عکس

با سلام و درود به شرفِ نداشته بابای عارمین زاخار یا همون آرمین مقصودپور عزیز، امروز می خوام در مورد مبحث کیری و فوق العاده عکس گذاشتن در جامعه مجازی حرف بزنم، شاید بپرسید چه جوری هم کیری هم فوق العاده، مگه میشه؟ بله میشه، کیر خودش موجود فوق العاده ایه، پس کیر و فوق العاده در واقع یه معنی رو میدن، تا حالا اینجوری قانع نشده بودیدااا کسکشا 

من مخالف عکس گذاشتن در جامعه مجازی نیستم حتی خودم یه اینستاگرام دارم که با خونواده هی عکس میذاریم جنده بازی در میاریم ولی خب برای این کار باید یه سری قوانین رعایت بشه مخصوصا دخترا که نماد زیبایی در جامعه هستند (این جمله رو مجبور شدم بنویسم که خرشون کنم هر عکسی رو نذارن، پسرای گلم ناراحت نشید خوشگل واقعی ما هستیم با این کیرای فوق العادمون) بعضیا یه عکسایی میذارن اینستاگرام آدم از اینستاگرام میاد بیرون تا 15 دقیقه چشماش می سوزه 


چرا نباید عکس بدون آرایش بگذارید؟
ببینید خیلی واضحه که نباید بدون آرایش عکس بزاریم، پارک ژوراسیک که نیست، قرار نیست فالوئرامونُ بترسونیم که، نمی خوایم تو جامعه رعب و وحشت ایجاد کنیم که، پس لطفا عکس بدون آرایش از خودتون نذارید. اگه اینجوریه بگید ما هم عکس از قیافه خودمون بعد از جق بزاریم که بگا برید جاکشا - مورد داریم بدون آرایش می بینیش به اینکه انسان از نسل میمون بوده و کم کم به تکامل رسیده ایمان میاری - حتی بعضی وقتا ایمانتُ از دست میدی که انسان به تکامل رسیده، فکر می کنی هنوز همون میمون مونده - خلاصه رعایت کنید . اصلا شما بدون آرایشم خوشگلی ولی خب ما به آرایش و فتوشاپ عادت کردیم 


چرا باید از زاویه مناسب عکس بگذارید؟
ببینید اگه از زاویه مناسب عکس نگیرید بدرد کیرم نمی خوره عکستون، اگه بلد نیستید از زاویه مناسب عکس بگیرید همون عکس بدون آرایش بزارید بهتره . خب مثلا از پایین عکس میندازی با اون سوراخ دماغای گشادت که چی؟ کسکش عن دماغ سبزت معلومه که - مثلا عکس قدی میندازی که چی بشه؟ می خوای بگی خیلی چاقی؟ می خوای بگی چاق تر از تو توی دنیا نیست؟ فکر می کنی ما چاق دوست داریم؟ اگه می خوای عکس قدی بندازی همون عکس بدون آرایش بزاری بهتره که نه اصلا عکس از سوراخ دماغت بزاری بهتره - خلاصه زاویه مناسبُ پیدا کنید که هم خوشگل نشونتون بده هم نشون نده چاقید، همون یه عکس از چشماتون بزارید کافیه 

چرا نباید نشان دهیم که چاق هستیم؟
به هزار دلیل نباید نشان دهید که چاق هستید - اولا که چاق بودن ارزش نیست، دومن که پسرا چاق دوست ندارن و هزاران دلیل دیگر - اگه شما چاق هستید و از چاق بودنتون خجالت نمی کشید حتما مشکل روانی دارید - مثلا مگه میشه پسری کیر نداشته باشه و با افتخار همه جا بشینه بگه من کیر ندارم؟ بگه: کیر ندارم که ندارم عوضش دیویس شیش که دارم (تتلوئه مگه؟) چاق بودن یه نوع بیماریه. یعنی باعث و بانی هزارتا بیماری هم هست. دیدن گوشت های اضافی شما برای ما جذاب نیست، اینکه شما از بشکه 200 کیلویی گنده ترین واسه ما جالب نیست، شاید واسه خونوادتون جالب باشه، شاید باباتون بیاد خونه بگه: قربون دخترم برم مثل بُشکه گه می مونه بوچ بوچ - ولی ما حالمون بد میشه راستش 

چرا نباید در عکس ها معلوم شود که جنده هستید؟
البته الان همه یاد گرفتن، یه جوری عکس میگیرن آدم نمی فهمه طرف جنده است، قدیم با صداقت عکس میگرفتید جنده بودن خودتون و مادرتونم تو عکساتون معلوم بود ولی الان همه تون کسکش شدید - حالا چرا نباید بزارید ما بفهمیم شما جنده اید، اولن که ما جنده باز نیستیم - دومن که جنده بودن شما به کیر ما هم نیست، سومن که جنده بودن افتخار نداره اگه اینجوری بود من خودم الان بزرگ ترین کونیه خاور میانه بودم (اینجاشُ با صدای آرام بخوانید) بعد اینکه ما میدونیم، ما میدونیم شما جنده ای، ولی به روی خودمون نمیاریم، اینُ بزار به حساب آقا بودنمون نزار به حساب زرنگی خودت، باشه؟ آفرین 

چرا نباید معلوم شود که زشت هستید؟
شاید بگویید من را خدا اینگونه آفریده و دوست دارم خودم را به نمایش بگذارم و بنظرم هر چه خدا می آفریند زیباست. باید بگم نه . نه . نه . گه نخور . اصلا گه نخور. مادرجنده خفه شو . کس ننه زر نزن . نه . این کارو با من نکن . نزار دهنم باز بشه. نه . نزار بگامت. از این کسشرا تحویل من نده . نه . اصلا . اندازه دهنت کیر بخور.خب؟ امیدوارم تا اینجا قانع شده باشی که نباید گه بخوری. از اینجا به بعد می خوام قانعت کنم گه بخوری اما اون گهی که من میگمُ بخور - ببین ایکبیری، اینکه تو زشتی حاصل اسپرم تخماتیک پدر مادرت بوده و می تونی بری به پدر مادرت فحش بدی. ولی اینکه بیای تفسیر کیری بیاری و واسه من که خار فلسفه رو گاییدم از این کسشرا بگی جوری میگامت که سگ ننشُ نگاییده. بزار بهت بگم جریان چیه. یه سریا زشتن، زشت بودن که ایرادی نداره، بالاخره هم زشت داریم هم زیبا، خوشگلا با خوشگلا زشتا با زشتا. حتی اگه احساس باشه خوشگلا با زشتا. اونایی که زشت هستن و قبول دارن منطقی ترین آدمای دنیان، چون قبول کردن زشت بودن یه منطقی می خواد که تو ذهن من نمی گنجه. ولی اینکه زشت باشی و ادای خوشگلارو در بیاری یه جور مادرجندگییی می خواد که اونم تو ذهنم نمی گنجه. خلاصه یه چیز بگو بگنجه. بعد زشت بودنت تقصیر خودت نیست چون یه سری چیزا ژنتیکه، ولی وقتی متوهم و احمقی تقصیر خودته چون انقدر شعور نداشتی که بری دنبال با شعور شدن، شعور اسکتابیست (چی؟) اسکتابی (چی شده؟) چی بود این کلمه؟ ای بابا . مغزم هنگ کرد . استکتاب؟ (چی میگه؟) از کسب کردن میاد . آهان اکتسابی (گوگل سرچ کردم :دی)  یعنی میتونی کسبش کنی :))) مادر این آرمین مقصودپورو گاییدم حواسم خیلی پرته کیر اصخر تو کُس خواهرت بشر 

چرا اصلا عکس میذارید؟
این سوال خوبیه که حتی خودمم جوابشُ نمیدونم: 
بعضیاتون اصلا موندم چرا عکس میذارید، مثلا بجای عکس یه کار دیگه بکنید، چه میدونم برید بدید، حالا این موردا خوبه، یه سریا هستن خوشگل هستن ولی چون فکر می کنن زشتن عکسای کیری میذارن، بعد اینستاگرام باز کردی بری کُس و کون ملتُ دید بزنی میری می بینی یارو بر میداره از این کسشرای عاشقانه میذاره، ای خار مادره عارمین زاخارو گاییدم. اعصابم خورد شد دیگه ادامه نمیدم اصلا هر گهی می خواید بخورید به کیر پدر نداشته ام 

به امید گاییدن پدر آرمین مقصودپور عزیز تو همین وبلاگ ^_^ 




۲ نظر:

  1. ایجو فایده نداره باس روزی یه خط بخونم پستای جدیدو که حداقل بمونه واسه چند روز :|

    پاسخحذف
  2. اعصابم خورد شد دیگه ادامه نمیدم اصلا هر گهی می خواید بخورید به کیر پدر نداشته ام

    :| پس راست بود ایران کپی ژنتیکی میتونه بکنه

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O