ایرانیان متوهم

تا اومدم این پستُ بنویسم یکی از دوستام زنگ زد گفت بابام مُرده بیا کمک می خوایم تو کون خرما گردو بکنیم بدیم دست مردم کونی. الان موندم جدی گفته پاشم برم یا کون لق خودشُ باباش بشینم واسه شما کسشر بگم . کون لقش 


این که می گم ایرانیان خودمُ نمی گما، من که ایرانی نیستم من پدرم نروژی بوده مادرم روس بوده، خودمم زبان شیرین پارسی رو توی دانشگاه علمی کاربردی نروژ یاد گرفتم و الان دارم واستون کُس می گم، حالا اون هیچی، می خوام به مقوله جذاب توهم بپردازیم، ما ایرانیا انواع و اقسام توهماتُ داریم که سعی می کنم چندتاشونُ توضیح بدم بقیه رو هم تیتر وار بگم که بلکه بخونید و درس بگیرید، البته عارمین زاخار مادر جنده یاد نمیگیره (منظورم آرمین مقصودپوره حرومزاده است که در اینستاگرام با کپی کردن مطالب این وبلاگ در پیج هاش اسمی در کرده و همه فکر می کنن این مادر جنده مادر جنده نیست ولی مادرجنده هست چون مادرش جنده است) 



انواع توهم: 



1 - توهم من خوشگلم 



این نوع توهم در بین ما ایرانیان بسیار شایع بوده و از ابتدای کودکی با ما همراه است، البته باعث و بانی این توهم پدر و مادرمان و اطرافیانمان هستند، مثلا من خودم محسن یگانه رو دوست دارم ولی خب دخترش زشته و نباید اسمشُ میذاشت نگاه، باید میذاشت کود حیوانی. بعد اینا فکر می کنن که خیلی خوشگلن، این توهم در پسران باعث کیری جلوه دادن وجه مرد در جامعه میشود و در دختران باعث ترشیدگی و بوی عفونتِ بعد از ترشیدگی 



2 - توهم زشت بودن 



به شکل عجیبی ایرانیان به صورت همزمان این نوع توهم هم دارند، یعنی کسمغزا هم فکر می کنن خوشگلن هم عاشق، نه. چی گفتم؟ چی شده؟ یعنی به صورت همزمان هم فکر می کنند خوشگلن هم زشت، یعنی در تمام کسمغزی هایی که ما در طول تاریخ بشر می شناسیم این نوع کسمغزی بدترین و تخمی ترینشه که خدارو شکر تولید ایرانه، این توهم در پسران باعث هیچی نمی شود ولی در دختران باعث ترشیدگی و بوی گنده کُس میشود که همانا شما چاق ها و زشت ها همیشه کُستان بوی گه میدهد زیرا پشمالو هستید 



3 - توهم کیر کلفت 



این نوع توهم در پسران بسیار رایج نمی باشد زیرا اکثر پسران بعد از دیدن فیلم های پورن سیاه پوستی به ذلت افتاده و از کیر خود ناراضی هستند و شبانه روز به جد و آباد خود فحش خار مادر میدهند. در عین ناباوری این توهم مخصوص دختران است، همه دختران فکر می کنند شوهرشان یا دوست پسرشان کیر کلفت ترین آدم روی زمین است و چون همچین فکری می کنند از دوست پسران خویش توقع های بیجا دارند، مثلا من یه دوست دختر داشتم چون فکر می کرد من کیر کلفت ترین ادم تاریخم هی به من می گفت اینُ بزن اونو بزن، یه بار رفته بود با 15 تا پسر دم باشگاه بدنسازی دهن به دهن شده بود بعد میگفت بیا اینارو بزن، بیا این باشگاهُ آتیش بزن. منم که ادم منطقیی هستم مجبور شدم برم مغازه موبایل فروشی خطمُ بفروشم که از شر این مادر جنده راحت بشم، بعد فکر می کرد چون من کیرم کلفته باید یه سری کارایی رو بکنم که هیچکس نمی کنه، مثلا توقع داشت از همه ساختمونا برم بالا، از همه درختا براش گردو بچینم (حالا بیا بهش ثابت کن این درخت گردو نیست درخت کاجه، مگه می فهمه خنگ) توقع داشت با ماشین 220 تا برونم، انتظار داشت بتونم ماشینُ روی دوتا چرخ برونم، یه بار ماشینش افتاده بود تو جوب میگفت : آفرین کیر کلفت من برو ماشینُ در بیار . یعنی انقدر که اون کسکش رو من حساب می کرد آمریکا رو ارتشش حساب نمی کنه 



4 - توهم همه عاشق منن 



این توهم اکثرن در دختران ایرانی دیده میشود، جملاتی از قبیل: منُ همه دوست دارن، نمیدونم چرا همه عاشقم میشن، درگیر من نشو و این حرفا همه از دختران ایرانی شنیده شده، این توهم در دختران مثل همیشه باعث ترشیدگی میشود و در پسران باعث چیزی نمی شود چون پسرا همچین توهمی ندارند 



5 - همه دوست دارن به من بدن 



این توهم یا بهتره بگم این بیماری از شایع ترین بیماری پسران ایرانی است که متاسفانه کیر عظیمی به وجهه پسران ایرانی در جهان زده و ما پسران آریایی اگر تا سال 2050 بریم به همه جهان بجای معذرت خواهی کون بدیم بازم مارو نمی بخشن سر این قضیه، انقدر کیریه. بعد نمیدونم چرا مد شده همه پسرا فکر می کنن همه دخترا می خوان بهشون بدن (البته من واقعا اینطوری هستما، توهم ندارم، بلکه یه کیر ناقابل دارم که اونم باشه واسه شما) خب گیریم که همه دخترا می خوان بهت بدن، پس چرا نمیدن؟ گیریم که می خوان بهت بدن چرا همش تو جامعه مجازی داری کسلیسی می کنی؟ گیریم که کیر خر چرا پس کیر؟ خلاصه اینکه این خیلی بیماری بدیه ، یه وقت به تور یه دختر می خورید که نمی خواد بهتون بده کیر میشیدا، البته انقدر پرو و کسکش هستید که بازم ادم نمی شید، به کیرم، کیرم دهنتون اصلا. این توهم در پسران باعث غرور بیجا، منزوی شدن، ابتذال، انحراف جنسی و زیگیل تناسلی می شه به حق پنش تن آل عبا. در دختران هم این توهم تاثیر داره، این توهم باعث می شه کیرم دهن همه تون . گه نخورید اعصاب ندارما 



6 - من خاستگار زیاد دارم 

7 - خوشگل باید بد اخلاق باشه (دوتا توهم باهم)
8 - قدم مناسبه دیگه 
9 - کیرم کوچیکه زن نمی گیرم 
10 - همه دخترا آرزوشونِ با من ازدواج کنن 
11 - یه روزی پشیمون می شه و برمیگرده 
12 - ایشالله که ایدز نداشته 
13 - بابام نمیدونه میدم وگرنه می کشه منو 
14 - اگه اون اتفاق برام نیوفتاده بود من هیچوقت خراب نمیشدم 
15 - اگه کمتر جق می زدم قدم بلند تر بود 
16 - اگه منم مثل همه میدادم الان شوهر کرده بودم 
17 - جنده ها خوش شانس ترن 
18 - زشتا شانس دارن 
19 - همه پسر زشتا زن خوشگل میگیرن 
20 - راننده نیسانا کیرشون بزرگه 
21 - نویسنده این وبلاگ دختره (کیرم تو مغزتون واقعا)
22 - عارمین زاخار مادر جنده نیست (توهم محض)
23 - وقتی پریودم کسی نمی فهمه چون با مواقع عادیم هیچ فرقی ندارم
24 - دوست پسرم فقط منُ دوست داره 
25 - دوست دخترم جنده نیست 

اینم یه سری لیست از توهمات شما کسمغزا . که امیدوارم زودتر همه رو بکنید تو کونتون و خوب بشید 


یه جوریایی از این پست می شه نتیجه گرفت که ترشیدگی در این کشور از توهم هم هست (ولی خب توهم در رتبه بعدی قرار داره رتبه اول جامعه است که کیر توش)



متوهم نباشید تا شیرین کام باشید ، کیرم شیرینه ^_^ 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O