیست :))) 

خلاصه دیگه نیاید اینجا . مرسی از اونایی که تا حالا پا به پام بودن. ببخشید اگه با رفتنم ناراحت میشید ولی چندتا فحش بهم بدید دلتون خنک می شه اگه ناراحتم نمی شید که کیرم دهنتون این چه وضیه؟ راستی دوتا پست از قبل نوشته بودم اونارم میزنم بخونید . خداحافظیمون خشک و خالی نباشه . 


خیلی حال داد این چهار سال . کیرم دهنتون بای برای همیشه 

این دفعه واقعا برای همیشه :( 

یک کانگورئه به تربیت فرزندان خویش اهمیت دهنده 
^_^  


۴۷ نظر:

  1. کانگوروی بدجنس!
    خیلی بدی :'( دلم برات تنگ میشه :'(

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هر چیزی یه پایانی داره مطمعنن خودشم دوست نداشته بره...

      حذف
  2. پسر نبند اینجارو :(
    خودت میری خب گم شو برو ولی بزا اینجا باشه دلمون گرفت سر بزنیم...
    حد اقل ماهی یبار بیا :|
    یا سالی یبار بیا /:
    نمیای خب یه آدرس دیگه بده اونجا بگاییم همو /:
    اینستا مثلا :|
    ترکمون نکن که ترک تو خوب نیست :((((

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خیلی ناراحت شدم... همیشه چه با گوشی چه با کامپیوتر اولین کاری که میکردم اینجارو باز میکردم ببینم چه خبره شاید روزی خیلی بار...
      ای بابا /:
      دمت گرم این همه مدت بودی زحمت کشیدی واسه اینجا ؛مارو هم شاد کردی....

      حذف
  3. تویترتو بده :(( نگه بده فالوورات زیاد شه :(( ایمیلش کن بهم حد اقل :(( تویتر میخوام :(( تویترشو بم بدید :(( نرووووووووووووووووووووووو

    پاسخحذف
  4. اگه اینجوری برات بهتره برو
    ولی کیرم دهنت :(

    پاسخحذف
  5. خدایی اولش اومدم دیدم مطلب جدیوه خیلی خوشحال شدم ولی خیلی ناراحت شدم رفتی موفق باشی

    پاسخحذف
  6. میخوای باور کنی یا نه مهم نیست، ولی این مطلبت اشکمُ درآورد. ممنون از اینکه بودی.

    پاسخحذف
  7. سلام داداش امیدوارم حالت خوب باشه،راستش نزدیکه 3 ساله دارم دنبالت میکنم شاید بیشتر ولی کم کامنت دادم چون با گوشی میام نمیشه کامنت داد یعنی کلی دردسر داره داداش من یکی از ادمینای فیسبوک بودم ادمین پیج به تخم چپم به اسم دکتر تخمی کلی طرفدار داشتم ولی خودم پیجم رو بستم و بیخیالش شدم چون زندگی منو رسما گاییده بود راستش خیلی پشیمونم از کارم که چرا بستمش من با اون همه طرفدار،داداش خیلی دوست دارم زندگی همیشه بگام داده از همه کس خوردم میدونم داداش زندگی سخته وقت نیست کمه یا هزار و یک دلیله دیگه.داداش تو پست های تو به من امید زندگی میده شاید تو این 4،5 سال زندگیم چند بارم لبخند زدم بخاطر حرفای تو بود.داداش نمیگم بیا تمام مدت پست بذار نمیگم از زندگیت بزن به عنوان یکی که واقعا طرفدارته میگم پای این پست بغض کردم دوباره بعد از 5 سال فکر نمیکردم چیزی دیگه تو این دنیا واسم مهم باشه.داداش خواهشا نرو بعضی وقتا بیا اینجا،اینجا خونه ی تو ما هم مهمونات در این خونه رو نبند حاجی خیلیا مثل من عاشق پستاتن خیلیا دلخوشیشون به اینه هر روز بیان اینجا سر بزنن شاید واسه چند ثانیه روحیشون عوض شه.داداش خیلی لطف کردی این سال ها میدونم هر کسی تو زندگیش دردی داره امیدوارم همیشه موفق باشی و هر جایی دلت میخواد برسی،اما در اینجا رو نبند هر وقت دلت تنگ شد بیا چند کلمه با مهمونات حرف بزن هر چی گفتی مطمئن باش صد سال هم بگذره به این امید که میای بازم هر روز چک میکنم صفحه رو.طرفدار صد اتیشت امیر

    پاسخحذف
  8. جدی امکان نداره حالت هرچقدرم بد باشه بیای اینجا و شاد نری بیرون :( خاب برو ترکیه ازونجا ادامه بده، نگا چطوری از استعدادای پرطرفدار نه تنها حمایت نمیکنن براشون لاشی بازیم در میارن :/ حالا رفتی خارج ازونجا برگرد اینجا �� اصن برو خارج که بیای اینجا هدفه خوبیه، حداقل رفتن بلد باشید میرید نگید میرید که ادم تو دلش امیدوار باشه و منتظر حتی الکی و برای کسی که نمیاد خیلی بهتره ک بدونی طرف اصن دیگه قرار نیست بیاد ولی خوب امنیت و سلامتی اندازه کس اهمیت داره برا ادم بوس با گریه ��

    پاسخحذف
  9. ینی واقعا بگم کانگرویه این تنها پستی از این وبلاگت بود که اشکمو از ناراحتی و بغض درآوردی
    دهنت سرویس ما به ماهی که هیچ شش ماه یه بار آپ بشی هم راضی بودیم
    ولی امیدوارم هرجا هستی، هرجا میری موفق باشی و خوشحال

    پاسخحذف
  10. خودمم هر روز مثل کسخلا میام اینجا پیامای شمارو می خونم ناراحت تر میشم . عجب وضع کسشریه اقا . ترو خدا برید دیگه نیاید اینجا واسه همه مون شر داره . اگه یهروز ایران آزاد بشه ... نه بی خیال .. عمرن بشه . فدا :**

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بی انصاف این رو دیگه نمیگفتی
      ما دلمون خوشه که رفتی راحتی ، برات بهتره ، چه میدونم ، خوشحالی :((((

      حذف
  11. مث تتلو باش
    بعد هر خدافظی برگرد
    باشه؟

    پاسخحذف
  12. اما من ازت حامله ام کانگروئه :(((

    برگرد :(

    پاسخحذف
  13. رفتن همیشه تلخ است. از آن تلخ تر اما این است که دمِ رفتن، کسی را برای خداحافظی نداشته باشی. و این که می گویم "خداحافظی" منظورم این نیست که تلفن را برداری و زنگ بزنی یا بروی دیدن کسی و بگویی "فلانی من دارم می رم، می خوام ازت خداحافظی کنم". منظورم از آن خداحافظی هاییست که بین رفتن و نرفتن مرددت می کند. از آن خداحافظی هایی که نفست را بند می آورد. و ما، اینجا، چقدر "رفتن" داریم و چقدر از این نوع رفتن ها که گفتم کم داریم
    رفتن، خودش درد است، رفتنی که دردِ تردید نداشته باشد اما، دردِ مضاعف است.

    داداش دلمون برات تنگ میشه 3> اگه راه داشت برگرد

    پاسخحذف
  14. سید نرو :(
    برگرد به ما، مثل کانگروئی که جفتش و پیدا کنه :(

    پاسخحذف
  15. ما آدم های خود خواهی هستیم و اصلا موقعیت تو رو درک نمی کنیم نزدیک به سه سال با پست هات خندیدم بدون اینکه چیزی به تو برسونم!
    این همه آدم رو شاد کردی و پست های واقعا آموزنده ای گذاشتی!
    فقط میتونم بگم لعنت به کسایی که مانع شادی مردمن!
    از اینکه پست های تو خار می شد تو چشم بعضی آدم های "الکی پرست" و " خرافه پرست " و کسایی که به هر مزخرافات وحشیانه ای اعتقاد داشتن خیلی خوشحال بودم!
    اما حیف که باز هم به زور اسلحه قلم و از دست قلم به دست ها میگیرن!
    کار درست اینه که بری و یه زندگی واسه خودت بدون استرس دستگیری بسازی!
    ( اگه اسمشو زندگی بزاری )
    کاش هیچوقت شروع نمی کردی اینکارو که حالا ولش کنی! ( همه ی ما میدونیم تو چه آدم ول نکنی هستی )
    واقعا هممون دوست داریم ( حتی خودت ته قلبت ) ادامه بدی کارت رو اما حیف...
    خیلی وقت ها آدم از ادامه دادن خسته میشه اما خیلی وقت ها آدم رو از ادامه دادن خسته میکنن!
    امید وارم کسایی که تو رو خسته کردن هرچه زود تر سرطان پروستات امون بهشون نده و بمیرن!
    علی - اولین کامنت توی این سه سال
    امید وارم آخرین کامنتم نباشه!
    هرجا هستی مثل همیشه سر بلند باشی برادر!

    پاسخحذف
  16. کیرم دهنت کونی
    نــــــــرووووووووووووووووو

    پاسخحذف
  17. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  18. ولی تروخدا ب ایمیلی ک فرستادم ج بده
    یه مریض رد داده

    پاسخحذف
  19. کانگرویه دیوث من کلا خیلی خیلی کم میخندم و تنها جایی که واقعا شاد میشدم و از ته دل عینه خر میخندیدم اینجا بود که توام رفتی ریدی تو حال ما :| ولی در کل دمت گرم داش هرجا هستی موفق باشی <3

    پاسخحذف
  20. واقعا غم انگیزه رفتن عزیزی که اصن ندیدیمش اما با حرفاش چند سال زندگی میکردیم.
    هر چند روز گوگل رو اول به عشق خودت باز میکردم
    حالمو گرفتی دیووث :(
    موفق باشی و دنیا به کامت باشه

    پاسخحذف
  21. این کسکش تو اوج خداحافظی کرد

    پاسخحذف
  22. من با گوشی میومدم میخوندم به همین دلیل نمیتونستم نظر بدم.این اولین باره که نظر میدم.وقتی این پستو برای بار اول خوندم بغض کردم....اگه دورو اطرافم کسی نبود شک ندارم اشکم در میومد....فکرکردم چند وقت بگذره بعدش تخمم هم نیست ولی الان بعد چند وقت که دسترسی پیدا کردم و دارم این کامنتو میذارم هم دلم گرفته....خیلی میخوامت داداش....این حقته که به دور از دردسر و مشکل زندگی کنی...مشکلاتی که قوانین تخمی باعثش هستن.....ولی داداش به فکرما هم باش.ارتباطتو با خواننده هات به کلی قطع نکن.واقعا حیفه...چند وقت پیش داشتم بین پست های فیسبوک احسان ولگرد چرخ میزدم....دوتا وبلاگ معرفی کرده بود قبلا.یکیش وبلاگ تو بود....چنتا هم ازاکانتای دوستاشو معرفی کرده بود...خلاصه اینکه تا امروز فقط تو رو پا مونده بودی و پرچمت بالا بود...هنوزم هست....امیدوارم از تصمیمت منصرف بشی و مثل همیشه خوشحالمون کنی
    فداتم....

    پاسخحذف
  23. ینی واقعن اونی که رفته دیگه هیچوقت نمیاد؟

    کیرم دهنت کانگروئه .. ببینمت از کون میکنمت بچه کونی .. با احساس یه مشت جوون بازی کردی بعد رفتی..
    تو به ما قول ازدواج داده بودی..
    البته همه وبلاگدارا همتون مث هم هستید .. یه مشت کسکش بیمعرفت

    پاسخحذف
  24. کانگروئه ای گم کرده ام میجویم اونو ..
    به هر اکانت میرسم میبویم اونو ..

    کانگروئه دنبالت دارم میگرم اما نیس از تو نشونی
    بلاگ اسپات مارو جدا کرد یه غروب توی جوونی

    پاسخحذف
  25. فــــــــــاک! :(((((((((((((((
    یه دلخوشی و یه جا واسه شاد بودن داشتیم اونم ازمون گرفتن...
    روز تولدم بدتر از این خبر نمیشد بخونم خدایی ناراحت شدم برا اولین بار اینجا
    فرار کن ترکیه از اونجا آپ کن وبلاگو حداقل :(
    شاد باشی هر جا هستی خلاصه،یه عمر ملتی و که بهونه ای واسه شادی نداشتن شاد کردی خداییچ داداچ :*
    مرسی که بودی♥
    کیر تو باعث و بانیاش...

    پاسخحذف
  26. سلام داداش کانگارو؛دمت گرم این مدت لبخند آوردی رو لب همه ما.ولی بازم بمون.بخدا دوست داریم،هیچ جوره نمیخوایم از دستت بدیم,یه سری هستن که میان با کامنتای هدف دارشون تو رو به رفتن راغبتر میکنن اونا واقعا نامردن؛همونایی هستن که چشم ندارن موفقیتت رو ببینن؛چون تا جایی که میدونم تو توی دل همه جا پیدا کردی،عاجزانه ازت خواهش میکنم نرو داداش

    پاسخحذف
  27. نروووووووووووووووو :(((((

    پاسخحذف
  28. آقا اگه به خاطره اون يارو عارمين زاخار داري ميري بگو بريم ياورشو استاد كنيم.

    پاسخحذف
  29. ای بابا اعصابمون کیری شد :( اون حسام کسکش هم تو توییتر هی مارو مسخره میکنه میگه ملت زار میزنن و فلان:(( اصن به کیرم حیف من که بخاطر تو با اون آلفرد خارکسده و فالوراش دعوام شد ولی بازم دمت گرم خیلی وقتا خندوندیمون ایشالا که به هرچی میخوای برسی
    راستی بیو اون اکانت پرایوتت تو اینستا هم خیلی خوبه:)))

    پاسخحذف
  30. سییییییییییییییییییید ...

    پاسخحذف
  31. داداش من از وقتی سوم دبیرستان بودم هر هفته سر میزدم به این وبلاگ کیریت و مثل کیر خر میخندیدم . الان ایران نیستم. چند ماهی بود سر نزده بودم الان اومدم این پست آخر عنتو دیدم خار حالم گاییده شد .. داداش یه جوری یه راهی پیدا کن باز بیا ... ای بابا حالمونو گرفتی

    پاسخحذف
  32. من هنوز میام سر میزنم به این امید که برگردی :((((((

    پاسخحذف
  33. الان 8 دی ماهه و من اومدم اینجا ولی کسی نیس ...برگرد بابایی :(

    پاسخحذف
  34. یعنی نبودنت اینقدر کسخلمون کرده ! که 9 آبان رو نوشتم دی ماه لامصب برگرد :(

    پاسخحذف
  35. منتظریم برگردی :(
    و اینکه فراموشت نکردیم

    پاسخحذف
  36. Man y dokhtaram hichvaght barat comment nazashtam vali gahi vaghean b matalebet khandidam kash barmigashti

    پاسخحذف
  37. Kash dobare bargardi b ma dokhtara kheili tohin mikardi vali mikhandidim

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O