خب حالا

سلام شرمنده که ریدم به همه تونو رفتم ولی مجبور بودم . الانم شرایطی مهیا شده یا محیا شده یا هر کسشر دیگه شده که میتونم توی کانال تلگرام براتون یه روز در میون یا دو روز در میون یه مطلبی بنویسم. خواسته یا ناخواسته به هم عادت کردیم تو این چهار پنج سال . جالب اینکه وبلاگ تو زمان فعالیتش یعنی 4 سال دو ملیون بازدید داشت تو زمان غیر فعال شدنش که تقریبا هشت ماهه سه ملیون. معلوم هست چه گهی دارید می خورید؟ این چه وضیه؟ 
حالا اگه کسی دوست داره یا دوستایی رو می شناسه که دوست داشتن کانگرو رو می تونید یه اطلاع رسانی کنید بیان کانال تلگرام . میدونم اینجوری راه دزدی برای امثال عارمین مادر زاخار و غیره باز تر می شه ولی چاره ای نیست مثل اینکه شما چاقالا ول کن نیستید 

بعدن هم یه راه ارتباطی میدم بهتون که بتونید سوال بپرسید بخش سوالات شرعی ام راه بندازیم ولی تا اون موقع هر کسشری که خودم بخوام می نویسم . به کسی ام ربطی نداره . 

خیلی دلم تنگ شده بود واسه وبلاگ بر عکس کونم که خیلی این چندوقته گشاد شده بود 

اینم کانال تلگرام 

https://telegram.me/kaangooroo

دیگه خودتون اطلاع رسانی کنید . 

فلن به کیرخر می سپارمتون . در پناه تجاوز باشید ^_^
 

۵ نظر:

  1. فااااااااااااااااااااک :))))

    ایول ایول ایول

    ^.^
    :|
    دمت گرم که برگشتی :|
    بوس بوس

    پاسخحذف
  2. کسکششششششششششششششششششششششششششششش دمت گرم دلم تنگ شده بود دیووووووسسسسسسسسسسسسسسسسس <3

    پاسخحذف
  3. کسکششششششششششششششششششششششششششششش دمت گرم دلم تنگ شده بود دیووووووسسسسسسسسسسسسسسسسس <3

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O